20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 861519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #4365 på: 18. Des. 2013, 20:53 »
Gler meg til tredje og siste film. Den kan faktisk verte endå betre med tanke på?SPOILER(frå boka/appendix):
Spoiler (hover to show)
« Siste redigering: 18. Des. 2013, 21:01 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4366 på: 18. Des. 2013, 23:24 »
Black Christmas - En av de første moderne slasherne som ble laget, om ikke den første. Fantastisk film på alle mulige måter. Dette er ikke min favorittslasher, men den er uten et snev av tvil på topp 10, kanskje også topp 5. Legendarisk fet film!

Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4367 på: 19. Des. 2013, 03:35 »
Black Christmas - En av de første moderne slasherne som ble laget, om ikke den første. Fantastisk film på alle mulige måter. Dette er ikke min favorittslasher, men den er uten et snev av tvil på topp 10, kanskje også topp 5. Legendarisk fet film!

Så remaken. Sykt drøy :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4368 på: 19. Des. 2013, 09:14 »
Remaken er helt forferdelig.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4369 på: 19. Des. 2013, 17:25 »
Peter Jackson er rett og slett knall! Digger at han har ein cameo i nesten samtlege filmar han har laga. Han er vel i den aller første scena på den andre hobbiten-filmen om eg ikkje tar heilt feil.

The Hobbit: The Desolation of Smaug - Likte denne veldig godt! Scena med Bilbo og Gollum er verkeleg bra.
Den ser forøvrig fabelaktg ut i 3d! Pakka med action og den herlege stemninga er der!

Sånn all-around så er den nok betre enn The Hobbit: An Unexpected Journey, men den første halvdelen av The Hobbit: An Unexpected Journey traff meg berre heilt meint! Heile Erebor-sekvensen er så latterleg bra. Thorin vs Azog-partiet var berre heilt hinnsides bad to the bone!

Dead Man's shoes er nok ikkje undervurdert, eg synst den generelt har fått veldig bra anmeldelser over heile linja. Kanskje meir oversett? Den er nok uansett blant mine favorittar! Alt Shane Meadows lagar er knall, og eg kan lett anbefale mini-serien This is England 86 og 88. Klasse! This is England 90 kjem vel neste år om eg ikkje tar heilt feil!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4370 på: 19. Des. 2013, 18:37 »
Peter Jackson er rett og slett knall! Digger at han har ein cameo i nesten samtlege filmar han har laga. Han er vel i den aller første scena på den andre hobbiten-filmen om eg ikkje tar heilt feil.

Knaskar vel på ei gulrot(?) og traskar øve gata :) Gjorde vel nesten nøyaktig det same i LOTR the fellowship of the Ring.

The Hobbit: The Desolation of Smaug - Likte denne veldig godt! Scena med Bilbo og Gollum er verkeleg bra.
Den ser forøvrig fabelaktg ut i 3d! Pakka med action og den herlege stemninga er der!

Du meinar vel "oh Smaug the stupendous"! ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4371 på: 19. Des. 2013, 21:03 »
Bad Santa - Kremfilm som ikke er så altfor langt unna Superbad. Med andre ord en av de aller beste komediene laget siden... tja, 80-tallet. Dette er en av Billy Bob Thorntons beste roller. Hysterisk!

Nei.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4372 på: 21. Des. 2013, 01:11 »
Prisoners- God thriller som holder oppe spenningen gjennom de litt over to timene. Noen spenstige tvister, men når trådene skal samles opp synes jeg det går litt for fort. Siste tredjedel skuffer, men absolutt se-bar.

7/10 fra meg.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4373 på: 21. Des. 2013, 08:07 »
In Bruges - Like bra som alltid. Fantastisk dialog og humor, Colin Farrell, Brendan Gleeson og Ralph Fiennes er alle helt fantastiske i denne. Brødrene McDonagh har noe utrolig spennende på gang.

Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4374 på: 21. Des. 2013, 11:31 »
Prisoners- God thriller som holder oppe spenningen gjennom de litt over to timene. Noen spenstige tvister, men når trådene skal samles opp synes jeg det går litt for fort. Siste tredjedel skuffer, men absolutt se-bar.

7/10 fra meg.

Denne likte eg veldig godt! Såg den i går. 8.5 frå meg. Gyllenhaal imponerar!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4375 på: 21. Des. 2013, 12:38 »
The Truman Show - Morsom film! Synes Jim Carrey er veldig varierende, men i denne filmen likte jeg han veldig godt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4376 på: 23. Des. 2013, 00:34 »
Home Alone - Like forbanna morsom som den alltid er. Joe Pesci er best!

Gremlins - Lenge siden jeg har sett denne, så dette var et meget hyggelig gjennsyn. En film som bare blir bedre og bedre. Deilig, deilig julehorror!

Joe Dante er en veldig oversett regissør. Glimrende fyr!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4377 på: 23. Des. 2013, 00:51 »
Ahh. Så Love Actually i dag. Herregud så jeg elsker den filmen. Blir forelsa i Keire Knightley, jeg. Hver eneste gang!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4378 på: 23. Des. 2013, 06:47 »
Ew.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4379 på: 23. Des. 2013, 10:59 »
Ew?!  :'(
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida