Newcastle må være det kjedligste laget å se på per dags dato.
Har vel strengt tatt vært det ganske lenge nå. Hele 2014..
Problemet i mine øyne er ikke bare at laget spiller dårlig, men at de ikke får resultater. Mange av de beste managerne i verden spiller ultra defensivt med kontringer som sitt fremste våpen, men de vet hva de holder på med og laget får resultater.
Egentlig burde det jo også vært slik at jo lenger en manager er i klubben desto mer stabile resultater skal laget ha, om det er en noenlunde dyktig en. Det er jo stikk i strid med det NUFC har. Leverer utrolig ujevnt i hele Pardew sin regjeringstid og det siste året har vært fullstendig katastrofe!!
Jeg har ved flere anledninger lansert Ronald Koeman som en av mine favoritter og som en mann jeg ønsker meg som manager i NUFC. Å se ett ribbet Southampton knuse Sunderland 8-0, og samtidig har levert noen helt enorme kamper i starten av sesongen får meg til å tenke hva som kunne vært...........
Tipper uansett David Moyes er mannen som tar over etter Pardew nå. Han har også vært frempå i media og sagt at han er lysten på en ny jobb. Lukter litt kynisme av det hele og at han er lysten på NUFC jobben.