20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu sommer 2024  (Lest 6504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu sommer 2024
« Svar #15 på: 11. Juni 2024, 11:47 »
Mye rykter som det kan virke ? v?re hold i om dagen:

Rapporteres i alle bauger og kanter at Loyd Kelly er klar, forutsatt medical g?r bra. God backup det, b?de p? venstre midtstopper og venstre back. H?per det betyr mindre av Dan Burn p? venstre back, samt at Matt Targett blir solgt om han er/blir skadefri i sommer.

Virker og som det er seri?se rykter om forhandlinger med Burnley om James Trafford. Ingen formening om han, da jeg ikke har sett han, men en ung, engelsk landslagskeeper i stallen er vel ikke dumt. Dubravka p? vei ut med interesse fra Celtic samt Saudi-klubber.

Almiron til Saudi g?r heller ikke vekk. Herlig type, men er p? tide ? selge han n?. For lite ? by p? til at vi kan ta steg videre.

Ryktes og Ryan Fraser er enig med Southampton. Neppe noe stor sum involvert, men blir kvitt rundt 70.000 pund i uka p? l?nnsbudsjettet om klubbene blir enige. 
« Siste redigering: 11. Juni 2024, 12:49 av Geordie »
No fate but what you make

Captein_Kane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Juni 2024, 09:30 »
Godt oppsummert Geordie! Flere rykter kommer nok n?r overgangsvinduet ?pner! Satser p? ? bli kvitt endel spillere i sommer og gj?re noen gode kj?p. Men er endel rykter rundt overgangsbudsjettene er sprengt og kj?p blir vanskelig! Reelt? Vi f?r vente ? se!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Juni 2024, 10:04 »
Ja, ryddinga er i gang tydeligvis. Ryktes at Hayden blir kj?pt ut av kontrakten slik at han kan g? gratis. Litt forundret over at han ikke ble holdt igjen i vinter, da vi sleit med mye skader p? midtbanen? S? d?rlig er han da ikke.

F?r vi se hva som skjer med Jamal Lewis? Er vel sistemann av de uten en ?penbar fremtid i klubben.

30.06. er en magisk dato s?vidt jeg har skj?nt. Da avsluttes regnskaps?ret, og vi starter med "blanke ark" :) Blir nok handlet utover sommeren, men n? er det jo EM ogs?, skjer neppe all verden av overganger f?r det er ferdig.
« Siste redigering: 13. Juni 2024, 10:10 av Geordie »

Captein_Kane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Juli 2024, 09:48 »
Elliot og Minteh solgt p? grunn av PSR regler rapporteres det om!
Lurer p? om det handles litt i Juli da! Merkelig ? selge talenter!
Men penger inn er vel viktig! Satse p? noen f? lokale. Tanker rundt dette?

Captein_Kane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Juli 2024, 17:23 »
Noen spinnville siste 24 timer. Ryktes rundt ? 10-12 Mill. for Asworth samt ? 68 Mill. for Minteh/Anderson. 2 nye keepere og Hall inn permanent.

Saa faar vi se hva som skjer med Dubravka, Targett, Lewis, Trippier(?), Hayden, Fraser, Almiron, Kuol og Wilson.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Juli 2024, 08:47 »
V?re to siste salg, viser idiotien i disse PSR-reglene. Det kreves at s? og s? mange spillere er egenutviklet n?r man skal registrere tropper til PL og europacuper, men samtidig er disse spillerne mange klubber har endt opp med ? m?tte selge for ? holde seg innenfor.  >:(

Nevn en annen bransje der man som eier nektes ? investere i bedriften?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Juli 2024, 16:15 »
V?re to siste salg, viser idiotien i disse PSR-reglene. Det kreves at s? og s? mange spillere er egenutviklet n?r man skal registrere tropper til PL og europacuper, men samtidig er disse spillerne mange klubber har endt opp med ? m?tte selge for ? holde seg innenfor.  >:(

Nevn en annen bransje der man som eier nektes ? investere i bedriften?

Haaper vaare sponsoravtaler fremover vil gjoere det litt lettere her. Som du sier, Geordie, det er nok ingen andre bransjer som nektes investeringer fra et hold med trusler om minus poeng.

PS: Hadde v?rt knall om denne ??? i form av enkelte bokstaver kunne fikses her paa forumet! :) :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Juli 2024, 02:53 »
PS: Hadde v?rt knall om denne ??? i form av enkelte bokstaver kunne fikses her paa forumet! :) :)

Jobber med saken ;)

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Aug. 2024, 20:05 »
Ser ut som om det begynner ? skje ting p? overgangsmarkedet for v?r del ogs?.
Guehi, Osula og muligens en ny h?yre kantspiller?Ser ut som om Mitchell har blitt varm i tr?ya n?.

Jeg digger at vi fortsatt ikke g?r for superstjerner og de store navnene, men ser heller p? spillere som passer inn i laget og spillestilen v?r. Dette vil jeg glede meg over, helt til vi begynner ? f? h?yere omsetning og sannsynligvis vil det komme ?st?rre? navn inn.

Jeg f?ler meg veldig ambivalent i forhold til at jeg fortsatt ?nsker at vi skal v?re en ?mindre? klubb og en outsider i forhold til topp 6, ?kartellklubbene? i PL?men ogs? ?nsker jeg at vi skal vokse og vinne titler?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Aug. 2024, 10:15 »
Kjekt at det endelig skjer noe ja, mtp. at det kun er ei uke til sesongstart! Howe & Co ?nsker ? styrke stallen med en h?yre midtstopper- hvor Marc Guehi er ?nskem?let! Klubbene har s?langt hverken blitt enige om pris, eller hvordan betalingsl?sningen skal v?re. Synes personlig at ?65mill er mye for han, spesielt dersom det g?r p? bekostning av en h?yre ving. Heller bruke ?30-40mill p? stopper, og ?40-60mill p? h?yreving(?)🤷‍♂️

Har alltid likt Almiron (selv om han kan v?re sv?rt frustrerende) da han alltid har gitt alt for klubben. Men n? er tiden inne for ? oppgradere, og det b?r skje i dette vinduet!

Synd vi m?tte selge Minteh, for tror han kunne blitt bra. Blitt linket en del med Nicolas Gonzalez (Fiorentina) og Brajan Gruda (Mainz). Hva med Francisco Conceicao (Porto)?
Hva tenker dere?🤷‍♂️

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Aug. 2024, 14:44 »
Kjekt at det endelig skjer noe ja, mtp. at det kun er ei uke til sesongstart! Howe & Co ?nsker ? styrke stallen med en h?yre midtstopper- hvor Marc Guehi er ?nskem?let! Klubbene har s?langt hverken blitt enige om pris, eller hvordan betalingsl?sningen skal v?re. Synes personlig at ?65mill er mye for han, spesielt dersom det g?r p? bekostning av en h?yre ving. Heller bruke ?30-40mill p? stopper, og ?40-60mill p? h?yreving(?)🤷‍♂️

Har alltid likt Almiron (selv om han kan v?re sv?rt frustrerende) da han alltid har gitt alt for klubben. Men n? er tiden inne for ? oppgradere, og det b?r skje i dette vinduet!

Synd vi m?tte selge Minteh, for tror han kunne blitt bra. Blitt linket en del med Nicolas Gonzalez (Fiorentina) og Brajan Gruda (Mainz). Hva med Francisco Conceicao (Porto)?
Hva tenker dere?🤷‍♂️

Haaper vi faar inn Guehi, han var vel kanskje Englands beste spiller under mesterskapet naa i sommer. Hadde loest alt i forsvaret etter mitt syn. Ellers nevner du noen spennende spillere paa hoeyre ving. Haaper vi oppgraderer i disse to posisjonene, da ser jeg paa overgangsvinduet som meget fint gjennomfoert. Sammen med en spennende danske paa topp jeg haaper Howe klarer aa faa det beste ut av. :)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Aug. 2024, 19:05 »
Begynner ? bli passe lei Guehi-storyen. Faa den over streken, eller gaa videre.

Thiaw-ryktene forsvant? Noen som fikk med seg noen avklaring der?

Ser vi linkes til en tredje midtstopper i dag, Logan Costa fra Toulouse. Ukjent type for meg?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Aug. 2024, 16:17 »
Enig, om ikke Crystal Palace vil selge saa gaa videre. Logan Costa er ogsaa ukjent for meg, men hadde visstnok en solid sesong 23/24. Thiaw hadde vel en skikkelig skade i fjor saa muligens dette har satt en stopper.

Ellers kan man jo nevne noen i sentral forsvar posisjon: Ant?nio Silva, Giorgio Scalvini,  Fikayo Tomori, Gon?alo In?cio, Jarrad Branthwaite, Piero Hincapi?, Castello Lukeba, D?vid Hancko, Jorrel Hato, Cristhian Mosquera, Kevin Danso, Yarek Gasiorowski og Ot?vio.

RW med venstre fot slik at de kan spille innoverkant: Francisco Conceicao, Takefusa Kubo, Raphinha, Johan Bakayoko, Nico Gonz?lez, Giovani og Roony Bardghji.

Maa vel vaere mulig og finne noe her som passer systemet i Newcastle. Selge Almiron for ? 20 Mill. og hente inn nye i DC og RW posisjon for rundt ? 120 mill. Totalt brukt da ? 100 Mill.

Neste aar saa gaar kontrakter ut: Dubravka, Gillespie, Ruddy, Sch?r (tilby ny), Lacelles, Burn (tilby ny), Lewis, Trippier, Krafth, Longstaff (Tilby ny), White, Fraser og Wilson.

Trenger saa et nytt keeper talent, hoeyre back talent og et spiss talent etter mitt syn. Trenger ikke koste skjorta slik at vi har dobbel dekning i alle posisjoner.

Slik jeg tenker fra og med neste aar ink. DC og RW i aar:

Pope/Vlachodimos/Nytt keeper talent
                               Tino/Ny - Ny/Sch?r - Botman/Burn/Kelly - Hall/Kelly/Targett
                                  Willock/Longstaff - Bruno/Miley - Joelinton/Tonali
                            Ny/Murphy                                            Gordon/Barnes
                                                       Isak/Osula/Ny

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 15. Aug. 2024, 22:04 »
Ja, blir forn?yd med vinduet dersom vi f?r inn en h?yrebent stopper og en oppgradering p? h?yre ving!

Palace st?r p? sitt (noe jeg kan forst?), s? da b?r vi enten bare betale- eller g? for en annen.
Har heller ikke sett noe til Logan Costa, men virker lovende. Ser oyvind nevner b?de Silva og Scalvani, som begge har potensiale til ? bli klassestoppere! Hato er vel Ajax sin nye Timber, og kanskje litt mindre erfaren. Men absolutt spennende.

N? kj?pte Brighton ogs? Brajan Gruda, og Conceicao n?rmer jeg Juventus. To spennende alternativer der alts?.
Pressen linker oss dog stadig til Madueke. Ikke overbevist meg helt, men kan jo bli bra.
Oyvind nevner Johan Bakayoko i PSV, noe som hadde v?rt veldig spennende. Litt blanding mellom Doku og Olise🤷‍♂️

Ogs? drit at vi alltid sliter s?nn med ? kvitte oss med daukj?ttet i klubben..