20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
1. Newcastle United Football Club2. Øl3. DamerOg i den rekkefølgen.
Sitat fra: "Mack"1. Newcastle United Football Club2. Øl3. DamerOg i den rekkefølgen.Akkurat som SuperMac!FantaFotballHandball.Volleyball. Sandvolley og salvolley.Tennis.Damer :wink: Trener en god del
Er absolutt ikke en treningssenter-person, jeg er ganske kraftig til å være såpass tynn, så det går bra :DHehe, syns det er gøy å si jeg...Bjørn - mamma sier at skjønnhet kommer innenfra
Som meg det. Høg, tynn men med råmuskekraft
Sitat fra: "Hans Emil"Som meg det. Høg, tynn men med råmuskekraft Hehe, rå muskelkraft, nja, vet ikke jeg...:? Er 189 høy å veier 74kg, så det er ikke mye fett på meg, men de musklene som er der funker ikke så bra Bjørn - bare artig
Sitat fra: "Bjørn"Sitat fra: "Hans Emil"Som meg det. Høg, tynn men med råmuskekraft Hehe, rå muskelkraft, nja, vet ikke jeg...:? Er 189 høy å veier 74kg, så det er ikke mye fett på meg, men de musklene som er der funker ikke så bra Bjørn - bare artig Jeg er også 1.89 høy...men veier derimot ikke 79 kg.115 kg