20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 56387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #375 på: 03. Mars 2008, 17:11 »
Jeg har sagt det i Owen-tråden. Jeg mistenker rett og slett at hele laget, og spesielt spissene ble tatt på senga over det faktum at vi tidvis rundspilte Blackburn, skapte mange gode sjanser og virket å ha så god kontroll. Det har jo knapt nok skjedd tidligere denne sesongen. Det kan faktisk ha gjort at Owen ikke greide å gjøre det han normalt sett ville gjort i slike situasjoner - score hat-trick.

Synes det er tull å avskrive Owen fullstendig, bare pga at han bommet så mye mot Blackburn. Det var ikke BARE Owen som bommet, var det vel? Og selv Michael Owen bommer da noen ganger. Det gjorde han også som 18-åring.


Vi må bare krysse fingre, tær og alt annet rart, og håpe at Blackburn-kampen ikke var et blaff. At det ikke var en tilfeldighet at vi skapte så mange sjanser. Jeg er ganske sikker på at hvis vi greier å skape såpass mange sjanser også i neste kamp, så kommer vi til å score ett eller to mål.
Og jeg vil ikke helt avskrive muligheten for et sjokkerende poeng på Anfield, hvis så skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #376 på: 03. Mars 2008, 18:19 »
Sitat
Beklager hvis du ble lei deg i stad...
Tingen er at ein bør sjå på seg ein sjølv skriv, når ein hakker på andre.  ;)

Er ikkje lei meg, ville berre vise at mitt poeng.

uansett: Bra gjennomført kamp av Newcastle. Utruleg irriterande at utfallet blir slik.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #377 på: 04. Mars 2008, 14:20 »
Kampen mot Liverpool kommer vel på best mulig tidspunkt for vår del. Benitez er jo kjent for å spare spillere og så vidt jeg vet kommer vel kampen mot Inter bare noen få dager etter. Jeg håper i det lengste at vi slipper å møte Gerrard og muligens Torres. Og Liverpool er ikke mye til lag uten de nevnte herrene. Poeng i den kampen hadde smakt bedre enn nystekte pannekaker.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #378 på: 04. Mars 2008, 18:36 »
Samtidig må Liverpool ta så mange poeng i ligaen som mulig, skal de ha fjerdeplassen. Og da må de satse. Hvis de stiller med John Arne Riise og hans likemenn mot oss lurer jeg på om Benitez driter i Premier League, og går inn for en tredje CL-finale, i den tro at det skal redde jobben hans.

Hva tror vår scouser i Newcastle om dette?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #379 på: 05. Mars 2008, 00:44 »
John Arne Riise og hans likemenn?
Da er det jo betryggende å vite at Riise spaserer inn på laget vårt per dags dato...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #380 på: 05. Mars 2008, 07:53 »
Samtidig må Liverpool ta så mange poeng i ligaen som mulig, skal de ha fjerdeplassen. Og da må de satse. Hvis de stiller med John Arne Riise og hans likemenn mot oss lurer jeg på om Benitez driter i Premier League, og går inn for en tredje CL-finale, i den tro at det skal redde jobben hans.

Hva tror vår scouser i Newcastle om dette?

hmmm... lurer på om den er rettet til meg ;-) Tror Newcastle har en god sjanse i denne kampen både pga det de viste mot Blackburn og fordi Liverpool har 3 kamper de neste 7 dagene. Liverpool spiller mot West Ham i dag, Newcastle på lørdag og Inter på tirsdag igjen. Slik Benitez har holdt på i år så er det tvilsomt at Torres og Gerrard spiller alle 3 neste kampene. Og i kjent Benitez stil så er det helgens kamp før CL som er nedprioritert. Enten finner vi Torres/Gerrard på benken eller så er det 99% sjanse for at de blir byttet etter 60-70 minutter.