20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 41407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Grusom kamp av Taylor, herregud så dårlig han har vært denne kampen. Cisse er også helt på trynet...

Hater at PL har startet igjen...

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Krul -7
Debuchy-0,45
Colo-5
Saylor-0
Mbiwa-0,67
Tiote-1,6
Sissoko-1,5
Jonas-1,7
Ben Arfa-8
Gouffran-1,1
Cisse-0,4

Trist

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sagt det før og sier det igjen. Synes ikke Saylor er noe spesielt. Sliter voldtsomt i posisjoneringen, og andre målet er rett og slett krisedårlig av Saylor. Topper det hele med idioti. Denne andre omgangen gidder jeg ikke å pine meg gjennom. Var gale nok i første.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
En mongo eier, tilbakestående DoF, manager uten hverken baller eller manageregenskaper og et lass umotiverte amatørspillere er ingen oppskrift på seier, nei.
Nei.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Ting forplanter seg. Fra en gjeng søppelhuer som styrer klubben og helt ned på gulvet. Dette er tidenes verste åpning. Rundspilt og flere av spillerne har mista det. Mbiwa gjør ogsø noe helt unodvendig på Navas der, skjønt sistnevnte veier 13kg og overspiller til de grader.

Dette laget, slik vi fremstår i dag, er faen ikke god nok. Dette kan selvsagt endres, men det er noe med holdningene til spillerne som gjør meg eitrende forbannna. Og den jævla vattnissen av en manager kan ikke en dritt.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Debuchy går nok en gang full retard. Fremstår mer og mer som et skikkelig bomkjøp.

hvor ble da av han som herjet i em for 1år siden?? var vel cabaye som fikk han til oss og når han endeli kom fant han ut at cab ville stikke...føler seg sikkert lurt av cabaye.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Cisse er Sholadinho uten styrke! FORJÆVLIG! Var det røde til saylor bevisst eller uflaks?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Nok en omgang der Pardew viser absolutt NULL evne til å gjøre taktiske endringer underveis i kampen. Når City kjører over oss på midten en hel omgang igjennom, og vi har to spisser som begge har vært TOTALT usynlige i samtlige 45 minutter, så er det ganske klart at lagoppsettet ikke funker. DA MÅ MAN GJØRE NOE MED DET, ikke bare stå på sida og notere i boka si (hva er det han skriver ned egentlig? Strekmenn og lastebiler?)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Cisse er Sholadinho uten styrke! FORJÆVLIG! Var det røde til saylor bevisst eller uflaks?

Lurer på det samme, ikke likt Saylor, men en veldig merkelig handling isåfall.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Jeg tror armbevegelsen var bevisst, men tror ikke han hadde tenkt å treffe hodet. Tror det var tiltenkt som en kakk i ryggen for å skape ubalanse (noe som ikke akkurat er uvanlig i PL). Uansett ekstremt klønete.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Skulle hatt en tidsmaskin og skrudd tiden noen år tilbake.. Drit i de 35£ millionene og fremmedlegionen fra over Frankrike - gi meg heller mannfolk på banen som Barton, Nolan, Carroll og Hughton på benken

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Taylor er jo ikke helt god (som spiller og i hodet). Vi skaper jo frustrasjonen selv.. Nitrist å se en midtbane uten kreativitet, vinnervilje og som ikke klarer å holde på ballen. Savner et mer pasningssikkert lag med større ro. Det er helt forferdelig å se Jonas løpe rett frem uten å se opp. Eller paniske langpasninger til Cisse som ikke takler rollen som oppspillspunkt og holde på ballen med mann i rygg.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Jeg tror armbevegelsen var bevisst, men tror ikke han hadde tenkt å treffe hodet. Tror det var tiltenkt som en kakk i ryggen for å skape ubalanse (noe som ikke akkurat er uvanlig i PL). Uansett ekstremt klønete.

Syns også det ser veldig sånn ut. Han ser aldri på spilleren, så tror han er litt uheldig at Aguero? dukker der. Men uansett unødvendig å slå med armen slik.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Synes vi skal slappe litt av. Dette City-laget er jækla bra da.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Neida.