Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

Facelift for forumet - vi vil ha din mening!

(1/2) > >>

Nordin:
Til tross for at Facebook tar mer og mer over av den globale debattforum-kaka så har dette forumet klart å holde seg forholdsvis aktivt.

Det er lenge siden vi har gjort noen endringer her og jeg føler at det er på tide med et lite "facelift".

Det jeg tenker er:
- Nytt theme
- Noen nye ikoner/grafikk for å få det litt mer "Newcastle-aktig"
- Gjøre det mer interaktivt slik at man kan dele bilder, YouTube-videoer, Twitter-meldinger osv enklere?

Hvordan høres dette ut?
Er det noe annet dere kunne tenkt dere?
Er foruminndelingen OK som den er, eller skal vi kombinere alt til et "generelt" forum der de nyeste postene kommer høyest uansett kategori? (Se her for å se hva jeg mener)

Håper så mange som mulig kan gi sitt innspill slik at vi kan gjøre endringer som brukerne selv vil ha!

Anders:
Vær så snill å ikke endre på inndelingen, MYE bedre med slikt det er delt inn nå! :)

Ellers ville en facelift vært positivt, hvertfall hvis det gjøres mer interaktivt! 😊👍🏼

Geordie:
Ja takk! :)

Behold basicen slik som i dag, men en litt spenstigere lay-out, samt gjøre det enklere å dele bilder, snutter osv ville nok gjøre det litt mer livvat!

Nordin:
Anders, er det ikke enklere om man får alle de aktive trådene på èn skjerm i stedet for å klikke seg inn på 10 forskjellige underforum?

Det er i hvert fall min personlige preferanse, selv om det selvsagt også er et poeng at det blir mer organisert om vi beholder det slik som i dag.

Flott om andre også kan kommentere ang. dette. Flertallet bestemmer!

Geordie:

--- Sitat fra: Nordin på 20. Juni 2017, 21:21 ---Anders, er det ikke enklere om man får alle de aktive trådene på èn skjerm i stedet for å klikke seg inn på 10 forskjellige underforum?

Det er i hvert fall min personlige preferanse, selv om det selvsagt også er et poeng at det blir mer organisert om vi beholder det slik som i dag.

Flott om andre også kan kommentere ang. dette. Flertallet bestemmer!

--- Slutt sitat ---

"Vis uleste innlegg" så får man jo opp nye innlegg/tråder siden sist. Men, denne er jo litt knotete tilgjengelig, spess når man sitter på en mobilskjerm.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning