20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Murphy er Championship-nivå.
Før kampen ville jeg også hatt Burn in sentralt over Lascelles, men sistnevnte gjorde en meget god figur i dag, og var Newcastles desidert beste sammen med Joelinton og Bruno. Gjorde en overraskende fin figur.
Sitat fra: boris. p? 04. Mars 2023, 20:54Før kampen ville jeg også hatt Burn in sentralt over Lascelles, men sistnevnte gjorde en meget god figur i dag, og var Newcastles desidert beste sammen med Joelinton og Bruno. Gjorde en overraskende fin figur.Skal ikke uttale meg så mye der, fikk ikke sett denne. Stusset bare litt på oppstillingen, men er jo gledelig å høre at Lascelles gjorde sine saker bra.
Sitat fra: lgrinde p? 04. Mars 2023, 15:15Murphy er Championship-nivå. Det er jeg enig i, men hvis det han leverte i dag er Championship-nivå, så er det Almiron leverte non-League football-nivå. Og jeg er virkelig ingen stor fan av Murphy.