20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 56387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #15 på: 24. Feb. 2008, 12:45 »
Tap igjen her. Senket av Bentley og Santa Cruz.

Evig optimist som vanleg.

Vanskleg kamp som vi nesten må vinna. Har tru på at vi snur trenden med fryktlege tap og vinne denne. Men då må heile laget gi 110 prosent heile kampen! Dei må stå fram og vise ansvar.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #16 på: 24. Feb. 2008, 13:06 »
Vel, ingenting overhode tyder på at dette skal bli seier. Jeg har all rett og grunn til å tro at også dette blir en enorm skuffelse, selvom ingenting er spesielt skuffende lenger med Newcastle. Har opplevd det meste.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #17 på: 24. Feb. 2008, 14:10 »
Ja detta må vera den verste tida som Newcastle supportar eg nokensinne har opplevd. Ganske alvorle når eg site ser Reading - Villa og håpar på at villa vinne, i tillegg til at eg registrerte Sunderland og Fulham tap i går. Verte vel å håpa på blackburn seier seinare idag...

Men sidan det er heimebane har eg eit liiiiite håp om at vi skal greie ein seier mot Blackburn.

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #18 på: 24. Feb. 2008, 14:16 »
Enig med Fredrik. Slik laget fremstår nå er det da ingen grunn til å tro at vi plutselig skal reise oss og vinne mot et godt organisert lag som Blackburn.
Tror vi ryker på nok et tap, i beste fall en uavgjort i denne matchen.
Det må være lov å være realistisk, i denne sammehengen mener jeg ikke det kan kalles pessimisme. Dette laget har gang på gang innfridd til våre lave forventninger, at det kreves lykkepiller, store mengder alkohol/dop eller mentale vrangforestillinger å tro at de plutselig skal gjøre noe annet.

Kampene vi er nødt til å vinne er Sunderland (h), Reading (h), Fulham (h). Om vi tar 2 av disse pluss et par heldige poeng her og der tror jeg også det vil holde. Blir en spennende innspurt hvertfall, det er sikkert.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #19 på: 24. Feb. 2008, 14:31 »
Enig med Fredrik. Slik laget fremstår nå er det da ingen grunn til å tro at vi plutselig skal reise oss og vinne mot et godt organisert lag som Blackburn.
Tror vi ryker på nok et tap, i beste fall en uavgjort i denne matchen.
Det må være lov å være realistisk, i denne sammehengen mener jeg ikke det kan kalles pessimisme. Dette laget har gang på gang innfridd til våre lave forventninger, at det kreves lykkepiller, store mengder alkohol/dop eller mentale vrangforestillinger å tro at de plutselig skal gjøre noe annet.

Kampene vi er nødt til å vinne er Sunderland (h), Reading (h), Fulham (h). Om vi tar 2 av disse pluss et par heldige poeng her og der tror jeg også det vil holde. Blir en spennende innspurt hvertfall, det er sikkert.

Ja eg e einig i da. Derfor eg heller følgjer me på lag bak oss enn Newcastle mot Scums foreksempel :)
Villa leiar 0-1. Bra for oss.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #20 på: 24. Feb. 2008, 15:23 »
Det er for øvrig et tankekors at etter neste lørdag kan vi ligge på femte siste plass. Ja, det er helt sant, og det er store muligheter for at det kommer til å skje. Og det verste er at de fleste lagene under oss har bedre målforskjell(sett bort i fra Reading og Derby).

Tro det eller ei, innse det eller ei, men denne kampen vil mest sannsynlig være avgjørende for om vi spiller i Championship eller Premier League neste sesong. Vinner vi ikke denne er vi i hvert fall på dypt vann, veldig dypt vann.

Wigan kommer til å ta noen hjemmeseire til, i kjent Wigan-stil.
Birmingham kommer til å ta noen hjemmesiere til, i kjent Birmingham-stil.
Sunderland kommer til å ta noen hjemmeseire til, i kjent Sunderland-stil.
Bolton kommer til å ta noen hjemmeseire til, i kjent Bolton-stil.

Jeg anser Fulham og Derby som relativt fortapte, selvom Fulham fortsatt har et halmstrå å klamre seg til.

Konklusjonen er at vi er nødt til å ta noen hjemmeseire til for å ikke rykke ned, for de ovennevnte lagene kommer til å vinne et par kamper til, det er det ingen tvil om. Det er Newcastle som er ute å kjøre, det er Newcastle som ligger nede på alle fire og streber. Dette kan bli tøft. Og det er uvirkelig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #21 på: 24. Feb. 2008, 17:02 »
Eg synst ikkje det er so uverkleg eg, vi har sett ein tendens på at dette kunne skje dei siste sesongane.

Reading tapte idag mot villa- Bra for oss
Sunderland tapte igår - bra for oss
Fulham tapte igår - bra for oss
Blackburn leia mot Bolton - bra for oss

No heite da seg at ein ikkje skal bry seg om kva dei andre laga gjer, men i vår situasjon trur eg vi ikkje er i stand til å redda oss sjølv. Derfor må vi håpa laga bak oss tapar. Gjekk vår veg denne runden, men ein veit aldri neste helg...

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #22 på: 24. Feb. 2008, 17:05 »
Nei her bør vi få 3 poeng, og jeg vil ha inn noen som blør for drakta si.
Dette er det beste laget mot Blackburn etter min mening.

         Harper
Beye- Faye- Taylor- Enrique
Milner- Geremi- N`zogbia
       Smith
Owen - artins

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #23 på: 24. Feb. 2008, 19:51 »
Taylor fortjener ikke å spilletid her etter Manutd-kampen, og hva gjør Geremi og Smith på banen? Dessuten spilte Duff en meget brukbar kamp mot Manutd. Han var VÅR KLART BESTE, faktisk. Hvorfor skulle vi benke han?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #24 på: 24. Feb. 2008, 19:59 »
Og selvfølgelig kommer Newcastle til å ta noen poeng til, i kjent newcastlestil.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #25 på: 24. Feb. 2008, 20:06 »
Taylor fortjener ikke å spilletid her etter Manutd-kampen, og hva gjør Geremi og Smith på banen? Dessuten spilte Duff en meget brukbar kamp mot Manutd. Han var VÅR KLART BESTE, faktisk. Hvorfor skulle vi benke han?

Mener du virkelig Geremi og Smith var dårligere enn Barton, Butt, Taylor for eksempel denne kampen?
Tror faktisk jeg heller vil gi Geremi sjanse fremfor Butt som anker fremover, dersom Faye fortsetter i midtforsvaret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #26 på: 24. Feb. 2008, 20:29 »
helt klart på tide og prøve noe nytt nå. det går ikke fortsette med smith og butt lenger. det kan bare ikke bli dårligere. vi har ingenting og tape på og bruke carroll istedefor smith, INGENTING.
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

  • Gjest
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #27 på: 24. Feb. 2008, 20:36 »
Jeg mener vi må benke Taylor,Smith å Butt også.Uten tvil..Mye mere villig til å gi Geremi sjangsen isteden for Butt i den ankerrollen så får vi se åssen det går.Ikke noe å tape der!.Sammtidig så mener jeg at Carroll å Edgar MÅ begynne å få sjangsen fra start av

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #28 på: 25. Feb. 2008, 00:33 »
De som vil ha Joey Barton med fra start i denne kampen bør gni tåka ut av øynene sine......Kampen hans mot manu er den skrekkligste opptrednen i en enkeltkamp av en enkeltspiller jeg noen gang har sett på Newcastle..

Given sliter med skader, så det er ikke noe vits i å spille han da, dessuten leverer Harper varene...Så nå foreslår jeg at Harper står resten av sesongen, mens Given får orden på skadeproblemene sine og kan forberede seg til neste sesong sånn at han nok en gang kan bevise at han er den keeperen han er..

Harper
Beye - Cacapa - Taylor - Edgar
Milner - Faye - Zog - Duff
Owen - Carroll/Martins

Spillere som ikke holder mål: Carr, Geremi, Butt, Barton, Viduka, Ameobi, Smith....vi må rett og slett gå en annen vei, og prøve å komme utenom disse elendige spillerne og som ikke blør en dritt for drakta og som bare kan sette seg på neste tog til darlington å bli der.....to av disse blør for drakta, Smith og Butt, men de er ikke gode nok..Dessverre men sant.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #29 på: 25. Feb. 2008, 10:19 »
1. Noen som har funnet noe livesending på denne kampen?
2. Jeg mener dette er det beste laget mot Blackburn:

                 Harper
Beye - Cacapa - Faye - Enrique
Milner - Butt - N'Zogbia - Duff
           Owen - Martins

Subs.: Viduka - Forster - Carroll - Emre - Taylor/Edgar

Jeg mener Martins må få sjansen til å vise Keegan hva han kan. Jeg mener Tayor spilte seg ut av laget mot manutd, jeg mener N'Zogbia viste hvorfor Enrique burde vært venstreback mot manutd, jeg mener Duff spilte meeeeget godt til at laget hans tapte 1-5, jeg mener N'Zogbia er en bedre indreløper enn Emre, men jeg mener Emre burde fått sjansen sin mot Blackburn, jeg mener også at både Carroll og Edgar burde spille mer enn 15 min mot blackburn uansett stilling før disse byttene, men evt. skader kan vel påvirke det valget.