20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1  (Lest 41224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #15 på: 30. April 2012, 12:23 »
- håper Tiote er sint
- håper Colo er sint
- håper Cisse er sint
- håper Ben Arfa er sint

At Tiote er sint er jeg helt enig i Ã¥ hÃ¥pe pÃ¥, han lyser opp idet han har aggresjon i seg.  Colo ønsker jeg ikke at er sint, men heller revansjelysten.  NÃ¥r han er sint er det mindre kommunikasjon mellom forsvar og Krul, samt det blir mye mindre av det nydelige samspillet der Colo og Santon spiller seg ut av forsvar.  Ben Arfa kan veldig godt ogsÃ¥ bli sint, sÃ¥ lenge han styrer seg til Ã¥ være sint kun nÃ¥r han har ballen. Hodeløse defensive taklinger har vi ikke bruk for fra han.  Cisse tror jeg ikke kan bli sint, han smiler og ler og koser seg uansett hvordan det gÃ¥r (sÃ¥ langt), og det ser ut til Ã¥ funke gull for han. 

Forøvrig vil jeg gjerne benytte anledningen til Ã¥ informere alle det gjelder at om du fornorsker stadionnavn sÃ¥ heller jeg mentalt en kald øl ned nakken pÃ¥ deg mens jeg dasker deg i trynet med rumpa til en vÃ¥t hund.  Det er BARE irriterende Ã¥ kalle Stamford Bridge for "Brua", Craven Cottage for "hytta" etc.  I hvert fall all den tid man ikke er konsekvente og gjør det med alle lags stadioner.  SÃ¥nn at vi f.eks. spiller i Parken, scums spiller pÃ¥ Teateret, Liverpool pÃ¥ Feltet, Blackpool pÃ¥ Veien, Leicester i Gata, Barnsley i Brønnen, S'land i Lyset, Burnley pÃ¥ Marka, Charlton i Dalen, eller Tottenham pÃ¥ Linja.  Mkay?  :koko:

Genius by birth. Slacker by choice.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #16 på: 30. April 2012, 12:44 »
hehe visste ikke at du tok stadionnavn så ille opp :) Det er jo for forkortelsen sin skyld, ikke fornorsking. Kan godt bruke "the bridge" for å ha en engelsk forkortelse hvis du vil.

the hutt, theatre, the field, the road, the street, the brønn(?),  the light, the valley, the line.

edit eriksen: the lane :) eller WHL som mange bruker til forkortelse.
« Siste redigering: 30. April 2012, 13:40 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7629
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #17 på: 30. April 2012, 13:01 »
White Hart Line?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #18 på: 30. April 2012, 13:37 »
Forøvrig vil jeg gjerne benytte anledningen til Ã¥ informere alle det gjelder at om du fornorsker stadionnavn sÃ¥ heller jeg mentalt en kald øl ned nakken pÃ¥ deg mens jeg dasker deg i trynet med rumpa til en vÃ¥t hund.  Det er BARE irriterende Ã¥ kalle Stamford Bridge for "Brua", Craven Cottage for "hytta" etc.  I hvert fall all den tid man ikke er konsekvente og gjør det med alle lags stadioner.  SÃ¥nn at vi f.eks. spiller i Parken, scums spiller pÃ¥ Teateret, Liverpool pÃ¥ Feltet, Blackpool pÃ¥ Veien, Leicester i Gata, Barnsley i Brønnen, S'land i Lyset, Burnley pÃ¥ Marka, Charlton i Dalen, eller Tottenham pÃ¥ Linja.  Mkay?  :koko:

Hahaha. Dette kaller jeg intet annet enn mye bortekastet tankeenergi og "spalteplass".

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #19 på: 30. April 2012, 18:14 »
 :spytt:

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #20 på: 01. Mai 2012, 08:29 »
Var sikker på stortap før 3-0 over manu i vinter og satte en 200 lapp på manu seier med handicap, kanskje jeg skal gjøre det her også?? beste 200 lappen jeg har tapt!!! For jeg vinner aldri på odds, grunnen til at de store lagene har merkelige resultat og usansynelige tap er bare fordi de står på min bong.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #21 på: 01. Mai 2012, 09:33 »
Så sats hus, bil , kjerring og unger på at new kommer utenfor topp 4 da! :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7629
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #22 på: 01. Mai 2012, 11:16 »
News today that both Danny Simpson and Yohan Cabaye are doubts for Newcastle’s trip to Chelsea on Wednesday.

Here we go again.. Cabaye er jo alltid doubtful!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #23 på: 01. Mai 2012, 11:28 »
Danny Guthrie var fantastisk i hjemmekampen mot Chelsea, så satser på at han eventuelt kan være det igjen. Eller er han skada?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #24 på: 01. Mai 2012, 12:52 »
Så sats hus, bil , kjerring og unger på at new kommer utenfor topp 4 da! :)

Kombinert med Chelsea-seier i CL. :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7629
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #25 på: 01. Mai 2012, 13:07 »
Så sats hus, bil , kjerring og unger på at new kommer utenfor topp 4 da! :)

Kombinert med Chelsea-seier i CL. :)

Haha, hadde vært fint å ofre alt det for topp 4 plass, så vinner Chelsea CL.. ::p

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #26 på: 01. Mai 2012, 13:21 »
News today that both Danny Simpson and Yohan Cabaye are doubts for Newcastle’s trip to Chelsea on Wednesday.

Here we go again.. Cabaye er jo alltid doubtful!

At Danny Simpson får seg ein liten pause gjer jo ingenting. Han spelte jaggu dritt mot Wigan. At Ryan Taylor ikkje speler frå start er for meg ei lita gåte. Eg syns faktisk og at Perch burde spele istadenfor Williamson. Eg er drit lei av dei nervøse tilbakespela...

Ellers, 4-3-3 mot gode lag er jo ein oppskrift på tap for Newcastle iår. Trur me bør setje ca. denne 442:
                    Krul
Taylor   Perch  Coloccini  Santon

Ben Arfa Cabaye  Tiote   Gutierrez

            Cisse   Ameobi

Trur nøkkelen kan ligga i Ameobi denne gongen. Når Ba er i dårleg form tar han opp plass på banen. Ameobi kan iallefall ta imot ball og halda på den. Mot pingler som Luiz er Shola god å ha...!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #27 på: 01. Mai 2012, 14:48 »
Chelsea FC ‏ @chelseafc Reply Retweet Favorite · Open
RDM confirms both Gary Cahill and David Luiz will again be missing tomorrow night, they are our only injury concerns at present. #CFC (SL)
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #28 på: 01. Mai 2012, 23:01 »
Brani og John Terje er jo ikke noe svakt stopperpar, det heller. Er vel det som blir utfallet?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #29 på: 01. Mai 2012, 23:04 »
Da må vel Bosingwa spille.. Det burde det gå ann å utnytte!
Same old Shearer, always scoring!