20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 56533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #45 på: 26. Feb. 2008, 19:00 »
Ke skjedde nå?? Owen ut av laget??? Og så vil du ha med Ameobi og Barton, nei faen det laget håper eg aldri kommer på banen.

Ikkje er Duff med, beste i sist kamp. Emre er skadet og kan ikkje spille uansett. Barton har jo ikkje vist noge denne sesongen.

Nei eg har aldri sett.

Liker dette laget bedre.

           Given/Harper
Beye - Faye - Cacapa - Edgar
Milner - Geremi - N'Zogbia - Duff
         Owen - Viduka/Carroll

Innbyttare: Taylor, Butt, Smith, LuaLua
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #46 på: 26. Feb. 2008, 20:21 »
Owen er per dags dato vår giftigste spiss. Han er en statue, men det blir mål når noen en sjelden gang treffer statuen.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #47 på: 26. Feb. 2008, 22:53 »
Udugelig og udugelig, han scorer da mål, spissens viktigste jobb, i tillegg har han bedre bevegelser og pasningser enn noen andre av spissene våre. Det er nok en grunn til at Keegan utnevnte han til kaptein og det er i alle fall ikke at han er udugelig.

Eirik

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 93
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #48 på: 26. Feb. 2008, 23:09 »
Owen har hatt en tendens til å bevege seg veldig mye nedover i banen for å hente ballen. Når han har gjort det har han ikke vært flink nok til å beinfly mot mål igjen. Jeg forstår hvorfor han gjør det i perioder vi sliter, men det skal ikke være hans jobb. Vi trenger Owen foran kassa for å score mål. Den beste møtende spissen vi har per dags dato er Viduka. Hvis Viduka starter, noe jeg håper, er det viktig at Owen ligger å truer bak han, slik at han kan stikke igjenom på en eventuell stuss. Hvis ballen blir tredd ut på kant, skal vi ha Owen på første stolpe og Viduka bak/i midten. Det burde gi gode muligheter til scoring. Nå sier jeg ikke at fotball er så enkelt, men Owen-Viduka har gode komplimentære spissferdigheter, og et stort potensial som par.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #49 på: 26. Feb. 2008, 23:37 »
Owen har hatt en tendens til å bevege seg veldig mye nedover i banen for å hente ballen. Når han har gjort det har han ikke vært flink nok til å beinfly mot mål igjen. Jeg forstår hvorfor han gjør det i perioder vi sliter, men det skal ikke være hans jobb. Vi trenger Owen foran kassa for å score mål. Den beste møtende spissen vi har per dags dato er Viduka. Hvis Viduka starter, noe jeg håper, er det viktig at Owen ligger å truer bak han, slik at han kan stikke igjenom på en eventuell stuss. Hvis ballen blir tredd ut på kant, skal vi ha Owen på første stolpe og Viduka bak/i midten. Det burde gi gode muligheter til scoring. Nå sier jeg ikke at fotball er så enkelt, men Owen-Viduka har gode komplimentære spissferdigheter, og et stort potensial som par.

Amen. Dette er helt riktig. Det så man spesielt mot ManU da Smith var den spissen som oftest lå fremst, mens Owen var alt for ofte langt nede å hentet baller. Det er ikke slik vi spiller på Owens styrker.
Håper nå seriøst at vi kan få se Viduka mot Blackburn. Eller overraske med Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #50 på: 27. Feb. 2008, 16:31 »
Det meldes at Emre, Martins og Viduka alle er klare for helgens kamp.

Håper på:

---------------Harper--------------------
Beye---Faye---Taylor---Enrique/Edgar
Milner------Barton-----Emre-------Duff
-------------Owen-----Viduka-----------

Benk: Forster, Cacapa, Zog, Geremi og Caroll/Martins.



lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #51 på: 27. Feb. 2008, 18:28 »
Det meldes at Emre, Martins og Viduka alle er klare for helgens kamp.

Håper på:

---------------Harper--------------------
Beye---Faye---Taylor---Enrique/Edgar
Milner------Barton-----Emre-------Duff
-------------Owen-----Viduka-----------

Benk: Forster, Cacapa, Zog, Geremi og Caroll/Martins.

Ser jo bra ut, ville kanskje bytta ut Taylor me Cacapa.




Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #52 på: 27. Feb. 2008, 20:26 »
Ettersom Blackburn er verdensmestere i unfair spill, så bør vi i aller høyeste grad bruke minst like unfair spillere mot dem. Cacapa er en gentleman i forhold til Taylor. Blackburn SKAL settes på plass, og da trenger vi virkelige hardhauser i forsvaret. Hardhauser som er meget gode i lufta, og som vet å klarere farlige baller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #53 på: 27. Feb. 2008, 22:07 »
Samma faen hvem som spiller??
Dette er kampen da VI SKAL Å VI MÅ snu den jævlife trenden vi er inne i.. Tror faktisk dette kan bli en avgjørende kamp til syvende å sist..
Uansett, vi trenger poeng, å vi trenger faktisk 3 poeng..

LYKKE TIL ALLE SAMMEN, DET ER NOE VI TRENGER, LYKKE ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #54 på: 28. Feb. 2008, 02:06 »
Ett poeng holder i denne kampen, selv om tre er å foretrekke. Taper vi, derimot: Da er vi i nedrykksstriden. Rett og slett.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #55 på: 28. Feb. 2008, 08:08 »
Ettersom Blackburn er verdensmestere i unfair spill, så bør vi i aller høyeste grad bruke minst like unfair spillere mot dem. Cacapa er en gentleman i forhold til Taylor. Blackburn SKAL settes på plass, og da trenger vi virkelige hardhauser i forsvaret. Hardhauser som er meget gode i lufta, og som vet å klarere farlige baller.

Ok, men då må Taylor få opp konsentrasjonen og halde den heile kampen ut.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #56 på: 28. Feb. 2008, 13:35 »
Dersom vi starter som mot Rovers som vi gjorde mot ManUtd, og kan skape litt større sjanser og score på disse er der uten tvil muligheter. Vi må rett og slett male på hele veien, for vi er så sårbare defensivt at vi er ihvertfall nødt til å score først, helst flere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mariusen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 309
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #57 på: 28. Feb. 2008, 14:48 »
Jeg håper virkelig vi klarer å gjøre en bra figur i denne kampen! De siste kampene jeg har sett (Man U og Villa) har mildt sagt vært jævlig på enkelte ting. At et lag i PL ikke klarer å jobbe sammen i leddene, og skyve opp, og ned på likt er for dårlig. Når vi forsvarer oss MÅ vi kompremere, og vi må få så mange folk bak ballen som mulig, og ALLE spillerne må jobbe 110 % hjem igjen når vi mister ballen. At vi ikke klarte og kompremere skikkelig mot Man U var grunnen til at de var farlig hver gang de kom, og jeg tåler ikke å se dette mer!

Alt i alt, håper vi kan kjøre kampen, og angripe med hele laget samlet, og falle og kompremere når vi SKAL gjøre det, da vinner vi LETT!  :P

nerli

  • Gjest
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #58 på: 28. Feb. 2008, 16:18 »
owen vår giftigste spiss??
DAGENS VITS...  tror både ameobi og carrol kunne gjort d bedre enn owen har gjort d i newcastle drakta ..
owen har KLIPPEKORT ! d eneste han har nå er et stort navn .. han er ingen stor spiller.. og blir aldri d.. håper han blir solgt i sommer..
martins og carrol som er fremtiden i newcastle..på tide å benke owen ...
og ser noen vil ha edgar på venstreback og at geremi starter... nei d blir feil.. skal ikke være feig hjemme mot bl.burn ..

nå må d satses offensivt me milner-barton-emre-zoggi/duff
smith og owen på benken! .. dem duger ikke ...

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #59 på: 28. Feb. 2008, 16:53 »
Har forsvart Butt hele denne sesongen, men kampen mot man u var bare ræv. Gi gutten litt vile. Hvem skal vi ha sentralt sammen med Emre da? Barton hadde en fryktelig kamp mot MAnu. Sa noen at han var ræv?

 Harper, Beye, Faye, Taylor, Enrique, Milner, N’Zogbia, Emre, Duff, Martins, Owen i en 4-4-2. Så får vi se.
"The first 90 minutes are the most important"