20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 13256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #30 på: 02. Aug. 2007, 21:24 »
Ja, Dyer har vært mye skadet, men du kan ikke komme her og påstå at Dyer ikke har gitt alt hver gang han har vært på banen. I mine øyne har Dyer levert sine saker veldig bra hver gang han har spilt kamper for Newcastle. Ja, han har vært skrekkelig mye skadet, men jeg er på ingen måte misfornøyd med det han har prestert i skadefri tilstand. Det er det han presterer når han er skadefri som har betydning for meg, og jeg vil utvilsomt savne løpene hans og dribleraidene hans som fører til store målsjanser eller mål.

Alan Smith kan sikkert også by på fine løp som gir gode målsjanser og kanskje noen flere mål, og han kan sikkert gi oss et bedre spissalternativ enn det Dyer var, men Dyers hurtighet og teknikk er i mine øyne uvurderlig, og det kan Alan Smith aldri erstatte.

Veldig greit med en spiller som er mindre skadet, men han har ikke all verdens til ferdigheter, i mine øyne er det først og fremst innsatsvilje det går på. Og akkurat det hadde også Dyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Alan Smith
« Svar #31 på: 02. Aug. 2007, 21:40 »
Etter hva jeg har lest (Newcastle-online), så er Smith så å si klar.
Han skal overnatte der borte (han hadde vist vært å kjøpt boss boxer og ei skjorte), for så å gjennomføre resten i morgen.  ;D
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #32 på: 02. Aug. 2007, 21:47 »
De er to ulike spillere, men dribleferdigheter og fart har vi faktisk masser av innad i laget. Vi har ikke så mye duellstyrke og den lille ekstra innsatsen etter at Parker dro. Det får vi på mange måter i form av Smith, samt at han samtidig er like anvendelig som Dyer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #33 på: 02. Aug. 2007, 22:10 »
Etter min mening er det kun èn ting Dyer er bedre på enn Smith, og det er hurtighet! I og med at vi har Owen, Martins, Milner, N`Zogbia, osv i stallen har vi plenty av fart fra før!
Jeg ser ikke helt at Dyer er bedre teknisk enn Smith!?! Smith har i mine øyne meget god grunnteknikk (pasninger, mottak, osv), og er eksremt flink til å spille fri andre om han spiller i tospann med en på topp. Smith har også en ganske bra skuddfot, ihvertfall betraktelig bedre en Dyer (som må være en av det dårligste på dette feltet)! Smith er også ganske sterk i hodeduellene og vil ikke være like lett match som det Dyer er på dette området!

Når det gjelder å gi alt for laget og supporterne er Smith etter min mening overlegen. Dyer er en formspiller som fort blir usynlig om han ikke har dagen, blir lett taklet og markert ut av kamper og er realtivt ganske svak i duellspillet.
Smith på sin side vil man nok særdeles godt legge merke til selv om dagen ikke er hans, det kan riktignok resultere i noen gule kort, men det er en type som allikevel vil være tilstede på både godt og vondt igjennom utrettelig kjemping, jobbing og fighting for laget og supporterne.

Dyer har ikke gitt meg en dritt siden 2001/2002 sesongen, og mener Smith erstatter Dyer med glans! Må være noe av det beste NUFC kan få med hensyn til den svake fjorårsesongen!

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #34 på: 02. Aug. 2007, 22:13 »
Etter min mening er det kun èn ting Dyer er bedre på enn Smith, og det er hurtighet! I og med at vi har Owen, Martins, Milner, N`Zogbia, osv i stallen har vi plenty av fart fra før!
Jeg ser ikke helt at Dyer er bedre teknisk enn Smith!?! Smith har i mine øyne meget god grunnteknikk (pasninger, mottak, osv), og er eksremt flink til å spille fri andre om han spiller i tospann med en på topp. Smith har også en ganske bra skuddfot, ihvertfall betraktelig bedre en Dyer (som må være en av det dårligste på dette feltet)! Smith er også ganske sterk i hodeduellene og vil ikke være like lett match som det Dyer er på dette området!

Når det gjelder å gi alt for laget og supporterne er Smith etter min mening overlegen. Dyer er en formspiller som fort blir usynlig om han ikke har dagen, blir lett taklet og markert ut av kamper og er realtivt ganske svak i duellspillet.
Smith på sin side vil man nok særdeles godt legge merke til selv om dagen ikke er hans, det kan riktignok resultere i noen gule kort, men det er en type som allikevel vil være tilstede på både godt og vondt igjennom utrettelig kjemping, jobbing og fighting for laget og supporterne.

Støtter dette. Kieron er bedre med ball i beina i fart, og han har i bunn og grunn bedre ballkontroll, men ellers er Smith vel så god, han. At han i tillegg blør for klubben han spiller for og hopper inn med 110 % innsats i hver takling taler heller ikke i mot.
Dyer har ikke gitt meg en dritt siden 2001/2002 sesongen, og mener Smith erstatter Dyer med glans! Må være noe av det beste NUFC kan få med hensyn til den svake fjorårsesongen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Alan Smith
« Svar #35 på: 02. Aug. 2007, 22:23 »
Smith er et kjempekjøp gutter!, jeg har ALLTID likt han .. ALLTID.
Han kan bli veldig god for oss, og kan bli en viktig brikke for oss framover (om han altså signerer i morgen).

Og nå kommer jo forsvarspillerene også, med erfaring og greier!.
Dette er akuratt det vi trenger, det begynner å ligne noe nå!.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #36 på: 02. Aug. 2007, 22:43 »
Noken stats fra Smith nyere karriere?
Vert lenge ute med skade han og vel?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mariusen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 309
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #37 på: 03. Aug. 2007, 13:43 »
Sist eg såg Smith var mot Roma, og då var han god. Så Smith er en jeg er veeldig positiv til..  ;D

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #38 på: 03. Aug. 2007, 13:54 »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #39 på: 03. Aug. 2007, 14:06 »
Nr. 7?

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #40 på: 03. Aug. 2007, 14:09 »
Tok sikkert nummeret som var tilgjengleg der å da. Dissa spillerane er ikkje så nøye på det

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Alan Smith
« Svar #41 på: 03. Aug. 2007, 15:18 »
Nå kaster alle seg på bølgen og melder Smith som klar, inkl. skysports. på søndag starter garantert viduka/smith på topp   :)

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #42 på: 03. Aug. 2007, 16:22 »
Kanon!! Flott med en spiller som er så anvendlig som Smith. Begynner å bli veldig bra dette laget her nå!!!:) God work Big Sam!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #43 på: 03. Aug. 2007, 16:46 »
Nr. 7?
Barton ble jævli kul med bleka hår!

djmattis

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #44 på: 03. Aug. 2007, 16:57 »
han har nr 17