20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle fre.17.3.23 kl 21.00 V Sport PL  (Lest 1048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Fredag, ny kamp! Opptur forrige kamp mot Wolves, med en etterlengtet seier. Leser nå at Almiron er ute med skade, og Wilson har slitt veldig etter covid og ikke trent på en uke. Ligger vel i kortene da, at Isak og Murphy starter igjen. Var gode begge to sist. Joelinton er vel fortsatt ute og? Tipper vi starter likt som mot Wolves om det ikke er noen flere skader/suspensjoner jeg ikke har fått med meg?

Wood kan ikke spille da han teknisk sett fortsatt er på lån. Imidlertid kan vi vel få et gjensyn med Jonjo.

Toon, toon, howay the lads! Må bli 3 poeng skal vi henge med i kampen om CL!


No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Shcär er usikker. Håpar alle er skikkeleg påskrudd i kveld.

Howay the lads!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Samme lag som sist. Katastrofal benk dog. Haha!
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Newcastle United: Nick Pope, Kieran Trippier (c), Fabian Schär, Sven Botman, Dan Burn, Sean Longstaff, Bruno Guimarães, Joe Willock, Jacob Murphy, Allan Saint-Maximin, Alexander Isak

Substitutes: Martin Dúbravka, Javier Manquillo, Matt Targett, Paul Dummett, Jamal Lewis, Jamaal Lascelles, Matt Ritchie, Elliot Anderson, Callum Wilson

Er vel det beste vi kan stille dette med noe fravær. Håper så inderlig på at vi klarer 3 poeng og fortsatt kan håpe :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ja, såg nettopp på den og tenkte det same. Topskåraren til Forest var ikkje ute likevel…
Som sagt, her må me opp på vårt toppnivå, spesielt våre beste spelara. Mi treng dei «on fire»!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Den må Willock sette på mål.

Nydelig av Murphy og Trippier i forkant.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Altså, så forbanna drit lei de elendige dødballene. Er ikke i nærheten av å treffe en medspiller.
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Elendig.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Godt å se at Willock er tilbake til sitt vanlige seg etter en god kamp sist, og Longstaff er intet mindre enn patetisk.


Og dødballene er et kappitel for seg selv. Minner meg om Pardew-balls. Grusomt!
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
E n d e l i g!!!! Nydelig mål!
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Isak er klasse! Nydelig assist av Willock  :-*
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Mye ball, skaper noen sjanser og burde ledet, men dette er det samme samle. Newcastle er rett og slett fryktelig dårlig når de nærmer seg motstanders mål.


Må bare legge til at dommeren er fryktelig dårlig. At Forest går inn til pause med bare et gult kort gir ingen som helst mening?!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Fy faen, Isak! For en spiller! Også Anderson, da! :-*


Det Isak gjør i det han reiser seg opp der? Gud bedre! Skaffer seg et hav av tid og rom. Vakkert!


Kan noen forklare den offsiden til meg?
« Siste redigering: 17. Mars 2023, 22:26 av boris. »
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Isak er så jævlig deilig!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Isak er faen meg en rå fotballspiller!
Nei.