20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270873 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #135 på: 14. Nov. 2007, 16:04 »
Dere nordlendinger har vel god greie på det store markedet der oppe, finnes det store talenter i markedet som folk ikke har hørt om??
Å hva med denne Reginiussen?? Er han dyktig?
Noen som kunne tenkt seg Huseklepp til å spille på høyresiden i Newcastle?
Jeg ville å kunne absolutt tenkt meg Starts juniorspiller Khallili ;D Fantastisk goalgetter, god med begge bein, teknins, rask, meget sterk på hodet å kommer til å bli en stor spiller??

Jeg kjenner ikke for godt til Reginiussen, men etter de rapportene jeg har fått fra RBK-supportere tyder det meste på at han er en høyst uferdig, men meget spennende stopper i NORSK målestokk.

Huseklepp er altfor individualistisk til å passe inn i engelsk fotball, tror fort han kan bli for veik også.

Det finnes bare én norsk spiller jeg mener er god nok for Premier League per dags dato, og det er Per Ciljan Skjelbred. Ingen norske spiller er i nærheten av hans bestenivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #136 på: 14. Nov. 2007, 16:22 »
Går ut fra at du mener Tippeligaen nå da?
Isåfall er jeg enig med deg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #137 på: 14. Nov. 2007, 16:23 »
Jeg mener selvsagt av spillere i Tippeligaen ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Milner

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #138 på: 14. Nov. 2007, 18:59 »
En spiller jeg kunne tenkt meg å få er Brede Hangeland og Steffen Iversen. Jeg tror de vil gjøre det bra i svart og hvit.  8) 

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #139 på: 14. Nov. 2007, 19:16 »
Hangeland ja, men ikke Iversen!
Har veldig sansen for Hangeland og tror at han ville passet helt utmerket godt i England og PL. Han har utvilsomt fysikken og ferdighetene forøvrig for å lykkes. Han ble jo også nå nylig kåret til den beste utenlandske spilleren i Danmark.

Når man i tillegg ser hvor bra dansken Daniel Agger har taklet overgangen til PL fra dansk liga (er jo LFC supporternes største unnskyldning for tiden, de mener at de har tapt poeng pga at Agger har vært skadet), så ser jeg absolutt ingen grunn til at ikke Hangeland skal kunne få den samme suksessen. Jeg håper Big Sam fortsetter å følge Hangeland og legger inn et bud på han om forsvaret vårt ikke viser noen tegn til forbedring.............

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #140 på: 21. Nov. 2007, 13:04 »
Noen som vet hvordan det ikke for Flo og han andre?

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #141 på: 21. Nov. 2007, 13:07 »
De har ikke faatt svar ennaa om hvordan det gikk. De dro herfra for en ukes tid siden men de virket fornoeyd..

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #142 på: 21. Nov. 2007, 14:06 »
Eg har hørt att det bare var Hovland som fikk spille kamp, og då scoret han sjølmål.... ::)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #143 på: 21. Nov. 2007, 14:09 »
Hmmm.. Det sa han ikke noe om  :-\ Imponerer vel ikke med slikt, nei.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #144 på: 21. Nov. 2007, 17:44 »
Vel, chelsea har fått øynene opp for en av europas største stoppertalenter sammen med Spurs, monaco og rbk (sistnevnte har allerede fått avslag på et bud på usle 12 mill.)
Mannen er han som skal være stopper på landslaget sammen med hangeland i det neste tiåret. Tore  Reginussen er den jeg snakker om. Han og olsen i glimt vil bli de neste store eksportene til europeisk fotball fra nord-norge. Begge ser jeg gjerne i Newcastle i løpet av 1-2 år. De vil i løpet av samme periode ta steget opp på landslaget.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #145 på: 21. Nov. 2007, 17:53 »
Er det Trond Olsen du snakker om? Mannen som var en gedigen flopp i LSK?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #146 på: 21. Nov. 2007, 18:35 »
Usle 12 millioner? Eier dere ikke bakkekontakt der oppe i nord? Greit nok at Reginiussen er et stort talent, men han er fortsatt veldig uferdig, ifølge mine rapporter, og er foreløpig ikke stort bedre enn Miika Koppinen, som ikke var god nok til å få ny kontrakt i Rosenborg. 12 millioner var godt i overkant av det Reginiussen per dags dato er verdt. I fremtiden kan han kanskje bli en habil stopper, men per dags dato er han knapt nok blant de beste i Tippeligaen.

Olsen i Glimt? Snakker du om Trond Olsen?
Riktignok er han god, men utenlandsimport? Han er altfor ustabil i prestasjonene til det. Ja, han er rask, skyter knallhardt, er teknisk god og har habile innlegg, men jeg anser han for å være mer en spiller for Rosenborg enn for Newcastle og Premier League.

At han mislyktes i LSK skyldtes hovedsaklig Uwe Röslers kick & run-fotball, som overhodet ikke involverte noe som helst kalt midtbane. Da var det umulig for en kjapp, teknisk ving som Olsen å lykkes. Dessuten har han sin klare forse i 4-3-3.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #147 på: 21. Nov. 2007, 18:46 »
Er det Trond Olsen du snakker om? Mannen som var en gedigen flopp i LSK?

Hadde Tom Nordlie vært der når Trond var der kunne likesågodt Trond vært med å skyte LSK til seriegull denne sesongen. Jeg kødder ikke.
Har sagt det før, Trond Olsen i form er landslagsklasse. Han har alt en ving skal ha. Helt syk fart, god teknikk og et utrolig godt skudd. Så var det dette med å spille stabilt bra. Men, når Daniel Braaten kan komme seg til PL bør man aldri si aldri om Trond Olsen heller. Er selv veldig glad for at vi har Trond Olsen og ikke Daniel Braaten i Glimt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #148 på: 21. Nov. 2007, 21:28 »
Vel, chelsea har fått øynene opp for en av europas største stoppertalenter sammen med Spurs, monaco og rbk (sistnevnte har allerede fått avslag på et bud på usle 12 mill.)
Mannen er han som skal være stopper på landslaget sammen med hangeland i det neste tiåret. Tore  Reginussen er den jeg snakker om. Han og olsen i glimt vil bli de neste store eksportene til europeisk fotball fra nord-norge. Begge ser jeg gjerne i Newcastle i løpet av 1-2 år. De vil i løpet av samme periode ta steget opp på landslaget.

Hangeland ? Nekter og tro Hangeland speler sammen med Reguinussen om 10 år. Adskillig større sjangs for om Reginussen kommer på landslaget at han er makkeren til Nordtveit eller andre talenter som fxs Hovland ++
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #149 på: 22. Nov. 2007, 17:56 »
Sorry folkens legger meg helt flat her nå. Jeg ønsker virkelig å se Skjelbred i Newcastle. Mannen har imponert meg den siste tiden, Så da er det bare å legge seg flat.
Velkommen skal du virkelig være.
Hangeland vil jeg ikke ha etter å ha sett han i noen kamper for Norge nå?? Mener han IKKE er god nok til å heve oss defensivt.. Han kunne ha kommet som stallfyll, men ikke mere enn det.
Så vist det skal komme noen flere burde det enten være Carew(skadeplaget) eller noen av de fremadstormende unge spillerene i Norge..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.