20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"  (Lest 4060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« på: 25. April 2005, 14:06 »
Sitat
   SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS

"Having taken a verbal bashing from Graeme Souness for apparently leaving the new manager with a "poor squad" of players, Sir Bobby Robson insists the side he built was good enough for the top six."

"Robson, who also suggested Souness had made a major blunder in getting rid of Craig Bellamy, went on to question the wisdom of the club's decision to enter the Intertoto Cup.

SIR BOBBY ROBSON: "I've got to say I'm as shocked as any Newcastle fan. Back in August, I thought it was the best squad we'd had in my five years at the club and that included the one that finished third in the Premiership and reached the second-stage of the Champions League.

"Even now, when I look at the playing staff, I think its worthy of being in the top six. After all, the team had finished third, fourth and fifth in the previous seasons.

"I'm aware that when a former manager comments on his old club, people will think there is a hidden agenda, but there isn't. I still care about Newcastle as much as when I was manager and I don't see anything wrong in me talking about them if my opinions are constructive.

"Newcastle began the season dreaming of the Champions League. Now they are considering the Intertoto Cup. I wonder if it would not be better to concentrate fully on pre-season and getting it right in our domestic competitions." "

Hentet fra Talkofthetyne.com


Del følelsene deres....
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Sir Bobby.....
« Svar #1 på: 25. April 2005, 14:50 »
Hm..

Mannen er jo gammel, jeg tror nok den stallen vi hadde når sesongen starta var bra nok til å nå CL, men med den starten vi hadde (som for øvrig var lik den starten vi hadde siste sesongen med Robson, men oki)
Med den rette manageren kan det nok hende, men idet Robson fikk sparken, som for øvrig var på et idiotisk tidspunkt, det var kanskje rett å la han gå, men måten og tidspunktet var helt feil...og Souness er ikke en verdig etterfølger spør du meg....

Men i denne saken, dersom Robson mener vi hadde et godt nok lag, så må han få lov å si det, og dersom han vil kritisere den jobben Souness har gjort, så get in line....

som sagt, en tidligere manager, ivetfall en som Robson, har all rett til å kritisere og å si sin mening om sin gamle klubb...!!

Nå ble det mye rot det her,  men håper poenget mitt kommer frem..Robson var/er en stor mann i mine øyne, å behandlingen han fikk på slutten var trist å se!!

Bjørn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #2 på: 25. April 2005, 14:58 »
Forstår Sir Bobby godt her. Souness har forsøkt å gi Sir Bobby skylden for hvordan det har gått denne sesongen. Da har Sir Bobby all mulig rett til å forsvare seg. Og jeg synes også at han gjør det på en meget god måte. Det er et meget godt svar fra den aldrende mannen.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #3 på: 25. April 2005, 15:01 »
Sitat fra: "Mack"
Forstår Sir Bobby godt her. Souness har forsøkt å gi Sir Bobby skylden for hvordan det har gått denne sesongen. Da har Sir Bobby all mulig rett til å forsvare seg. Og jeg synes også at han gjør det på en meget god måte. Det er et meget godt svar fra den aldrende mannen.


En av tingene jeg likte SBR for, var hvordan han takla media. Han kan prate for seg, og får ikke ting til å se alt for negative ut, og tar skylda på seg selv når han er skyldige istede for å dytte den på andre som en viss manager nå gjør.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #4 på: 25. April 2005, 15:05 »
Det er veldig mye jeg likte ved Sir Bobby. En hedersmann og en dyktig manager.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #5 på: 25. April 2005, 16:11 »
Det er jo vanskelig å si så mye om dette. Når Souness kritiserer han, så er det jo en selvfølge at Robson må få forsvare seg, og det gjør han etter min mening på en glimrende måte. Han argumenterer saklig og godt, og har gode poenger å slå tilbake med. Jeg er forøvrig helt enig med Robson. Og jeg mener at denne stallen er så god, at det krever sin mann for å få den til å prestere så dårlig. For Souness har faktisk forsterket stallen, selv om han har prestert å kvitte seg med et par gode spillere, selv om de to det gjelder først og fremst har seg selv å takke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #6 på: 25. April 2005, 16:25 »
Sitat fra: "Joakim"
For Souness har faktisk forsterket stallen, selv om han har prestert å kvitte seg med et par gode spillere, selv om de to det gjelder først og fremst har seg selv å takke.


Det sier jo litt.....han har kjøpt en meget, meget god forsvarer, fått Bramble til å bli god på siden av Boumsong, og det så ut som O'Brian klarte seg over all forventning ved Boumsongs side i går...Taylor har fått sitt gjennombrudd....men det hjelper jo lite, når man faen ikke scorer mål eller har en offansiv plan..noe det virker som det er dårlig med...

MenMen....

All hail Sir Bobby, and King Alan

Bjørn - se ferdig Shearer video nå   :D
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

  • Gjest
"SIR BOBBY HITS OUT AT SOUNESS"
« Svar #7 på: 25. April 2005, 16:36 »
Sir Bobby Robson er en vis mann og en person som klarer og roe ned sinte spillere...
Hvordan man gikk fra en trener som han og til en trener som souness skjønner ejg ikke..
Men shepard har vel sine planer,,,
hva de nå enn er!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Shepard.....
« Svar #8 på: 25. April 2005, 16:44 »
Penger, penger, penger, penger.....sportslig suksess....penger, penger, penger...

Virker som han ikke skjønner at de to henger sammen...

Bjørn - Blakk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads