20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 672486 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #75 på: 06. Feb. 2008, 15:51 »
Spørs vel om Given ville vært så glad for å få Alonso på laget.

...Eller Harper?

Noe jeg har gaatt glipp av?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #76 på: 06. Feb. 2008, 15:56 »
Spørs vel om Given ville vært så glad for å få Alonso på laget.

...Eller Harper?

Noe jeg har gaatt glipp av?
Tenker vel på målet Alonso scorte mot oss på Anfield i fjor... :)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #77 på: 06. Feb. 2008, 16:00 »
Faen, jeg var så usikker på om det var Given eller Harper, men hadde jo 50-50 på at den jeg valgte var rett :P Tenker selvfølgelig på det målet ja.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #78 på: 06. Feb. 2008, 16:10 »
Det var Harper.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #79 på: 06. Feb. 2008, 16:12 »
Det var Harper.
Som er bekreftet for flere innlegg siden! :) Hehe..

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #80 på: 06. Feb. 2008, 16:15 »
For schwarte!! Jeg har jo lest det innlegget (Panneklask)

Kjapp paa labben i dag.  ::)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #81 på: 06. Feb. 2008, 16:21 »
Hvordan er folket innstilt på å kjøpe en forholdsvis rimelig Stephen Appiah fra Fenerbache. Han har vært skadet, men er nå på vei tilbake. Jeg må innrømme at jeg tror han hadde vært et kanonkjøp!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #82 på: 06. Feb. 2008, 16:23 »
Appiah er kanongod. Ble vel linket sterkt til England for ca. et år siden, uten at det ble noen overgang.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #83 på: 06. Feb. 2008, 16:27 »
Har sett han spille siden VM, men der var han ihverfall vanvittig god. Virker som en veldig bra spiller og kan vel også ta over for Butt på den deffensive midtbanen. Afrikanere pleier jo også å slå til i PL så hadde vært et veldig spennende kjøp.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #84 på: 06. Feb. 2008, 23:10 »
1. Carrick
2. Arshavin
3. Bryteren fra Bayeren, ??------?? bare han er en kjempe, autoritær å har fart i kroppen. å er bedre enn alle de andre vi har.
4. Ashton\Cardozo
5. Barnes
Liten liste, men koster penger. Uansett, vi trenger forsterkninger.
« Siste redigering: 06. Feb. 2008, 23:19 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #85 på: 06. Feb. 2008, 23:20 »
For å si det sånn; Appiah er knallgod, men Alonso er bedre. Hadde vært en drøm å hatt han på def. midtbane. Da kanskje vi får igang det offensive spillet igjen, med en def. midt som kan sentre ballen til medspillere og som er enormt plasseringsdyktig.Kommer til å snappe opp mange andreballer og starte kontringer for oss. men det er vel kanskje lite sannsynlig att han kommer. Jeg tar gjerne imot Appiah også. Sterk, taklingsdyktig og bra med ball og passningssikker også han.

Så på videoen med Les Ferdinand i dag og må si att jeg virkelig savner den mannen. Den mannen kunne terrorisere ett helt forsvar alene.   Vet att det er mange her inne som ikke prioriterer en spiss først,men jeg vil virkelig se en nye spiss til sommeren, en som kan skape noe på egenhånd og som er sterk og dyktig på hodet...En spiller som Miroslav Klose for eksempel...målfarlig som bare det og svinbra på hodet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #86 på: 07. Feb. 2008, 17:36 »
Ja, la oss kjøpe Klose. Han vil helt sikkert ikke kaste bort talentet sitt i Tysklands beste klubb, sammen med udugelige Luca Toni. Han kommer sikkert gratis også. Og ikke trenger han lønn. Ja, la oss gå for Klose.

Jeg føler egentlig ikke at Klose vil være en særlig bedre målgarantist enn Owen. Dessuten, jeg har problemer med å se hvilke spillere som er stor og sterk i lufta, og som kan skape noe på egenhånd, som er realistiske mål for Newcastle. Som jeg allerede mener å ha sagt, Miroslav Klose er det bare å glemme. Han ser vi ihvertfall ikke i Newcastle, dersom noen skulle tro det.

Jeg mener dessverre at vi må beholde både Smith og Viduka inntil videre. Tror dessverre det er det beste vi kan få, også til sommeren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #87 på: 07. Feb. 2008, 18:55 »
stor sannsynlighet at vi skaffer oss Klose ja.... hmm nei :P
Toon till I die.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #88 på: 07. Feb. 2008, 19:02 »
Det er nok desserre svært lite sannsylig at Klose plutselig skulle signere for Newcastle i sommer, men det er da lov å drømme for den som vil, det er iallfall liten tvil om at Klose er en spiss i verdensklassen!

Hva Appiah gjelder så har ikke jeg ham altfor mye selv, må innrømme at jeg ikke følger tyrkisk fotball eller Fenerbache (skrevet feil?) spesielt. Men det lille jeg har sett av Appiah, tilsier at han er en type spiller som kan passe inn i Premier League, og han virker i høyeste grad som en spillertype Newcastle United trenger. Appiah hadde slett ikke vært det dummeste kjøpet klubben kunne gjort til sommeren.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #89 på: 07. Feb. 2008, 22:08 »
Tror du faktisk ikke det er mulighet for å hente bedre spisser en Viduka å Smith Joakim?? ::)
Da må jeg faktisk si meg totalt uenig i det.
For det første, det finnes flust med spillere, eller kansje ikke flust, men noen iallefall som burde være mulig for å hente.
Cardozo f.eks
Amurai f.eks
Crouch f.eks
Kuyt f.eks, ikke allverdens mye bedre men scorer iallefall noen mål, å er meget bra i andre faser av spillet.
Finnes sikkert noen flere å.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.