20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #240 på: 29. Nov. 2020, 20:41 »
Krise dette possessionprosenten er latterlig lav. Det hjelper jo lite at ein er foran lag som Arsenal Man Utd og City. Flere scorede mål også. Jaja det er en fattig trøst.

Tja, med en god manager tenker jeg vi fortsatt hadde ligget foran Man Utd og City.... Får vi se med Arsenal?
« Siste redigering: 29. Nov. 2020, 20:43 av Geordie »
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #241 på: 30. Nov. 2020, 16:49 »
Det hjelper jo lite at ein er foran lag som Arsenal Man Utd og City. Flere scorede mål også. Jaja det er en fattig trøst.
Trodde ikke tall og plassering spilte noen rolle jeg? Men Bruce skal ha for at han klarte å hente Wilson. Kvalitet..

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #242 på: 13. Des. 2020, 14:11 »
Det hjelper jo lite at ein er foran lag som Arsenal Man Utd og City. Flere scorede mål også. Jaja det er en fattig trøst.
Trodde ikke tall og plassering spilte noen rolle jeg? Men Bruce skal ha for at han klarte å hente Wilson. Kvalitet..

Noen tall og plasseringer er vel strengt tatt viktigere enn andre........🤷‍♂️

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #243 på: 15. Des. 2020, 16:53 »
https://www.nufcblog.co.uk/2020/12/15/new-joelinton-admission-proves-penny-has-finally-dropped-18-months-on-from-40m-move/

Gratulerer til Steve Bruce, er vel dette "halve" fotballverden har sagt i lang tid.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #244 på: 15. Des. 2020, 23:12 »
Nå har han bare brukt 1 år av karrieren sin til å prøve å tilpasse seg spydspiss rollen😆

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #245 på: 16. Des. 2020, 14:12 »
Når det er sagt så blir det vanskelig å kreve at han sparkes på dette tidspunktet slik som sesongen har gått hittil. Føler også spillet har tatt seg litt opp de siste par kampene, så får vi se hvor lenge det holder. Når det er sagt har jeg en sterk følelse på at vi bare sitter å venter på at den forferdelige sesongen skal komme hvor vi ligger i bunnstriden og alle vil ha Bruce vekk, hvor spillet er så dårlig som det kan bli og vi blir rundspilt i flere kamper. Og vi har jo sett tidligere at Ashley kan være rimelig treg med å ta nødvendige tiltak som må til for å snu den dårlige trenden (ref Pardew og McClaren, Benitez holdt på å redde oss etter sistnevnte men selv etter flere gode resultater på slutten rykka vi ned).

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #246 på: 16. Des. 2020, 19:48 »
Og akkurat i det jeg sier dette setter Leeds PL 20/21 rekord i antall avslutninger i en første omgang mot oss. ::)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #247 på: 16. Des. 2020, 20:23 »
hvor spillet er så dårlig som det kan bli og vi blir rundspilt i flere kamper.
Hehe

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #248 på: 16. Des. 2020, 20:46 »
Hvorfor i all verden titter ikke var på straffesituasjonen med Wilson?? Trodde alle situasjoner skulle skjekkes i 20 minutter.. Utenom akkurat den tydeligvis. Så veldig ut som straffe.

Uansett, dette er mildt sagt flaut. Lewis rygger og rygger og rygger på de 2 siste målene?? På 4-2 var ballen 30 cm ifra føttene hans og han bare fortsetter å rygge..


Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #249 på: 16. Des. 2020, 21:29 »
Slik Newcastle spiller under Bruce så vil vi alltid spille. Han er ikke offensiv taktisk manager. Han er en elendig manager. Newcastle har vært heldige i mange kamper og hatt ballen minst i samtlige kamper. Det er får svakt å tape 5-2 mot Leeds. og når taktikken til Bruce og formationen er som den er så burde man være bedre defensivt. men tvert i mot... Joelinton synes jeg er svak foran mål. Lewis har vært svak i siste kampene. Men nå har vi 17 poeng og jeg tviler på at vi rykker ned, men spiller vi slik i hele sesongen og ingen nye spillere inn i januar så blir jeg skeptisk.

Siste 20 minuttene i kveld så så det virkelig ut som at Koronasmitten i laget ble verre.

Laguttaket var dårlig også...  Virker som bruce ikke vet hva han skal gjøre.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #250 på: 22. Des. 2020, 22:30 »
Stiv Brus viser atter en gang sine fantastiske coaching skills, denne gangen mot Brentford's B-lag.

Hvem vil vi skal ta over jobben? Eventuelt, hvem er den beste vi kan håpe på som godtar å jobbe under Ashley?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #251 på: 22. Des. 2020, 22:44 »
Tar gjerne Eddie Howe jeg. Tviler på han er en dårligere manager enn Bruce og han står for en mer offensiv og fremtidsrettet fotball. Uten jobb er han også.

Vil heller tape 4-3 enn 4-0 med Bruceball.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #252 på: 23. Des. 2020, 13:21 »
Bruce blir ikke sparket før det er for sent. Det har vi sett før.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #253 på: 23. Des. 2020, 14:01 »
Så ikke kampen. Skjønner det slik at vi skapte bortimot nada. Og at vi mot Brentford sitt reserveprega lag la oss bakpå og satset på å ligge dypt og ta de på overganger. Vi hadde da altså i motsetning til Brentford toppa laget vårt.

Og det merkelige er - at vi gikk ikke inn i kampen som favoritter. Det er ingen overraskelse at vi er ute. La oss også påpeke at vi de siste tre kampene har spilt mot tre nyopprykka lag. Fasit: 4 poeng. Ikke alle de fortjent heller.

Jeg klarer virkelig ikke fatte de som evner forsvare Steve Bruce. Langt forbi min fatteevne. Han er fullstendig krise.
Det er så tydelig at han ikke er kapabel til å sette sammen et spillende lag. Alt er tilfeldig. Og talentutviklinga, som jo er virkelig der vi skal hente inn spenna, går jo fullstendig i stampe med Bruce sin inkompetanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #254 på: 23. Des. 2020, 14:17 »
Under hele tiden med Ashley så har "fokus" vært å kjøpe ungt og billig, utvikle de for å selge dyrt. Har imidlertid aldri blitt satset noe som helst på rammene rundt for å få det til. Treningsanlegg, trenere eller et a-lag hvor unge spillere har tryggheten til å kunne utvikle seg. Heller ikke managere som har hatt særlig historikk for å utvikle spillere heller.
No fate but what you make