20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle fre.17.3.23 kl 21.00 V Sport PL  (Lest 1045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Herlig! Men skjønner lite av den offsiden på Anderson? Får se hva de finner i studio nå?
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Herlig! Men skjønner lite av den offsiden på Anderson? Får se hva de finner i studio nå?

Det de mener er jo at Longstaff er i offisde da Isak spiller baller første gang, noe som stemmer, og at  an ikke hadde nådd den andre ballen om han ikke hadde vært det. Men den er innom to Forestspillere, og jeg sliter litt med å skjønne det selv.

Rashford var jo minst like mye involvert i spillet da Fernandes scorte tidligere i år (mot Man City?), om ikke mer, selv om han ikke berørte ballen, og da ble ddet ikke offside.


Enkelte regler, som for offside og hands, kommer jeg nok aldri til å forstå meg på.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Vil bare legge til at Murphy var en av Newcastles beste i dag. Truende, direkte og jobber knallhardt. Mangler sluttprodukt, men tilbyr generelt mye. En av hans beste kamper i Newcastle. Var god forrige kamp også.

Jeg er ingen fan av Muphy, så det er gøy å kunne skrive noe sånt. Veldig gøy!


I tillegg var Anderson ekstremt god i dag. Hans beste kamp for Newcastle.
« Siste redigering: 17. Mars 2023, 23:35 av boris. »
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Og kan legge til at Anderson gjorde meir på ein omgang enn det St Maximin har gjort til no i år.
Fortent og sterk seier!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Deilig seier! Murphy og Anderson viser at de bør få sjansen oftere. Isak begynner virkelig å vise seg fram, og bør få nr 9 neste sesong om dette fortsetter.

Offsiden mener jeg er helt feil da ballen kommer fra Forestspiller, Asm bringer null og niks, dødballene til Trippier suger. Treffer ikke en eneste Newcastlespiller.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Finnes ikke bedre å få det velfortjente målet på slutten. Jeg skjønner heller ikke regelverket rundt annulleringen vår, men Anderson sin beste kamp til nå. Det er noe som bor i denne gutten. Isak er knall og samme med Murphy i går.

Ser ut som Maximin har fått beskjed av Howe å jobbe mer defensivt og å sentre ballen oftere isteden for å drible og være uforutsigbar på godt/vondt. Synes ikke han takler den nye rollen så veldig bra. Kanskje på tide å gi slipp på han.

En brøler av Botman i første omg., men har vel egentlig bare telt en halv brøler fra han før denne sesongen. Slike ting kan skje.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Fikk dessverre ikke sett denne, men så høydepunkter. Nå har ikke Botman hatt mange brølere isolert sett, men det har vært noen flaue øyeblikk bakover den siste tiden generelt sett. Ikke at vi er dårlige bakover, men noen ganger glipper konsentrasjonen totalt. Forstår heller ingenting av offsiden. Ballen blir jo klarert til Longstaff. :-[ Har sett slike ting blitt godkjent flere ganger, og da i mer tvilsomme situasjoner. Godt det ikke ble tellende uansett. Nottingham har ikke tapt hjemme siden september, så dette er en meget sterk seier. ::) Spennende at Anderson visstnok spilte såpass bra, var veldig skeptisk til at han skulle kunne gjøre en forskjell allerede denne sesongen, men hadde vært gledelig dersom han allerede kan være et reelt alternativ på midten. Det trenger vi.
« Siste redigering: 18. Mars 2023, 20:40 av Eriksen »