20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00  (Lest 43963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #30 på: 25. Des. 2007, 01:17 »
Eneste negative med Barton sist kamp var det at han brukte så ufatteilg lang tid med ballen, slik at Derby-spillerne kunne spasere inn å ta ballen fra han. Ellers spilte han en grei kamp etter min mening.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #31 på: 25. Des. 2007, 03:17 »
Butt har spilt bra de to siste kampene må sies.
Barton syns jeg har blitt bedre og bedre med flere kamper innabords, MEN han hadde i mine øyne en glippkamp mot Derby, der han rett og slett ikke lyktes i stort. MEN, hans innsats og vilje må aldri betviles!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #32 på: 25. Des. 2007, 11:48 »
Butt har spilt bra de to siste kampene må sies.
Barton syns jeg har blitt bedre og bedre med flere kamper innabords, MEN han hadde i mine øyne en glippkamp mot Derby, der han rett og slett ikke lyktes i stort. MEN, hans innsats og vilje må aldri betviles!

Butt spilte da ikke særlig bra mot Derby! ??? Han ble jo til og med byttet ut når 2. omgang var halvspilt! Greit nok han at han ikke var dårligere enn Barton, men å si at Butt spilte bra for så å si at Barton hadde en "glippkamp" blir helt feil, synes ihvertfall jeg! Om du ser på diverse spillerbørser kommer verken Butt eller Barton særlig godt ut av det (Times gir dem begge 5), sammen med en del andre spillere, og dette mot ligaens svakeste lag!!

Men mot Wigan tror jeg det blir en knokkelfight uten like og derfor vil jeg satse på Butt - Barton nok en gang, om vi ikke skal ha 3 på midten, da kan vi sette inn Emre selv om jeg er redd at han blir litt for "veik" i en slik kamp..........

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #33 på: 25. Des. 2007, 12:00 »
Herregud Frode! Grunnen til at Butt ble byttet ut var fordi vi trengte mer offensiv kraft, ikke fordi han hadde spilt dårlig. Kampen mot Derby var en av Butts beste denne sesongen.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #34 på: 25. Des. 2007, 12:36 »
Trur desverre dette blir nok eit tap, og det skulle ikkje forundre meg om det var ei perle frå 30 meter i vinkelen, eller eit slapt skudd frå 16 meter som Given er for treig å reagere på.  Synst Given har vore ein heilt annan keeper etter skaden som han fikk med kollisjonen med Harewood i forrige sesong. Virkar som han er for treig med å få hendene i full stretch. Han slepper inn alt for mange langskudd. Trur det ikkje var utan grunn at Gerrard opna kampen mot oss å fyre av 3 skudd i dei første 15 minuttane.  MEN det skal også seiast at presset er alt for dårleg hos Newcastle. Det irriterer meg jævligt.

Hadde vore typisk at dei 10 beste måla når sesongen var over, var nettopp mot vårt Newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #35 på: 25. Des. 2007, 12:44 »
Herregud Frode! Grunnen til at Butt ble byttet ut var fordi vi trengte mer offensiv kraft, ikke fordi han hadde spilt dårlig. Kampen mot Derby var en av Butts beste denne sesongen.

Derfor han ble belønnet med 5 på børsen til blant annet The Times? Og det mot derby!

Om dette var en av Butts beste kamper denne sesongen ser det desverre ut som en vanskelig fortsettelse, har isåfall ikke store forventninger til den karen da!  ;D
« Siste redigering: 25. Des. 2007, 12:46 av Frode »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #36 på: 25. Des. 2007, 12:52 »
Herregud Frode! Grunnen til at Butt ble byttet ut var fordi vi trengte mer offensiv kraft, ikke fordi han hadde spilt dårlig. Kampen mot Derby var en av Butts beste denne sesongen.

Derfor han ble belønnet med 5 på børsen til blant annet The Times?

Skysports ga Butt en 7'er.....men gi nå faen i hva alle disse avisene sier, de er ikke noe mer enn EN persons mening..

Jeg synes personlig Butt var en av de bedre utpå der....det er jo nesten blitt "populært" her inne å harslere med enkelte spillere, spesielt Butt...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #37 på: 25. Des. 2007, 13:15 »
Jeg er lei av at mange er på defensiven i forhold til hva vi kan forvente av det "nye" laget vårt. Vi har MANGE gode spillere, men sliter veldig i forhold til hvordan vi skal spille fotball. Her mener jeg Big Sam må ta endel kritikk sålangt fordi han har vært vinglete når det gjelder spillestil og hvilke spillere han vil satse på i ulike posisjoner. Det finnes også mye positivt å si om det Sam har gjort sålangt og på spiller-siden er jeg en av dem som har vært fornøyd med Zog på beck. Det er svært lite som taler imot at Nzogbia kan brukes både på beck og ving. Tilbake til Wigan. En kamp vi MÅ vinne! Jeg mener vi skal ut og styre og vi skal løpe over dem. Min oppstilling per dags dato er som følger: 4-1-3-2

Beye   Taylor  Cascapa   Nzogbia

                 Geremi

Milner         Barton         Emre

           Viduka      Martins

Geremi som anker vil være bra for oss på 3 måter. Butt får hvile, Geremi har samlet krefter, pluss at jeg mener det er en selvfølge at vi bruker vår kaptein!
Viduka og Martins utfyller hverandre og her får vi også brukt vår spissjuvel der han er best, nemlig foran mål! På midten er det løpskraft for alle penga med Emre og Barton i en nøkkelrolle. Ser for meg at vi putter inn Duff etterhvert!
« Siste redigering: 25. Des. 2007, 13:17 av kung_zlatan »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #38 på: 25. Des. 2007, 13:25 »
Tviler på at du får se et newcastlelag som går ut å styrer kampen i morra. I et intervju med Skysports eller kampen mot Derby ble han spurt om kampen mot Wigan. I følge Sam skulle vi gå ut for å bryte ned deres spill, ikke spille vårt eget...Dette mener jeg er helt feil innstilling!

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #39 på: 25. Des. 2007, 13:36 »
Tviler på at du får se et newcastlelag som går ut å styrer kampen i morra. I et intervju med Skysports eller kampen mot Derby ble han spurt om kampen mot Wigan. I følge Sam skulle vi gå ut for å bryte ned deres spill, ikke spille vårt eget...Dette mener jeg er helt feil innstilling!

Har du sett Wigan spille? De har samme kamikazefotball som Newcastle hadde for noen år siden. 5-3 mot Blackburn sier bare litt om hvordan Wigan spiller. Newcaslte må tette opp bak. Newcastle undervurderte Derby, bra at Sam ser alvorlig på Wigan.
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #40 på: 25. Des. 2007, 13:39 »
Selvfølgelig skal vi ikke undervurdere Wigan, men legge opp spillet eller hvordan motstanderen spiller? DET er en defensiv og forferdelig tankegang det. Greit, når vi spiller mot Arsenal, Chelsea og Man. United er det lov, men mot Wigan? Nei, her er det vi som skal styre!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #41 på: 25. Des. 2007, 13:41 »
Regner med Big Sam fortsetter i 4-3-3.
Håper på Duff og Owen fra start. Har gitt opp å få se Emre fra start under Big Sam...
Håper på følgende lag:

Given - Beye, Cacapa, Faye, N'Zog - Milner, Barton, Duff - Martins, Owen, Smith

Men vet at det aldri vil skje da det blir alt for offensivt.

Uansett må vi prestere bedre foran mål enn i Derby-kampen hvis vi skal få med oss noe fra denne kampen. Tror på nok en uavgjort. Tipper 1-1.

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #42 på: 25. Des. 2007, 13:42 »
Selvfølgelig skal vi ikke undervurdere Wigan, men legge opp spillet eller hvordan motstanderen spiller? DET er en defensiv og forferdelig tankegang det. Greit, når vi spiller mot Arsenal, Chelsea og Man. United er det lov, men mot Wigan? Nei, her er det vi som skal styre!

Hvorfor det? Wigan spiller til tider veldig bra. Se bare da de var på emirates tidligere i sesongen. Arsenal slet VELDIG lenge med å få hyll på byllen. Greit nok at Newcastle skal styre men tviler på at det blir noe pen kamp..
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #43 på: 25. Des. 2007, 13:48 »
Man trenger ikke se lenger enn til tabellen for å se at dette er en kamp Newcastle skal vinne. Newcastle underpresterer for øyeblikket, mens Wigan, i mine øyne, er der de hører hjemme. Har fått en liten opptur etter at Bruce tok over, men desverre ikke gode nok. Ser du at klubber som ligger over oss på tabellen setter opp laget etter hvordan motstanderen spiller? Ville Sir Alex gått ut for å bryte ned Wigan, eller ville han gått ut med sitt eget spill?

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #44 på: 25. Des. 2007, 14:11 »
Selvfølgelig skal vi ikke undervurdere Wigan, men legge opp spillet eller hvordan motstanderen spiller? DET er en defensiv og forferdelig tankegang det. Greit, når vi spiller mot Arsenal, Chelsea og Man. United er det lov, men mot Wigan? Nei, her er det vi som skal styre!

Helt enig. Jeg får rett og slett vondt at hvordan tidende kan forandre seg. Nå skal vi altså spille på lille Wigans premisser.