20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #105 på: 05. Des. 2010, 21:29 »
Vil vell heller ikke si haner legende, men han kan bli det om han spiller for oss ut karrieren

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #106 på: 14. Des. 2010, 10:28 »
Mye skrift for å fastslå det åpenbare egentlig.

Q: Ten steps: how Newcastle coped with Arsenal in the centre of midfield (whilst playing a 4-4-2)?
A:

Enkelt og greit  :D
« Siste redigering: 14. Des. 2010, 10:44 av InspectorC »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #107 på: 14. Des. 2010, 13:20 »
Hehe. Selv om Tiote spilte en veldig sentral rolle, så var det også andre spillere som gjorde en fantastisk bra jobb. De trekker jo også frem Barton og Ameobis defensive jobbing som en del av suksessfaktoren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #108 på: 06. Jan. 2011, 13:21 »
noen nyheter om hamstring-skaden til check tiote?
Dette er vel sånn ca det verste vi kan oppleve...
please for the love of god..
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #109 på: 06. Jan. 2011, 15:44 »
Kan aldri forestille meg at Tiote the Machine blir skadet.. Sist jeg sjekket så kan ikke betong få strekk..

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #110 på: 06. Jan. 2011, 18:57 »
Kan aldri forestille meg at Tiote the Machine blir skadet.. Sist jeg sjekket så kan ikke betong få strekk..
Betong tåler trykk veldig bra, men er faktisk et ganske svakt materiale overfor strekk. Noe har jeg da lært etter tre år på bygglinja på NTNU.
8-)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #111 på: 06. Jan. 2011, 19:04 »
Fnis. Intelligent humor, Mikael!

Etter å ha blada meg gjennom arkivet, ser eg at Tiote hadde ei strekkskade i vårsesongen 09/10. Eg tvilar dog på at han er ein av dei kjekstypane som revner på midten av ein slik skade. Tilbake om eit par veker maks, reknar eg med (utan noko som helst bevis).

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #112 på: 06. Jan. 2011, 19:28 »
Kommer jo helt an på type muskler, og ikke minst i hvor stor grad. Vil anta at Tiote har en eksplosiv muskulatur, ettersom han er så liten og kompakt, og at en slike skade derfor må pleies forsiktig. Så spørs det om han ga seg med en gang han kjente noe, eller om han "tøyde strikken til den sprakk".
Regner med, kampen i går tatt i betraktning, at han ga seg tidlig, og at det blir et par uker. Maks.
Enrique var jo bare borte en kamp med skade i hamstringen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #113 på: 06. Jan. 2011, 19:34 »
Kan aldri forestille meg at Tiote the Machine blir skadet.. Sist jeg sjekket så kan ikke betong få strekk..
Betong tåler trykk veldig bra, men er faktisk et ganske svakt materiale overfor strekk. Noe har jeg da lært etter tre år på bygglinja på NTNU.
8-)

Meget godt å høre. Vi trenger all den spisskompetansen vi kan få her på forumet.  ;)

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #114 på: 06. Jan. 2011, 20:36 »

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #115 på: 07. Jan. 2011, 15:33 »
Hva gjør du her Tiote  ::)  http://www.flickr.com/photos/40191515@N05/5330793934/
Hahaha. Lo godt når jeg så det bildet. :D

Richiii

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #116 på: 07. Jan. 2011, 15:50 »
hahaha, genialt bilde  ;D

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #117 på: 07. Jan. 2011, 16:02 »
Hva gjør du her Tiote  ::)  http://www.flickr.com/photos/40191515@N05/5330793934/

Det bilde får meg til å tenke på voldtekt scenen i "Deliverance".
Tiote: Squeal like a pig
Best: *squeal*
Simpson: Hehaohoo

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #118 på: 10. Jan. 2011, 06:33 »
Ærlig talt, den talkingen der er kanon :D elsker den. Såklart at det er en livsfarlig takling men han går inn for å vinne 200% uansett lag og det gjør Tiote til en diamant :) Hadde bare de andre på banen hadde hatt lik instilling som han. Sier ikke at alle skal fly rundt med sånne taklinger men at de skal spille samme instilling som Tiote.
Så sinnsykt trist at han er ute mot Sunderland, hadde virkelig trengt løpsviljen hans på midten mot dem, får håpe Nolan og Barton har dagen.
edit: her er linken for de som vil nyte taklingen
Ba Ba Ba!!!

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #119 på: 10. Jan. 2011, 08:26 »
Er egentlig taklinga så farlig?
De farligste taklingene slik jeg ser det, er om man enten går inn med knottene først, eller om man låser foten til spillerene man takler på noen måte.
Om man ser på klippet, ser det ut som om det faktisk er baken, eller nedre delen av ryggen til Tiote som treffer foten til spilleren som ble taklet. Han burde selvsagt prøve å unngå å takle så hardt, men jeg ser ikke hvordan den taklingen skal føre til noen form for brudd eller vridning. Selvsagt vet man aldri hva som kan skje, men man ser "farligere" taklinger nesten hver kamp etter min mening.
Ca 10 minutter før dette, var det en eller annen Stevenage spiller som gikk forbi halve Newcastle-forsvaret før Williamson tok ballen fra han, rett etter det hoppet Stevenage spilleren med knottene først i Williamson.
Jeg synes faktisk det var en verre takling.