20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer  (Lest 16969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #45 på: 23. Mai 2005, 22:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Aaron Hughes Reveals He Was Forced Out

http://www.newcastle-online.com/#forcedout


Ser at du liker å linke til Newcastle-online. Dette er synspunktet til en Newcastle supporter. At han mener dette, betyr hverken at det er rett eller galt.


Hughes sa det til The Chronicle. Det er derfra han har det. Er nok reelt det. Det som må diskuteres er om vi er enige i det eller ikke.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #46 på: 23. Mai 2005, 23:03 »
Ok tenkte på denne linken som har vært postet før. Jeg gadd ikke åpne den før jeg slang med kjeften så min feil.

http://www.newcastle-online.com/articles/aaronhughes_astonvilla.shtml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #47 på: 23. Mai 2005, 23:10 »
Vet det Mack. Men noe er det hvertfall :D

Reagerte litt på dette..

Hughes added that he has not yet had a call from the club's hierarchy to thank him for his long service.

Litt typisk Fat ass??

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #48 på: 23. Mai 2005, 23:13 »
Nå er vi snart inne på min ganske så konspiratoriske teori. Den vil du finne i en annen tråd. Hvis de ikke gjør skikkelig stas på Hughes, gjør de seg selv en bjørnetjeneste. Hughes er nok velkommen tilbake på St James Park som Villa-spiller blant toon army.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #49 på: 23. Mai 2005, 23:14 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Vet det Mack. Men noe er det hvertfall :D

Reagerte litt på dette..

Hughes added that he has not yet had a call from the club's hierarchy to thank him for his long service.

Litt typisk Fat ass??


Jeg reagerte også på dette, men han får nok en telefon. Det er jeg sikker på. Fat Fred har nok mye å gjøre om dagen, om han snakker sant når det gjelder antall spillerkjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #50 på: 23. Mai 2005, 23:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg reagerte også på dette, men han får nok en telefon. Det er jeg sikker på. Fat Fred har nok mye å gjøre om dagen, om han snakker sant når det gjelder antall spillerkjøp.


Finn en feil..  8)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #51 på: 23. Mai 2005, 23:51 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg reagerte også på dette, men han får nok en telefon. Det er jeg sikker på. Fat Fred har nok mye å gjøre om dagen, om han snakker sant når det gjelder antall spillerkjøp.


Finn en feil..  8)


Finner ingen feil. Antall spillerkjøp blir nok mange, men om kvaliteten holder mål gjenstår å se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #52 på: 24. Mai 2005, 00:04 »
Sitat fra: "Mack"
Nå er vi snart inne på min ganske så konspiratoriske teori. Den vil du finne i en annen tråd. Hvis de ikke gjør skikkelig stas på Hughes, gjør de seg selv en bjørnetjeneste. Hughes er nok velkommen tilbake på St James Park som Villa-spiller blant toon army.

Hughes vil nok bli mottatt på samme måte som Lee Clark alltid har blitt, selv om han har representert erkefienden Sunderland, med stor applaus. Og det er rett og slett en skandale at Hughes ikke har fått en takk "for lang og tro tjeneste for Newcastle United FC".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #53 på: 24. Mai 2005, 12:36 »
Hva i all verden skal han forlange da? At Fat Fred kommer nedover å hjelper han å flytte inn?? Fotball er en enkel og greit ikke noe syklubb..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #54 på: 24. Mai 2005, 13:22 »
Slutter du etter lang og tro tjeneste bør man kunne forvente/forlange en takk fra ledelsen. Som sjef burde det være enkelt å forstå for Souness/Shepherd.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #55 på: 24. Mai 2005, 14:20 »
Tror nok Shearer blir takka for god innsats ivertfall til neste år...da mener jeg at Hughes også bør takkes for lang og god innsats..uten sammenligning forøvrig! Men vi vet jo ikke hva som skjer på SJP til en hver tid...å det er jeg glad for...så tror egentlig ikke dette er noe vi bør diskutere for mye, hvorvidt Hughes har fått takk for innsats fra FF.
Men at han fortjener det er det jo ingen tvil om :)

Bjørn - får som fortjent
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads