20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #300 på: 07. Mai 2011, 23:46 »
Det er ikke snakk om at hele neste sesong går til helvette hvis han blir suspendert, men hva er poenget med å ta den risikoen? Vi har ingenting å vinne på det.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #301 på: 07. Mai 2011, 23:53 »
Neida, veit det. Bortsett fra høyere plasseringer, men det er vel i og for seg likegyldig om vi havner på 9. eller 14.
Ideelt sett ville jeg ha latt noen unggutter få sjansen i stedet for å ta den risikoen. Men Tiote spiller nok.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #302 på: 07. Mai 2011, 23:54 »
Jeg trur ikke vi får se Tiote noe mer denne sesongen, spesielt etter å ha sett reaksjonen hans etter det gule i dag.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #303 på: 08. Mai 2011, 01:22 »
Jeg trur ikke vi får se Tiote noe mer denne sesongen, spesielt etter å ha sett reaksjonen hans etter det gule i dag.

Han var skikkelig frustrert. Det føles nok ut som om han får et i hver kamp... Og flere har vært billige. Den i dag var gratis, så jeg skjønner han. Ser gjerne at han spiller de siste. Jo lavere vi ligger på tabellen, desto vanskeligere er det å kjøpe spillere. Jeg går heller til nr 8 en nr 15. Lettere å konkurrere om Europa fra nr 8 tenker jeg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Cheick Tioté
« Svar #304 på: 08. Mai 2011, 01:30 »
Tror ikke potensielle targets tenker så mye på tabellplassering nå som vi ikke kvalifiserer oss til Europa uansett. De fokuserer nok mer på potensial, spillergruppe, manager,  lønn, størrelse på klubben osv. Det hadde i hvert fall vært meget trangsynt (og sannsynligvis dumt) av en spiller å velge WBA fremfor Newcastle kun fordi de fikk to-tre poeng mer enn oss denne sesongen, om det skulle hende.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #305 på: 09. Mai 2011, 09:01 »
Hvem setter vi inn i stedet for Tiote?

Hadde Williamson vært skadefri hadde det jo vært en tanke å flytte Colo oppover, men litt usikker på hvem som kan ta over nå. Ferguson inn, Guti over og Barton i midten?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #306 på: 09. Mai 2011, 09:07 »
Er Guthrie fortsatt ikke frisk? Hvis han er, vil jeg gjerne se han på midten. De siste gangene han har spilt, har han vært meget god, synes jeg. :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #307 på: 09. Mai 2011, 09:49 »
Dette er vel det eneste alternativet hvis vi skal hvile Tiote..

Ferguson - Nolan -  Barton - Jonas


Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #308 på: 09. Mai 2011, 10:04 »
Hvem setter vi inn i stedet for Tiote?

Hadde Williamson vært skadefri hadde det jo vært en tanke å flytte Colo oppover, men litt usikker på hvem som kan ta over nå. Ferguson inn, Guti over og Barton i midten?

Dårligste ideen på lenge. At Colo kan gjøre en god jobb på midten er en myte. Han har spilt der 3 ganger som jeg kan huske, og hver gang har han sett ukomfortabel ut, og spillet gått forbi han. Egentlig et under at jeg husker at han har blitt spilt der, så anonym som han var i alle tre kampene.

Barton - Nolan - Guthrie - Jonas
eller
Jonas - Nolan - Barton - Ferguson

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #309 på: 09. Mai 2011, 10:19 »
Håper det blir Jonas - Nolan - Barton - Ferguson. Tror det burde funke veldig bra.
Nei.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #310 på: 09. Mai 2011, 10:26 »
Ranger spilte jo høyreving borte mot Chelsea i ligacupen så det kan også være en mulighet. Perch kan jo ta en deffensiv midtbanerolle, men han er skadet? Var hvert fall ikke på benken i helgen. Ønsker også at de unge får sjansen de siste kampene og da Ferguson inn på vingen og Ranger inn for Løven på topp. Hvis Guthrie ikke er ute for sesongen brukes vel han dog.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #311 på: 09. Mai 2011, 10:50 »
Hadde Williamson vært skadefri hadde det jo vært en tanke å flytte Colo oppover, men litt usikker på hvem som kan ta over nå. Ferguson inn, Guti over og Barton i midten?

Dårligste ideen på lenge. At Colo kan gjøre en god jobb på midten er en myte. Han har spilt der 3 ganger som jeg kan huske, og hver gang har han sett ukomfortabel ut, og spillet gått forbi han. Egentlig et under at jeg husker at han har blitt spilt der, så anonym som han var i alle tre kampene.

Barton - Nolan - Guthrie - Jonas
eller
Jonas - Nolan - Barton - Ferguson
Har vel vært dårligere ideer i nyere tid. Med tanke på skadeomfanget så var det en mulighet - ikke en foretrukket en, men uansett en mulighet. Legg også merke til at jeg helt tilslutt foreslår nøyaktig det samme som deg (såfremt de unge gutta får sjangsen - slik de helt klar bør) ;)

Er Guthrie tilgjenglig? Trodde han var skadet, ellers hadde jeg jo tatt ham med i de dårlige ideene mine...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #312 på: 09. Mai 2011, 15:58 »
Tror Guthrie er ute med skade de to siste kampene. Perch veit jeg er ute. Stemmer for å spille med Jonas-Nolan-Barton-Fergie. Kanskje med Jonas på venstre, og Fergie på høyre, slik at vi får to vinger som trekker innover og lager plass til backene. Alternativt kan de trekke innover, og skyte også.
Kanskje litt vel overmodig på brua, men hjemme mot WBA bør det testes :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Cheick Tioté
« Svar #313 på: 09. Mai 2011, 19:51 »
Har det kommet noen uttalelse fra Tiote eller Pardew angående de to siste kampene?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #314 på: 09. Mai 2011, 20:04 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6923202,00.html?

Ja, Pards vurderer å hvile Tiote de to siste kampene, spesielt siden Chelski-kampen antakeligvis ikke blir avgjørende for seriegullet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida