20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #570 på: 28. Jan. 2014, 11:18 »
Borussia Monchengladbach say forward Luuk De Jong is travelling to Newcastle for a medical

Bekreftes av Lee Ryder

Er det bare jeg som ikke har troa på Luuk?

Håper jeg må spise de ordene, men tror ikke han er det vi trenger :)

Director of Football Joe Kinnear is close to finalising a loan move for Dutch international striker Luuk De Jong from German side Gladbach. If the 23-year-old is a success on Tyneside between now and June the move will become a permanent one.

Ser ut som det er lån!

Da er begge våre spisser på lån da? :D
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 11:22 av snkz »

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #571 på: 28. Jan. 2014, 11:24 »
Det vi trenger er en annen spisstype enn Remy som er bedre enn Shola, det får vi garantert i De Jong. Forhåpentligvis får vi han for en vesentlig mindre sum enn han ble henta til Borussia.

Lån med klausul er bra, da er dette null risiko. Godt Kinnear har lært litt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #572 på: 28. Jan. 2014, 11:24 »
Det vi trenger er en annen spisstype enn Remy som er bedre enn Shola, det får vi garantert i De Jong. Forhåpentligvis får vi han for en vesentlig mindre sum enn han ble henta til Borussia.

Er snakk om lån, tydeligvis er Kinnear veldig fan av det!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #573 på: 28. Jan. 2014, 11:25 »
Tror dessverre ikke vi får inn en direkte erstatter til Cabaye i dette vinduet :(

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #574 på: 28. Jan. 2014, 11:25 »

Lån med klausul er bra, da er dette null risiko. Godt Kinnear har lært litt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #575 på: 28. Jan. 2014, 11:28 »
Enig Panzer! Faktisk positiv til at dette blir et lån og ikke kjøp, mtp at Luuk de Jong har vist seg som et noe usikkert kort.

Vi får vel se om han slår an, men han er hvertfall annerledes enn Remy, og et steg opp fra Ameobi og Cisse om dagen. Klok avgjørelse om han på lån, spørru meg!

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #576 på: 28. Jan. 2014, 11:28 »
Tror dessverre ikke vi får inn en direkte erstatter til Cabaye i dette vinduet :(

Det tror ikke jeg heller. Jeg ville heller hatt en erstatter for Cabaye, enn en ny spiss per nå, men en ny spiss er ekstremt mye bedre enn ingenting, så jeg tar i mot det vi kan få med et lite smil rundt munnen.

Og det er ingenting galt med lån. Bedre å sende spilleren tilbake om han evt. skulle suge massivt, og hente en ny spiss til sommeren, enn å betale 10m for en fremtidig benksliter og ikke hente noen til sommers.
Søte, søte blekkspruter.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #577 på: 28. Jan. 2014, 11:32 »
Kan jo nevnes at det er slett ingen garanti for suksess etter sommeren selv om han er dritgod nå på vårparten da, ref. Cissé... Men uansett ingen risiko, og som du sier King_P, alt er bedre enn ingenting!

Povic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #578 på: 28. Jan. 2014, 11:41 »
Hvis det er sånn at Luuk De Jong kommer inn på LÅN og vi har en ok pris på han til sommern ser jeg ikke noe galt med det... Eneste vi må ha nå er en som kan erstatte Cabs... Noe som ikke kommer i dette vinduet. Kan tippe vi spiller:

Guffy - Sissoko - Ben Arfa?
        Anita - Tiote

 :koko:

Men håper:

            Remy - De Jong
Guffy                              Ben Arfa
           Sissoko - Tiote
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 11:46 av Povic »
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #579 på: 28. Jan. 2014, 12:02 »

Lån med klausul er bra, da er dette null risiko. Godt Kinnear har lært litt.

Endeleg noko positivt!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #580 på: 28. Jan. 2014, 12:15 »
Ja, tror jeg heller selv ville valgt en erstatter til Cabaye enn Luuk om vi kunne velge!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #581 på: 28. Jan. 2014, 12:26 »
              De Jong
Remy                      Gouffran
               
              Ben Arfa

     Tiote               Sissoko



Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #582 på: 28. Jan. 2014, 12:29 »
Siden det mer eller mindre er/var uungåelig å miste Cabaye må vi nesten se det i lys av hva vi får i retur. Håper vi sitter igjen med £25 mill, må ærlig talt si at jeg blir skuffet hvis det er mindre enn det (i lys av hva som betales for Mata, selv om han er yngre). Det positive er forsåvidt at han går vekk fra Premier League, hadde vært relativt smertefullt å sett han i scum-drakten.

Grenier er jeg positiv til. Mye yngre og besitter mye av de samme kvalitetene. Jeg lurer dog litt på hva vi faktisk trenger. Når det gjelder sentrale midtbanespillere har vi Sissoko, Tiote, Anita og Birgimana sånn sett. Jeg er av den oppfatningen av at Sissoko + Tiote sentralt sammen ikke akkurat skriker kvalitet, men er positiv til en Anita (Birgi) som den dype playmakeren. Ser vi etter en spiller som kan bekle den litt friere midtbanerollen høyere i banen tror jeg Grenier (23 år gammel) kan være veldig bra, selv om jeg fremdeles er litt skeptisk til antall franskmenn. Lurer litt også på hvilken andre alternativer vi kan ha. Will Hughes hadde vært nydelig, selv om han er veldig ung, så hadde han fått spilletid hos oss og kunne sikkert blitt en legende på Tyneside. I tillegg snakker han språket. Lurer også litt på om noen spanjoler kunne vært av interesse, siden de mer eller mindre blir født inn i slike roller (Oliver Torres, Sergio Roberto).

Ellers flott med De Jong på lån, selv om jeg ikke har så høye forventninger.

Irriterer meg også litt at vi ikke kunne forutsett dette og fått inn Stefan Johanson for en billig penge når vi hadde sjansen.
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 12:32 av Milburn »
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #583 på: 28. Jan. 2014, 12:34 »
Siden det mer eller mindre er/var uungåelig å miste Cabaye må vi nesten se det i lys av hva vi får i retur. Håper vi sitter igjen med £25 mill, må ærlig talt si at jeg blir skuffet hvis det er mindre enn det (i lys av hva som betales for Mata, selv om han er yngre). Det positive er forsåvidt at han går vekk fra Premier League, hadde vært relativt smertefullt å sett han i scum-drakten.

Tror dessverre ikke vi  har fått så mye ser det ut som!

Nærmere £20 mill, noe som i og for seg er skuffende med tanke på hvor mye penger PGS har og at benkesliteren Mata nettopp gikk for 37 mill!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #584 på: 28. Jan. 2014, 12:36 »
@MsiDouglas: @Neilfarrington Was told they'd take about £17m in summer - so £2m Jan premium? Welcome to NUFC negotiations under Kinnear

Jeg håper dette er tull, eller så er det det mest forbanna tullet jeg har hørt noensinne!!!

 :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint:

Nå sa jo også denne mannen da:

"Pardew 'We Can't Lose A Player Of Cabaye's Quality And Not Replace Him This Month"

Så gleder meg til å se nå!
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 12:41 av snkz »