20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Leicester lørdag 18. oktober kl 16.00  (Lest 13282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Leicester lørdag 18. oktober kl 16.00
« Svar #30 på: 18. Okt. 2014, 17:00 »
http://www.stadium-live.biz/Channel9.html

Skal komme her når kampen kommer i gang.

noen som har andre linker? denne bare kjører pop-up i samme vindu, så jeg forsvinner ut av siden hver gang.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Okt. 2014, 17:08 »
Streem?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Okt. 2014, 17:22 »
I motsetning til Gary Neville vil jeg imidlertid ikke frita Pardew for ansvaret. Han bygget dette taperlaget.

Akkurat dette er vel litt diskutabelt da Graham Carr mest sannsynlig står for de fleste anbefalinger og scoutrapportene og kanskje til og med kjøpene på transferfronten.
Vet at veldig mange her inne tror at Pardew står for alle floppene og Carr står for alle suksessene. Så naiv er ikke jeg.
Jeg vil heller ikke utelukkende kritisere Pardew for hvert eneste kjøp som ikke slår til på grunn av lite spilletid eller at de blir såkalt Pardewed. Tror det er flere årsaker som spiller inn.

Hadde Pardew selv stått for kjøp og salg hadde det vært mye enklere å kritisere han i forhold til dette og om spillerne slår til. Da kunne vi dømt han etter flere kriterier.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Okt. 2014, 17:31 »
Newcastle må være det kjedligste laget å se på per dags dato.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Okt. 2014, 17:32 »
Krul sparkar ballen ut øve sidelinja for 10. gong. Tommel opp frå Pardew. Nice.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Okt. 2014, 17:33 »

Har vel strengt tatt vært det ganske lenge nå. Hele 2014..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Okt. 2014, 17:40 »
I tverren frå Leicester. Heldige no. Me spelar dårleg.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Okt. 2014, 17:43 »

Spilt dårlig har vi gjort i hele 2014. Vi taper i dag, Pardew får sparken, men det er etter min mening alt for seint.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Okt. 2014, 17:46 »

Spilt dårlig har vi gjort i hele 2014. Vi taper i dag, Pardew får sparken, men det er etter min mening alt for seint.

Skjønnar ikkje heilt kvifor eg gidder sitja her å sjå på dette.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Okt. 2014, 17:46 »
Sjukt å se på Soton for tiden. De handler fra samme sjikt i markedet som vi liksom skulle være mestere på. Se hvor mye gull de har funnet. En ukjent 29 år gammel italiener fra nederlandsk liga liksom. Hamrer inn mål. Det kunne, burde, vært oss....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Okt. 2014, 17:52 »
Sjukt å se på Soton for tiden. De handler fra samme sjikt i markedet som vi liksom skulle være mestere på. Se hvor mye gull de har funnet. En ukjent 29 år gammel italiener fra nederlandsk liga liksom. Hamrer inn mål. Det kunne, burde, vært oss....

Me må starta med å skifta manager. Trur ikkje ein skal ta heilt av etter kunn 8 kampar, med tanke på Sotton. Det er alltid eit lag som overraskar og blandar seg inn på toppen. Det held nok ikkje heilt inn. Me har jo vore der sjølv for nokre sesongar sidan. Likevel, eg er veldig imponert øve Southampton. Godt å sjå at Mackems og sliter kraftig.

Newcastle anno 2014 -  Nokonsinne sett dei dårlegare? Trur ikkje det.

« Siste redigering: 18. Okt. 2014, 17:53 av lgrinde »

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Okt. 2014, 17:52 »
Noe så tafatt og uinspirert... skal se 2.omgang fordi jeg har tid og er supporter. Ellers ville jeg prioritert ei bok, husarbeid eller noe annet drit.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Okt. 2014, 17:56 »

Har vel strengt tatt vært det ganske lenge nå. Hele 2014..

Problemet i mine øyne er ikke bare at laget spiller dårlig, men at de ikke får resultater. Mange av de beste managerne i verden spiller ultra defensivt med kontringer som sitt fremste våpen, men de vet hva de holder på med og laget får resultater.
Egentlig burde det jo også vært slik at jo lenger en manager er i klubben desto mer stabile resultater skal laget ha, om det er en noenlunde dyktig en. Det er jo stikk i strid med det NUFC har. Leverer utrolig ujevnt i hele Pardew sin regjeringstid og det siste året har vært fullstendig katastrofe!!

Jeg har ved flere anledninger lansert Ronald Koeman som en av mine favoritter og som en mann jeg ønsker meg som manager i NUFC. Å se ett ribbet Southampton knuse Sunderland 8-0, og samtidig har levert noen helt enorme kamper i starten av sesongen får meg til å tenke hva som kunne vært...........

Tipper uansett David Moyes er mannen som tar over etter Pardew nå. Han har også vært frempå i media og sagt at han er lysten på en ny jobb. Lukter litt kynisme av det hele og at han er lysten på NUFC jobben.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Okt. 2014, 18:10 »
Cisse!