20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdens beste fans? Tvilsomt.  (Lest 7006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Verdens beste fans? Tvilsomt.
« Svar #15 på: 29. April 2005, 07:04 »
Sitat fra: "Beate Jenssen"
Da Arsenal putta 0-1 målet mot oss i desember hadde ikke Vieira rukket å starte feiringa før Toon Army sang av full hals. DET var spesielt det, det var ikke tid til depping, bare å motivere laget til angrep :wink:


Var selv på kampen, og det var en sinnsyk stemning i 90 min. Arsenal supporterene hørtes knapt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Verdens beste fans? Tvilsomt.
« Svar #16 på: 29. April 2005, 17:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Beate Jenssen"
Da Arsenal putta 0-1 målet mot oss i desember hadde ikke Vieira rukket å starte feiringa før Toon Army sang av full hals. DET var spesielt det, det var ikke tid til depping, bare å motivere laget til angrep :wink:


Var selv på kampen, og det var en sinnsyk stemning i 90 min. Arsenal supporterene hørtes knapt.


Ja, det var helt vilt, vanskelig å overgå den kampen hva angår stemning og spill