20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrei Arshavin  (Lest 41846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #15 på: 08. Des. 2007, 17:05 »
Arshavin håper jeg vi virkelig henter..det hadde vært noe det!.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #16 på: 02. Jan. 2008, 03:24 »
Har i nesten hele dag sett på youtube videoer av Arshavin, + at jeg så han mot England..

Det er lenge siden jeg har sett en så energi-full ving! kjøper vi denne karen er det et KUPP!

HVIS ALLARDYCE ER DUM NOK TIL Å SE BORT I FRA DENNE KAREN ELLER AT ASHLEY LUKKER PENGE SEKKEN, HENGER JEG MEG SELV.. DETTE ER NØKKELEN TIL FREMGANG, LADS! TRUST ME!

AMEN HALLELUJA!
Newcastle United We Stand

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #17 på: 02. Jan. 2008, 09:17 »
Ja, himmel å hav, vist det er penger i kassa, burde han være en av de som hentes, å jeg tror han kommer ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #18 på: 02. Jan. 2008, 13:26 »
Hadde vært gull det ja. Fantastisk spiller, ser det ut som.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #19 på: 02. Jan. 2008, 19:07 »
Å dømme Arshavin utelukkende ut fra skrytevideoer på youtube gir et veldig misvisende bilde. Du finner ikke mye negativt om Arshavin der. Men at han er en god spiller er jeg ganske så sikker på. Og jeg håper det blir noe av dette i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #20 på: 02. Jan. 2008, 19:13 »
Denne Cho så jo ut som en real klassespiss ut fra enkelte Youtube-videoer, så man skal vel ikke vurdere kun ut fra det. Ikke at han ikke kan være en god spiss for alt vi veit, men det blir litt tynt.
Men Arshavin er definitivt et spennende emne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #21 på: 02. Jan. 2008, 19:41 »
Vel eg har sett endel Arshavin, og då utelukkar eg youtube-videoane. Han er mildt sagt klasse!  Kan både brukast som ving og spiss, fungerer også utmerket som offensiv midtbanespelar. Hadde tilført laget vårt mykje. Han kunne ha stimulert den offensive kreaviteten som vi har manglet i år. Drømme signing for meg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #22 på: 03. Jan. 2008, 12:16 »
Han var hvertfall helt vanvittig god på FM. Har egentlig kun sett han i em kvaliken mot england, der han viste positive takter. Ja takk!

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #23 på: 03. Jan. 2008, 17:09 »
I går fikk vi den 392 bekreftelsen på at Milner ikke har den hurtigheten vi trenger på kanten. Arshavin har det. På den andre siden har vi Duff og N`Zogbia som er raske nok. Hvis Arshavin kommer har vi Arshavin/Milner på høyresiden og N`Zogbia/Duff på høyresiden. Ikke gale det. Men dessverre står det på langt nær ikke i stil med resten av laget. Det tas ikke i denne tråden.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #24 på: 03. Jan. 2008, 21:27 »
At vi trenger ein lynving på høgre er det ingen tvil om. Men Arshavin er ingen typisk 4-4-2 ving, heller 4-3-3 som vingspiss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #25 på: 04. Jan. 2008, 01:45 »
Å dømme Arshavin utelukkende ut fra skrytevideoer på youtube gir et veldig misvisende bilde. Du finner ikke mye negativt om Arshavin der. Men at han er en god spiller er jeg ganske så sikker på. Og jeg håper det blir noe av dette i januar.

herregud! det jeg mente når jeg så han på youtube, var at jeg så hans beste kvaliteter, og at han har de kvaliteter som trengs i Newcastle og England
Newcastle United We Stand

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #26 på: 04. Jan. 2008, 09:03 »
Arshavin er en spennende spiller.Ville også vært realistisk og ikke minst mulig å fått han til klubben også!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #27 på: 04. Jan. 2008, 10:41 »
Men akkurat nå er det ingenting som tyder på at Arshavin kommer til oss i januar. Ryktene har stoppet helt opp, vedrørende denne karen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #28 på: 04. Jan. 2008, 20:21 »
Milner er kjapp, hadde han bare sluttet med den forbannade siste finten han alltid skal ta.........
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #29 på: 04. Jan. 2008, 20:25 »
Milner er kjapp, hadde han bare sluttet med den forbannade siste finten han alltid skal ta.........

Milner er langt ifrå kjapp. Eller det spørst no kva du definerer som ein kjapp spelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!