20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hull - Newcastle Ligacup (sendes på dplay.no)  (Lest 11843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hull - Newcastle Ligacup (sendes på dplay.no)
« Svar #75 på: 29. Nov. 2016, 23:34 »
Fryktelig svak kamp, og jeg mener at av de 6 siste kampene, har kun cup-kampen mot Preston (1 mann mer i 64 min) og Leeds-kampen vært gode nok.

Ligakampene mot Preston, Cardiff og Blackburn (hørte de to første på radio, så den siste live), samt dagens kamp var svake prestasjoner!

Roper ikke på avgang for Benitez, men mener at kampen på lørdag burde han ha tatt grep. Stiller også spørsmålstegn ved rotasjonssytemet.
Men spillerne underpresterer, og bør offensive forsterkninger til i januar. Spesielt sentralt på midten, samt i den trioen bak spissen.
Sels er ikke så god som belgierne skal ha det til, begynner å gi han opp nå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Nov. 2016, 23:38 »
Tror de fleste skjønte tegningen da vi ikke klarte å utnytte sjansene i første omgang. Vi skal likevel være litt stolte over en god kamp. Hull parkerer jo bussen og vi knuser de på det meste. Eneste er at vi slipper inn 1-1 på helt latterlig vis i tillegg til at vi gir de en utilgivelig gavepakke helt på tampen av kampen.

Er greit at vi nå kan fokusere på serien. Hadde nok slitt mot Liverpool/Arsenal/Man Utd i semifinalen uansett.

Jeg er ikke sånn alt for fornøyd med Diame eller Gouffran. Greit nok at vi vinner mange kamper med Gouffran, men er det er vel mer korrelasjon enn kausalitet. Håper å få se Mitro og Gayle i tospann snart

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Nov. 2016, 23:41 »
Her forventes det mye synes jeg. Man er naiv hvis man tror at man kan gå 46 ligakamper uten rotasjon. Kanskje har vi ikke vært på vårt beste i alle kamper i det siste, men fremgangen i denne klubben er større en hva den har vært på åresvis. De kampene jeg har fått sett på tv viser et Newcastle lag som imponerer meg. Det er solid og man kan ikke forvente festforestillinger gang på gang, det visste vi da vi rykket ned. Dette er en liga hvor det kjempes til siste ballespark er tatt. Jeg gidder ikke bruke en halv kalori på å sutre etter exiten, faktum er at vi var mye bedre enn dem og straffespark er ren bingo. Ergo er det liten vits å skape syndebukker etter noe slikt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Nov. 2016, 23:43 »
Føler at vi ikke har tatt noen større steg i det åpne spillet. Vanskelig å se hvor sjangsene skal komme fra. Ofte er det også store avstander mellom de offensive spillerne.

Ikke mange som holder PL nivå i dette laget. Forsvaret er bra men fremover er det grått.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Nov. 2016, 23:53 »
Enig Thomas! For lite overraskelsesmoment over oss offensivt. Der var vi dog bedre i starten av sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Nov. 2016, 05:57 »
Kampen mot Blackburn var frykteleg svak. I går var me i store delar av kampen veldig gode. Det som er svakt er å ikkje setja sjansane våre og sleppe inn det målet rett etter me går opp i leiinga.
Keeperen til Hull sto kjempegodt heile kampen og eg visste at me ikkje ville greie vinne på straffar. Der var me patetiske. Skjønnar ikkje korleis ein kan vera so negativ til sjølve kampen. Det viktigaste er opprykk og derfor må me slå tilbake med seier på fredag.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Nov. 2016, 10:16 »
Sitat fra: NO
I'm still gutted and angry that we've gone out but it's purely because of the manner in which we did. The fact is, we controlled an away game. And before you even consider the higher-league opposition, the fact we did that puts us worlds apart from Newcastle teams of the past. We're historically s*** away from home and yet we have spent a huge duration of time controlling away games this season. We just weren't clinical enough and we have Matz Sels. That's why we lost.

We need to improve; but then of course we need to improve, that's just totally frigging obvious. We're not going to be the finished article after 20 games. The squad we have now has been hastily thrown together because we needed to lose 17 players at the end of last season - this generation of players will not be the ones leading us forward long-term. Even the younger ones that stay, like Lascelles or Hayden, will be different players in a year's time. We've bulked-out with mostly average players which, fortunately - in coordination with real talent like Shelvey - is enough to have us top of the Championship. But of course we need to improve on that. This summer, this squad, is just a means to an end: good enough to go up. (Hopefully).

If we're a Premier League team in September, we'll be looking at least another 7/8 completely new faces again as Rafa continues rebuilding the club from top to bottom. Using tonight as a way of measuring our chances in the PL next season is pointless when a lot of things will change should we get promoted.

Back to tonight's game specifically and it's galling as hell because A, I really fancied us, B, we should've won and C, we played pretty well. A ridiculous lapse ultimately cost us and that's why it's so frustrating. S'how it goes. Hull will get absolutely marmalised against whoever they face. But there was some promising stuff from us tonight.

For years under Pardew, Carver and McClaren it was an absolutely pointless exercise to pluck alleged positives from defeats. Just pointless. They meant nothing. We were s*** and we were always going to be s***. Now though - we're building something, and we can take genuine solace from the positives.

Syns dette oppsummerer det hele.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Nov. 2016, 19:48 »
Veldig einig i den oppsummeringa eg og.