20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Har alle her GH? Oi, da er det bare jeg som ikke kan synge.
Beste GH-lista noensinne.
Men er vel slik at det går ann å laste ned sanger som ikke er på denne tracklisten i tillegg?
Sitat fra: Peter p? 12. Sep. 2009, 18:20Har alle her GH? Oi, da er det bare jeg som ikke kan synge.Du vet at det er GUITAR hero og ikke Singstar det er snakk om her?
Sitat fra: Berntsen p? 12. Sep. 2009, 17:18Beste GH-lista noensinne.Uten tvil i mine øyne. Er liksom litt for mange bra sanger til å oppsummere med noen få. Men de jeg er gladest over å se på lista er blant annet "Kryptonite", "Sultans Of Swing" (!!), "Ring Of Fire" og "Sex On Fire".Alle er sanger som har vært på diverse fest-cd og cd'er man har i bilen Kings Of Leon er en av favorittene om dagen, vært det lenge, sammen med The Killers.Litt skuffet over hvilken Killers-sang de valgte, da det er så uendelig mange andre å velge av som jeg synes er bedre. Men "All The Pretty Faces" er ikke akkurat en dårlig sang. Men ønsket meg spesielt "Mr. Brightside", "Jenny Was A Friend Of Mine" eller "Sam's Town".
Jeg tror "Hüsker Du - Don't Want To Know If You Are Lonely" hadde vært en perfekt GH-låt.