20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301952 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #660 på: 25. Juni 2019, 09:43 »
Kan jo tenkes at Rafa var lystenpå dobbel lønn . At han tok hatten og gikk. Han vet jo Ashley får skylden uansett hva han gjør😎

Bare for å hekte meg litt på denne, leste en veldig spot-on kommentar på twitter fra en eller annen fan igår kveld. Det var IKKE Benitez som var problemet denne gangen.

Det faktiske problemet er en eier som eier en fotballklubb uten å være villig til satse på den.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #661 på: 25. Juni 2019, 10:14 »
Kan jo tenkes at Rafa var lystenpå dobbel lønn . At han tok hatten og gikk. Han vet jo Ashley får skylden uansett hva han gjør😎

Bare for å hekte meg litt på denne, leste en veldig spot-on kommentar på twitter fra en eller annen fan igår kveld. Det var IKKE Benitez som var problemet denne gangen.

Det faktiske problemet er en eier som eier en fotballklubb uten å være villig til satse på den.

Veldig overraskende vinkling fra en supporter 😂😎

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #662 på: 25. Juni 2019, 11:23 »
Kan jo tenkes at Rafa var lystenpå dobbel lønn . At han tok hatten og gikk. Han vet jo Ashley får skylden uansett hva han gjør😎

Bare for å hekte meg litt på denne, leste en veldig spot-on kommentar på twitter fra en eller annen fan igår kveld. Det var IKKE Benitez som var problemet denne gangen.

Det faktiske problemet er en eier som eier en fotballklubb uten å være villig til satse på den.

Veldig overraskende vinkling fra en supporter 😂😎

Hei Mike, norsken din er overraskende god:)
Men hvis kontraktsforslaget er det samme som blir gjengitt i media, Gud forby, kunne Mike like godt lagt en post-IT med «Fuck Off» igjen på Craven Cottage etter siste serierunde. Det er et hån mot en som har styrt denne skuta til opprykk og trygg plass to år på rad. For det laget han har hatt... Jesus. Vil påstå at ingen andre PL-managere ville klart en høyere tabellplassering enn Rafa. Og 80% ville rykket rett ned/aldri rykket opp.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #664 på: 25. Juni 2019, 15:12 »
Tippar so fort oppkjøpet er gjennomført so kjem sjeiken inn på stadion med ei gigantisk blautkaka som Rafa sprett ut av!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #665 på: 25. Juni 2019, 15:26 »
Klubben blir ikke kjøpt og Rafa blir ikke å se her igjen.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #666 på: 25. Juni 2019, 15:28 »
Kom over denne, morsom lesning fra en medsupporter.

Rafael Benitez, din skitne hund. I 2016 hadde jeg endelig klart å distansere meg fra denne klubben. Men der kom du, med profesjonalitet, ærlighet, hederlighet og engasjement. For ikke snakk om taktikkerier i verdenstoppen. En drittklubb med en slik ressurs som Benitez ved roret gir et opprykk og ca 10.-13. plass. Det er uvant å se noen klare å skvise ut ressurser. Rakrygget i motgang, gjennomført ærlig og godt menneske gjorde at engasjementet mitt kom tilbake. Grupper som Wor Flags gjorde at jeg faktisk fikk en god følelse her en periode. Men i spissen for det hele, Rafa Benitez. Han var håpet, han var lyset.

Det er så uendelig trist å se at denne klubben på utrolig vis klarer å karre til seg gode managere med 10-15 års mellomrom for så å spy de ut og skusle bort muligheter.

Jeg hadde en drøm, en drøm om Wolverhampton hjemme i oktober. Ta med min sønn og oppleve stemningen, stadion, folkene. Være gjester der for en kveld. Direktefly fra Stavanger og hotell ved siden av stadion. Nå er jeg bare glad jeg ikke har sagt noe. Det kommer ikke til å genereres en krone herfra og inn i den feite manns lomme.

«What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love.» -sir Bobby Robson.

Dette er noe jeg prøver å tenke på her hjemme når vi går på stadion. Og om vi hadde reist til England ville det selvsagt vært som gjester. Dette er det fine med å følge med på Newcastle. Man kan liksom smelte inn og gå å se og nyte uten at Kåre fra Lyngdal driter seg ut på neste gatehjørne med overtenning og påtatt scouserdialekt. En annen fordel er jo selvsagt å gå inn med hvilepuls i hver finale, enten det er hjemlig eller i Europa.

Det er en flott klubb selv om de med makt er som råtten fisk å regne. For klubben skal være byen sin. Fansen må ta eierskap selvom de ikke har aksjer. Fansen må si ifra, SKIKKELIG. Det har vært så utrolig skuffende i det siste. Protestene er vage og folk betaler titusenvis og møter på kamp. Det må faktisk kraftigere lut til. F.eks. ikke synge/være på tribunen første halvtime. Stoppe kamper, hva som helst. Her har man mye å hente fra Europa. Nå har man fem-seks uker å planlegge. Få det gjort!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #667 på: 25. Juni 2019, 15:57 »
Kan jo tenkes at Rafa var lystenpå dobbel lønn . At han tok hatten og gikk. Han vet jo Ashley får skylden uansett hva han gjør😎

Bare for å hekte meg litt på denne, leste en veldig spot-on kommentar på twitter fra en eller annen fan igår kveld. Det var IKKE Benitez som var problemet denne gangen.

Det faktiske problemet er en eier som eier en fotballklubb uten å være villig til satse på den.

Veldig overraskende vinkling fra en supporter 😂😎

Nei det syns jeg ikke.

Og dessverre så er det helt riktig også. Problemet til klubben var ikke en verdensklasse manager med ambisjoner.
Problemet både VAR OG ER en eier helt uten sportslige ambisjoner annet enn å holde seg i PL.

Jeg håper optimisen din vinner, og at klubben snart er kjøpt av denne lakengubben som de så treffende sa i en god norsk film en gang, men inntil så skjer, så virker dette som starten på en gedigen katastrofe -dessverre!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #668 på: 25. Juni 2019, 16:24 »
Tippar so fort oppkjøpet er gjennomført so kjem sjeiken inn på stadion med ei gigantisk blautkaka som Rafa sprett ut av!

Drømmescenarioet😍 Og der stopper det, dessverre...

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #669 på: 25. Juni 2019, 17:29 »
Mike Ashley driter i alt vi og fansen og spillerne sier. Han fryder seg med dette. Det er jo han sin feil at Benitez ikke ville signere ny kontrakt.

Jeg håper en eller annen kan gi han en på tryne, det er det ashley fortjener...

Jeg håper Sheiken fortsatt kommer til å kjøpe klubben.  Verdens verste eier. til og med verre en han som var Leeds eier som var helt idiot å sparket alle etter 1 mnd, men han brukte penger.

Nei det eneste håpet nå er at Sheiken gir oss en god nyhet, Ny manager som er bra...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #670 på: 25. Juni 2019, 18:56 »
Tippar so fort oppkjøpet er gjennomført so kjem sjeiken inn på stadion med ei gigantisk blautkaka som Rafa sprett ut av!

😂😂😂

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #671 på: 25. Juni 2019, 19:25 »
Tippar so fort oppkjøpet er gjennomført so kjem sjeiken inn på stadion med ei gigantisk blautkaka som Rafa sprett ut av!

😂😂😂

Vi får satse på dette, gjerne Benitez i en leopard tanga opp fra kaka  :-X

Evt. Så blir det Steve Bruce eller kanskje en resignering av Joe Kinnear med Ashley, satt litt på spissen. Benitez har nok ikke hatt urealistiske forventninger til disse forhandlingene så forblir Ashley så rykker klubben ned på første forsøk.

Jeg forstår fortsatt ikke at Ashley kan være så lite samarbeidsvillig om han ikke vet at et salg av klubben går igjennom. Han har absolutt alt å tape. Benitez hadde jo begynt å bygge en stabil klubb igjen, nå er vi isåfall tilbake til scratch.

Skal nevnes at hans Sport direct har tapt seg ca. 2/3 fra all time high for noen år siden, så man vet jo aldri hvor hodeløs dette fjolset av en eier er. £ 5 mill. På en enkel fest kan han jo bruke. :-[
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #672 på: 25. Juni 2019, 20:12 »
Med alt Ashley har gjort siden han kom, og med tanke på hva som kom frem under rettsaken med King Kev så er det faktisk en insult mot Rafa å skylde på han i denne situasjonen her.

Det lille engasjementet og håpet jeg hadde igjen røk i går.
Nå håper jeg helt seriøst vi raser ned på tabellen og gjerne 1-2 divisjoner ned. Så lenge vi karrer oss til plass i PL kommer den tjukke psykopaten aldri til å forandre seg eller selge. No way.
 
Og før medgangssupportern blir slengt i trynet på meg: jeg ser ikke bare matcher jeg tror vi vinner. Jeg tråler nettsider etter streams på så og si samtlige kamper, og poster i matchtråden. Kan leve som medgangs og motgabgssupporter, men "vakum-supporter? Nope. Ikke lenger...

Og om noen skulle lure, jeg fortsetter å tråle nett etter gratisstreamer til neste år, for her skakke så mye som ei krone inn på den jævla tjukkas-kontoen. Ikke 15,- for én fillete treningskamp engang
« Siste redigering: 25. Juni 2019, 20:19 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #673 på: 25. Juni 2019, 23:56 »
Jeg håper ikke at klubben blir totalt ødelagt under denne fyren som f.eks rase nedover i systemet Sunderland style. Samtidig så har det ingen funksjon å rope..you fat cockney bastard get out of our club. Pluss litt stille piping etter kampslutt år ut og år inn. Må definitivt hardere skyts til for å rokke neket på topp. Sabotasjer av kamper, tennisballer på banen osv. Må et lurveleven til for å få forandringer. Stygge scener må til. Dessverre så ser det ikke ut til at alle supportere evner å bli enige om noe.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #674 på: 26. Juni 2019, 08:42 »
Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil bli manager for Newcastle så lenge Ashley er sjef... Hadde alle sagt nei så hadde han virkelig sittet i mørket å tenkt.


Mourinho har sagt nei, det skjønner jeg veldig godt. han vil ikke trene en klubb som har en eier som ikke har ambisjoner.

Jeg er spent på hvem som blir ny manager.