20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gullit åpner kjeften igjen  (Lest 1907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Gullit åpner kjeften igjen
« på: 18. Jan. 2008, 21:28 »
Han er vel ikke helt på jordet denne gang.

"I think the expectations at Newcastle are so incredibly high that maybe they are not realistic for the people who go to work there," Los Angeles Galaxy coach Gullit said.

"Newcastle is such a big club and I think they have had great coaches and some big names - Sam Allardyce, Glen Roeder, Graeme Souness, Bobby Robson, Kenny Dalglish - and therefore it is not about the coaches, it is much more complex than that.

"With Sam Allardyce it was incredible - once he was talked of with the national team and now nothing, and I think again they haven't been realistic there with him. It is not possible there, just not possible.

"Also you have the local press, who have big expectations and big ambitions, and it is not realistic what they ask.

"The most difficult part is that they have to compete with teams who are much more attractive than Newcastle are.

"Most big players and promising young players go to Manchester United, Chelsea, Liverpool and Tottenham.

"It means that none of the biggest players want to go there (Newcastle) which is a major a difficulty that you have to deal with."

Gullit has also ruled out the prospect of a dramatic upturn in Newcastle's league form despite the return of Keegan.

"No, he won't do it. It is not realistic to expect that," Gullit added.

"For the simple reason that the other clubs have a huge advantage because they have the best youngsters and the best players in all these other teams. So it is going to be difficult and it is not realistic.

"A realistic goal is that he needs to have the time to build a team and maybe then in the future they can compete in the league."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3058984,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #1 på: 18. Jan. 2008, 21:36 »
Vil bruke King Kevs egne ord på den

"This is a very special club, this is not just a normal football club, that's what people outside this area don't understand. When you've been here and you've lived around, on two occasions like I have, I think I'm the best qualified person to come here and do this job. I've got my chance to show the fans that I can."
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #2 på: 19. Jan. 2008, 12:10 »
Ble bare provosert av Gullit, som jeg alltid blir.
Kort tid etter at han hadde sagt opp jobben sin, så uttalte han jo at Shearer er fryktelig overvurdert, eller noe i den duren. Senere har han sagt at Owen og Shearer overhodet ikke kunne spille sammen, til tross for at de gjorde det med suksess på det engelske landslaget noen år tidligere. Nå åpner han kjeften igjen, og informere hele verden om sin manglende intelligens. Den mannen der trenger en kommunikasjonsrådgiver, for at han skal unngå å fremstå som stokk dum.

Ruud Gullit har ikke det minste peiling på hva Newcastle United FC egentlig er for noe. Og Keegan oppsummerer det glimrende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #3 på: 19. Jan. 2008, 12:14 »
Gullit var en av verdens beste fotball spillere, men han må være en av verdens dummeste og :)
lt;3 Newcastle <3

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #4 på: 19. Jan. 2008, 12:36 »
Hvis jeg hadde vært en av de siste managerene i Newcastle i løpet av de siste 15 årene ville jeg holdt kjeft hvis jeg var i Gullit sin situasjon. Han var vår aller dårligste manager og dreit seg loddred ut under sin ledelse av klubben. . Rart han ikke tar med Arsenal i sine påstander, i og med at Arsenal er et bedre lag en Tottenham og i mitt syn kan bringe større spillere til klubben.

Gullit er nok bare litt sjalu. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #5 på: 19. Jan. 2008, 12:38 »
Gullit virker fremdeles bitter etter avskjeden sin. Sexyfootball gikk til helvete, og vi tapte hjemme mot Sunderland, kan ikke skylle på at NEwcastle er overvurdert da vettu.
Skjønner ikke hvorfor han gidder å uttale seg engang, alt jeg klarer å huske han som er manageren som dreit seg ut, og det tror jeg de fleste andre tenker også.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #6 på: 19. Jan. 2008, 12:48 »
Skumleste i Alan Shearers bok i går kveld, og Shearer forteller den nøyaktig samme historien om Ruud Gullit som alle andre som har hatt ham som manager har fortalt tidligere.

Forresten, Gullit er visst manager for LA Galaxy nå. Tør vi gjette på hvor lang tid det tar før Beckham er ute i kulda? Mannen har jo et stort problem med store navn, og ingen er større enn Beckham. Becks er jo nødt til å undergrave Gullits autoritet. Det vil jo være helt usannsynlig at ikke Gullit skulle støte fra seg Beckham. Det ville være helt usannsynlig at ikke Gullit skulle skape uro i laget han er trener for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #7 på: 21. Jan. 2008, 00:52 »
Hehe nå har Gullitt signert Babayaro  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Gullit åpner kjeften igjen
« Svar #8 på: 21. Jan. 2008, 15:34 »
Hehe nå har Gullitt signert Babayaro  :P
Moro :D