20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United-Leeds United 14.7.17 kl. 2045. Eurosport Norge  (Lest 4232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Lascelles er elendig på markeringer! Herregud.. Synes dog RB er evneveik, og dette ganske så ofte! Elendige bytter idag og.. Atsu sku vært bytta inn, og da hadde vi vunnet!

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Mitro spiller greit som oppspillspunkt, men satan den mannen må begynne å putte snart!
Syns Mitro spelte ein veldig god kamp! Han får 3 stk te å få gult (Jansson burde hatt sitt 2.gule da han felte Perez og skulle vært utvist, da hadde nok berga deu 3 poengo)I tillegg holde han godt på ballen og spiller ut til sidene og gir generelt sett masse juling og har ein fysisk tilstedeværelse som e gull verdt. At han ikkje putte i dag e fordi han ikkje fekk ein eineste brukbar levering der han kan avslutte skikkelig. Hadde assusten på målet. Hjerneblødning i sluttminuttene ødelegge alt. Enig med Thomas at dette var gode prestasjoner, men det 95.minuttet ødela heile jobben, og mest sannsynlig sjansen te å vinna ligaen. Men da e i og for seg ikkje så jævla viktig berre me går opp.
Venter i spenning...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Lascelles begynner å koste oss bra med poeng. Så lenge Newcastle er Newcastle, må vi virkelig punktere slike kamper.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Frustrerende å tape en kamp man er så mye bedre i. Skikkelig Championship-krig, det hadde vært delt ut et par røde i PL.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Mitrovic har 910 minutter i år, 4 mål og 4 assist,,,,det er ca 0,5 mål pr kamp, og 0,5 assist pr kamp,,,,  Er ikke direkte dårlig, når du ikke får tilitt og mulighet til å finne formen. I tillegg bidrar han langt mer ellers på banen enn Gayle, som oppspillspunkt, løper mest av samtlige,,,er bra å ha på deffensive dødballer..

Å kritiserer Mitrovic for dagens innsats er jo helt absurd. Han i tillegg til det vi kjenner han for,(hodestyrken, og evnen til å holde ballen med mann i rygg) utrolig god i pasningsspillet....Hadde også assist på målet, provoserte frem 3 gule kort,,,der det ene burde endt med direkte rødt, og hvertfall minst gult da det var en soleklar kontring, da Perez var alene gjennom.... Dette gjorde at forsvarene måtte spille mer forsiktig, noe som gjorde det mye farligere for oss....Eller....Jeg orker faktisk ikke sitte her å argumentere for at Mitrovic var meget god i dag...Det var ikke engang snakk om noe usynlig jobbing, så hvis det er din oppfatning av hans innsats lurer jeg på om du i det hele tatt så kampen....

Vi ble snytt for soleklar straffe,,,muligens skulle de hatt rødt kort,,,,var vel ingen ren tackling på Perez,,, dommern var inkonsekvent,,,Shelvey får gult for å stoppe en kontring mens Leeds får tilsnakk...I Shelveys tilfelle skulle vi nok hatt frispark sekundet før da Mitrovic ble revet over ende... Og 5 minutter tilleg for hva? Ingen skader, lite drøying da vi jagde 2-0 og Leeds jagde 1-1,,, og de scorer selvfølgelig 5 minutt på overtid, og skulle sånn sett aldri hatt utligningen..Så normalt sett skulle vi gått opp 2-0 på straffe,  spilt mot 10 mann på slutten,,, og et tillegg på 3 minutter, hadde gitt en 2-0 seier...Og dette uten å tilføye at vi burde vunnet 10-0. Leeds var over midtbanen en gang eller noe i andre omgang... Vi hadde så mange sjanser at det er helt sykt at vi fikk kun et mål. Mange av dem mer enn gode nok avslutninger, og ville normalt gått inn, men Green hadde noen helt syke refleksredninger,,eller flaks,,, vi hadde stang ut,,,der returen nesten ga åpent mål,,,pluss en haug med sjanser jeg nesten ikke husker da det var så mange....Dette er tidenes ran,,,jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte....Håper virkelig Anita signerer ny kontrakt,,,,Den går vel ut i sommer...Dette er en spiller vi må beholde av mange grunner. Fantastisk spiller, som kan bekle mange posisjoner med hell. Begge backer,,,ballvinner,,,,defensiv playmaker,,, God deffensivt og pasningssikker... En av våre bedre spillere. Vår klart beste høyreback,,,,ville sikkkert vært vår beste venstreback, og muligens også best som partner til Shelvey...Til å med en bra erstatter for Shelvey, da vi får en god pasningsspiller inn istedet for å stille med 2 krigere....

Når det gjelder Gayle...Jeg håper vi satser på Mitrovic. Han har vist han er brukbart målfarlig, er fortsatt ung, en av de sterkeste og beste hodespillerne i verden, så om vi vil variere angrepspillet med innlegg/lange baller/ha en til å motta ball med mann i rygg og vente på resten av laget, og som bonus løper mer enn resten av spillerne, og i tilllegg er meget god med beina sammenlignet med de andre targetspissene, som Carroll, Llorente, etc. I sesongavslutninga ifjor bøtta han inn. Han trenger også gode innlegg for å score, og jeg blir imponert over hvor god han er i avslutningsfasen av hodespillet, i tillegg til den "jeg bryr meg ikke om jeg dør" holdningen i duellene... Greit Gayle har bøtta inn i år, men husk dette er Championship, og vil gjerne se han bøtte inn i PL, og det å klare å ha 2 gode sesonger, noe mange spisser sliter med,, før jeg er overbevist...  Gayle vil aldri bli mer enn en middels god spiss. Mitrovic har potensiale til å bli verdensklasse. Og vil også tilføye oss variasjon i angrepspillet om vi sliter med å spille oss igjenom med lave pasninger, kan vi både slå langt, og slå innlegg...Er en mega trussel på dødballer, løper ekstremt mye,,,og er vel Newcastle fan på toppen av det hele, så blør nok litt ekstra for drakta,,,,det har han vel vist allerede at han gjør,,,regner med en svakere scorignsrate på Gayle fremover enn iår,,,og en bedre på Mitrovic enn iår avhengig av hvem som får tilitt så klart... Og som sagt virker han som en langt bedre avslutter med beina enn fx Carroll og Lllorente... Har mega stor respekt for Benitez så er litt overrasket/skuffet, over valget av Gayle som førstevalg, men i ettertid så har jo dette betalt seg bra, og så er han en annen spisstype til andre typer kamper, slik Wenger rullerer mellom Walcott/Giroud....

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Shelvey får gult for å stoppe en kontring mens Leeds får tilsnakk...I Shelveys tilfelle skulle vi nok hatt frispark sekundet før da Mitrovic ble revet over ende...

Shelvey fikk da ikke gult kort for å stoppe kontring, det var det Colback som fikk. Shelvey fikk derimot gult kort for å hale ut tiden når han skulle ta corner.

Shelvey fikk tilsnakk når han stoppet kontring - på lik linje som Leeds spilleren fikk.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
På de siste ni kampene har vi møtt alle de seks lagene rundt oss på tabellen.
At formen da er litt svakere enn f.eks Brighton er da til å skjønne da de har hatt et overkommelig program siden mars.

Av de øvrige lagene er vi ganske jevnbyrdige hva gjelder poeng siste åtte kamper. 3-3-2 ikke all verdens av oss i ren statistikk, men husk at kanpprogrammmet har vært tøft.

Opptur at gutta spilte bra i går. Sen scoring i mot kan skje alle lag. Selvfølgelig bittert at to poeng forsvant og kanskje kun behov for tre poeng siste fire kamper, men satser på litt hjelp av Derby og Fulham mot Huddersfield.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Colback fortsetter å sende oss straka vegen til helsike...

Steike hvor jeg hater den mannen