20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds United - Newcastle United Søndag 20.11 kl. 14:15 FLC  (Lest 8276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Jeg vil kalle Darlow for etablert. Men vi må ha en solid keeperDUO, og der kommer vi nok til å satse på Sels og Darlow. Det er de to yngste, og Elliot og Krul skifter nok klubb til sommeren. Ajax har såvidt jeg veit ikke noe klausul, men er ikke umulig at de ønsker å kjøpe allikevel.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Føler meg ganske trygg på at vi forsterker med en toppkeeper før neste sesong, og da er vel Krul et bra alternativ? Er tross alt et steg ned å gå til Nederland for han.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil

For dei uheldige som ikkje fekk sett kampen, her er høgdepunkta. Var ein del som var over på kampen og? Spent på å høyre korleis stemninga på tribuna var

Jeg var over, og stemninga var meget god :) Jeg satt med Leeds fansen og de hadde god stemning før vi gikk opp til 2-0. Etter det var det bare Toon Army.  Moro med Championship!