20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blundere av oss NUFC-fans  (Lest 7025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Blundere av oss NUFC-fans
« på: 18. Mai 2007, 12:54 »
Jeg var en av de ivrigste til å kritisere James Milner tidlig denne sesongen, da jeg mye heller ville se Solano på høyreving. Jeg syntes han manglet evnen til å utfordre og komme seg forbi (noe han tildels manglet), og at han valgte feil valg litt for ofte. Med andre ord var det mye jeg ikke likte.

Etter denne sesongen er jeg glad jeg tok feil. James Milner har stått frem som en av våre aller beste spillere i år, med flere fine mål, mange bra innlegg, og sin løpskraft. Ikke sjelden ser vi han løpe opp og ned høyresiden i samtlige 90 minutter.
Men heldigvis begynte han å spille bedre og bedre etterhvert som sesongen gikk frem, og fremstod som en stødig spiller.
Dette var en blunder av meg  :( Heldigvis tok jeg feil angÃ¥ende Milner.

Noen "blundere" dele vil dele med oss?

djmattis

  • Gjest
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #1 på: 18. Mai 2007, 13:17 »
Sibbe.. gjorde vel en litt bedre innsats enn det jeg trodde han skulle.
Tenkte vel ikke på han i det hele tatt.
Plutselig gjorde han det veldig bra.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #2 på: 18. Mai 2007, 13:18 »
Hadde trua på at Roeder ville bli ein bra manager, og ihvertfall bedre enn Souness...

SÃ¥ feil kan en ta.. :(

HÃ¥vard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #3 på: 18. Mai 2007, 13:21 »
Samme som Øyvind.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #4 på: 18. Mai 2007, 13:55 »
Jeg kan dele mange blundere, jeg.

Gjorde samme blunder som Nufcern. Jeg har alltid hatt stor respekt for Milner, men jeg husker at jeg klagde over i perioder at Milner gav for dårlige innlegg. Kanskje noe av det dummeste jeg har sagt, i og med at han fikk syv assist denne sesongen, og leverte de beste innleggene på hele laget.

Så dret jeg meg også litt ut når det gjaldt Roeder. Jeg ville selvsagt hatt en annen manager enn Roeder som permanent, men siden han hadde gjort det så bra sesongen før trodde jeg at det aldri kunne gå verre enn under Souness. Det gjorde det dessverre.

Var helt sikker på at Luque kom til å bli en av våre aller største og viktigste spillere. Tja, så feil kan man ta. Det samme gjelder Duff.

Var ved sesongstart bråsikker på at vi ville komme over Tottenham på tabellen. De kom på femteplass, imens vi kom på trettende plass, hele 17 poeng bak dem.

Jeg var også helt sikker på at forsvaret ville bli maksimalt snekret på plass i jul, men istedet ble bare den relativt ukjente Onyewu hentet på lån...

Sikkert flere.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #5 på: 18. Mai 2007, 15:09 »
Jeg var ganske sikker på at Onyewu skulle være god
Jeg var også sikker på at Roeder ville gjøre en bedre jobb en souness
Jeg trodde Duff skulle bli en kjempehit, samme med Luque
Jeg mente en stund at Butt kunne dra til h******. I dag er han superhelt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Mariusen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 309
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #6 på: 18. Mai 2007, 15:14 »
Jeg mente en stund at Butt kunne dra til h******. I dag er han superhelt

Jeg var helt sikker på det samme. Men i dag er han vel den spilleren jeg mener er mest "Voksen" i klubben, det er han som går ut og sier at vi må sjerpe oss, og om at noe må skje, håper han blir år nye Kaptein!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #7 på: 18. Mai 2007, 15:29 »
Jeg skjønte aldri hva som var det store med James Milner. Folk skrøt ham oppi skyene, mens jeg mente at han hadde store mangler og at han spilte langt dårligere enn hva folk flest påsto (noe jeg fortsatt mener). Men akkurat da jeg klagde mest på godeste James, begynte han plutselig å ta frem storspillet, og etter hvert ble han en av våre aller viktigste spillere.

I tillegg var jeg skeptisk til Martins før han begynte å score.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #8 på: 18. Mai 2007, 15:30 »
Trodde at Duff, Luque, gooch skulle gjøre det bra....

og dømte Butt nord og ned..... men all ære til han
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #9 på: 18. Mai 2007, 15:30 »
Ja samme med meg, Nordin. Jeg syntes alltid at han ikke var god nok, selv om han faktisk også alltid har vært en av mine yndlingspillere i klubben på samme tid.

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #10 på: 18. Mai 2007, 16:14 »
Trodde Luque, Gooch, Duff og N'Zogbia skulle blomstre. Men det gjorde de altså ikke.

Trodde også at vi skulle kjempe om topp 6-5 før sesongen.
Howay the Lads!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #11 på: 18. Mai 2007, 16:42 »
Jeg håpte Butt var den første som skulle bli solgt før denne sesongen.

Nå har jeg inntrykk av at han er den mest seriøse spilleren vi har i laget. Og han har vert en av newcastles beste og mest stabile spillere denne sesongen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #12 på: 18. Mai 2007, 18:56 »
Jeg veddet på at Newcastle skulle ende på topp 10 i år, noe jeg var hundre prosent sikker på.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #13 på: 18. Mai 2007, 19:08 »
Jeg veddet en kasse Budweiser mot en LFC supporter på at Newcastle kom høyere enn Liverpool på tabellen! Tapte!
Men dette er noe vi har gjort i flere sesonger nå, og over den lange periode er det ganske likt!
Men bare vent, neste sesong............

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #14 på: 18. Mai 2007, 19:18 »
Jeg veddet en kasse Budweiser mot en LFC supporter på at Newcastle kom høyere enn Liverpool på tabellen! Tapte!
Men dette er noe vi har gjort i flere sesonger nå, og over den lange periode er det ganske likt!
Men bare vent, neste sesong............

Da håper jeg at du tipper bare for å vise at du har baller, og ikke fordi du faktisk tror det.