20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00  (Lest 24355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« på: 10. Feb. 2011, 05:21 »
Snart klart for ny kamp, denne gang mot tabellnabo Blackburn som står med like mange poeng som Newcastle (31) med 9-4-13 på 26 kamper.

Preview kommer sannsynligvis på forsiden i løpet av dagen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #1 på: 10. Feb. 2011, 09:18 »
Nå som feiten er borte fra Blackburn, er det mulig å håpe på litt underholdning. Neppe underholdning på samme nivå som sist helg, men ihvertfall bedre enn mot Fulham. Er vel ikke noen særlige endringer i troppen, med mindre Kuqi blir klar. Men satser uansett på samme lag som sist, og seier 2-1 til oss, Nolan og Colo.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #2 på: 10. Feb. 2011, 09:53 »
Blir en tøff match dette. Håper at Best er klar. Løven på høyre lyktes ikke, og vi bør heller spille med to på topp.

Håper på denne startoppstillingen:

                      Harper
Simpson - Willi - Colo - Jose
Barton - Tiote - Nolan - Jonas
             Best   -   Løven

Ranger som supersub. Hvis både Ranger og Best ikke blir spilleklare har vi virkelig et problem, men serjo ut til at de blir det.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #3 på: 10. Feb. 2011, 14:51 »
Håper på Kuqi alene på topp...

Haha neida, vi har ikke akkuratt så mye valg en å spille med samme lag som alltid. Eventuelt Ranger inn.
Toon till I die.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #4 på: 10. Feb. 2011, 16:02 »
Stemmer for kuqi i en FULLSTENDIG fri rolle, type maradona som en ubestridt 10'er, blottet for defensive oppgaver. samt oppmuntre ham til utallige langskudd og raids!


Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #5 på: 10. Feb. 2011, 16:35 »
Dette blir nok ikke en "walk in the park" kamp. Ser for meg at Blackburn kommer til å skape problemer for oss, men eg har tro på en 2-1 seier, etter mål av Barton og Kuqi.

Eg var tidligere ute og ikkje ville ha han til Newcastle, men han var den einaste av dem som var på free-transfer som var villig til å godta ein kort kontrakt og komme til oss. Han er jo matchfit. Eg vil sjå dette laget:

                    Harper
Simpson - Willi - Colo - José
Barton - Tiote - Nolan - Jonas
               Best - Kuqi

Med Ranger som innbytter etter 60min spilt!
Newcastlesupporter siden 1992

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #6 på: 10. Feb. 2011, 16:46 »
Tror Jonas begynner å lukte Ben Arfa og derfor benytter sjangsen til å score slik han en sjelden gang gjør. Går også for at Enrique får full klaff og sitt mål nummer to for oss. Ranger som impact-sub får endelig gjennombruddet sitt og setter hele to mål, men uflaks gjør at han ikke får match-ballen.

4-1 seier da Gamst selvfølgelig må ødelegge for Harpers Clean Sheet i overtidsminuttene.

Tror jeg da...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #7 på: 10. Feb. 2011, 18:04 »
Tror Jonas begynner å lukte Ben Arfa og derfor benytter sjangsen til å score slik han en sjelden gang gjør. Går også for at Enrique får full klaff og sitt mål nummer to for oss. Ranger som impact-sub får endelig gjennombruddet sitt og setter hele to mål, men uflaks gjør at han ikke får match-ballen.

4-1 seier da Gamst selvfølgelig må ødelegge for Harpers Clean Sheet i overtidsminuttene.

Tror Håper jeg da...

Fikset den for deg.  ;)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #8 på: 10. Feb. 2011, 18:36 »
Ja, tenkte på den, men lurte på om det kunne tolkes så feil som at jeg "håpet" at Gamsten skulle score og *DET* er jo langt fra sannheten :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #9 på: 10. Feb. 2011, 22:05 »
http://newutd.no/preview-blackburn-newcastle/

For de som er interessert i å lese litt om siste nytt før kampen, så ligger preview ute nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #10 på: 10. Feb. 2011, 22:27 »
Haha. Bra bildetekst. Det var nok sikkert det som fornærmet Joey.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #11 på: 10. Feb. 2011, 22:32 »
Ifølge ein kompis som er Rovers-fan, har Paul Robinson vore sitt lags beste spelar dei siste to kampane. Når ein tar med i betraktinga at sist kamp var mot svake Wigan, og laget slapp inn fire mål, kan ein raskt slå fast at laget framstår som langt mindre rigid og disiplinert under Kean.

Blir overraska om vi scorar mindre enn eitt mål denne kampen, og forhåpentlegvis kan Colo og kompani vere på hugget allerede frå start denne kampen.

Tippar 1-3 (Nolan 2, Best).



Andrei

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #12 på: 11. Feb. 2011, 08:55 »
Blir denne kampen sendt på tv?
Jeg abonnerer på premier league på altibox. Tror de viser alle kampene der, men det står ikke hvilke kamper som sendes på de øvrige kanalene fr tv2 pl3 oppover til tv2 pl6.
Noen som vet?

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #13 på: 11. Feb. 2011, 09:02 »
Blir denne kampen sendt på tv?
Jeg abonnerer på premier league på altibox. Tror de viser alle kampene der, men det står ikke hvilke kamper som sendes på de øvrige kanalene fr tv2 pl3 oppover til tv2 pl6.
Noen som vet?

Hvis du går på en av kanalene (f.eks TV2 PL3) mens det ikke er kamp, så står det oversikt over sendeprogrammet...   
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andrei

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, lørdag 12.feb 16:00
« Svar #14 på: 11. Feb. 2011, 09:21 »
Ja det har jeg sett, men det står ikke hva de sender på kanal 4, 5 og 6.  Regner med alle fra runden vises.