20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter  (Lest 2234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Billetter
« på: 13. Mars 2012, 15:31 »
Noen som vet om man kan kjøpe billetter utenfor stadion før kamp?

Skal til Leeds på lørdag, og la merke til at Norwich-kampen hadde blitt flyttet til søndag, så hadde passe bra å reist opp til Newcastle da  :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #1 på: 13. Mars 2012, 16:07 »
Tviler vel litt på at den blir utsolgt, så er nok ikke umulig at du kan skaffe et par billetter på Box Office da.

Tar det nesten som en selvfølge at det skal være mulig å kjøpe billetter før kamp, men 100% sikker er jeg ikke....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #2 på: 13. Mars 2012, 17:47 »
Kan meget godt hende det går fint. Men om du vet du kan dra opp til Newcastle, ville jeg vel heller bestilt billetter på forhånd fra nufc.co.uk. Behøver jo uansett ikke melde deg inn som medlem, og selv om billettene ikke rekker frem i posten, er de bare å printe ut bestillingen og plukke dem opp på stadion kampdag.

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #3 på: 13. Mars 2012, 20:56 »
Aha. Så jeg kan bare ta med bestillingen altså ;)

Takker  :toon:

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #4 på: 14. Mars 2012, 18:07 »
Når jeg skal bestille billetter kan jeg ikke huke av "deliver" ( noe som jeg har sett er mulig andre steder). SÅ lurer på da om jeg fortsatt kan skrive ut bestillingen og hente det på dagen? Selv om billettene blir sendt til Norge?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #5 på: 14. Mars 2012, 22:29 »
Når du bestiller så nærme kampdato, kan det mye mulig være at eneste alternativet for levering er henting på Box Office/luker utenfor Gallowgate Stand. Men om de sender dem i posten, får du utstedt kopier på Box Office, om du tar med e-postbekreftelsen. Så er ikke noe problem om du er i Newcastle, mens billettene ligger i posten i Norge.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #6 på: 15. Mars 2012, 09:53 »
Jeg må bare spørre. Jeg har kun vært på SJP en gang, og skal ikke dit igjen denne sesongen. Men jeg hørte det var snakk om det samme den gangen da jeg debuterte, at man bestilte billetter som skulle sendes i posten, skrev ut e-postbekreftelsen for sikkerhets skyld, og blablabla. Mitt spørsmål er enkelt og greit, for dere som ikke har fått billetter i tide til avreise og måttet hente kopier på Box Office, har dere da opplevd å få billettene i posten etter å ha kommet hjem igjen? Eller hvordan er det der?
Selv fikk jeg aldri de originale billettene jeg hadde bestilt (selv om det gikk greit å hente dem på stadion. riktignok måtte jeg krangle litt før jeg endelig fikk tak i referansenummeret, da jeg hadde glemt utskriften på hotellrommet i Jesmond...), men hadde blitt forespeilet på forhånd at det ville være tilfelle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #7 på: 15. Mars 2012, 09:59 »
Jeg har aldri fått de i posten, har alltid hentet på Box Office med kopi fra eposten.

Ikke noe problem, det har gått smertefritt hver gang :)

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Billetter
« Svar #8 på: 15. Mars 2012, 10:34 »
Er vel en gang jeg ikke har fått billetter i posten før jeg har reist, og måttet plukke opp på Box Office. Da tror jeg det var slik at de lå i postkassen da jeg kom hjem. Det var forrige sesong, eneste billeten jeg kjøpte uten å være melem da.  Sist sesong brukte medlemmer stort sett medlemskortet som billett, noe som forøvrig fungerte ekstremt dårlig. Så da var det jo bare en billett jeg skulle ha i posten, som jeg altså ikke fikk. Denne sesongen har de gått bort ifra det, og utsteder papirbilletter til medlemmene også. Og da har jeg fått disse relativt raskt i posten på samtlige fem kamper jeg har vært på.