20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)  (Lest 31275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #135 på: 14. April 2013, 15:13 »
Orker faen ikke å se Pardew få neste sesong. Sitter han til oktober er neste sesong ødelagt også og plutselig er 2 år ødelagt.

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #136 på: 14. April 2013, 15:19 »
Gir opp...da er vi med i bånn igjen.. Og det mot rass Mackems. På St.James! Har ikke ord.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #137 på: 14. April 2013, 15:22 »
Folkens: Vi heier med et fotball lag. Det å heie med Newcastle er styrt av opp og nedturer. Som alt annet i livet. Jeg er selv svært skuffet etter denne kampen, men denne kampen kunne gått begge veier.

I første omgang har Cisse to kjempe sjanser. Cisse får et feilaktig annulert mål i andre omg. Men sunderland hadde også feilaktige avgjørelser i mot seg. Det er synd å tape 0-3 på hjemmebane i mot sunderland, men slik er det dessverre bare. Vi må forsette og støtte laget og satse på at Newcastle forblir en PL klubb også neste år.

Så får vi håpe vi får inn en ny spiss i sommer og at en sterk erstatter for Colo kommer inn. Det er det vi trenger. Holder vi oss skadefrie da kan vi igjen se oppover på tabellen. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #138 på: 14. April 2013, 15:25 »
Prøver desperat å se etter å finne lyspunkter frem mot sesongslutt - ikke lett men:
- bortekampene våre er mot lagene West Brom, Qpr ho West Ham (ingenmannsland / rykket ned)
- lagene bak oss har mange kamper mot topplag og innbyrdes


Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #139 på: 14. April 2013, 15:29 »
Folkens: Vi heier med et fotball lag. Det å heie med Newcastle er styrt av opp og nedturer. Som alt annet i livet. Jeg er selv svært skuffet etter denne kampen, men denne kampen kunne gått begge veier.
:gp:

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #140 på: 14. April 2013, 15:30 »
Lyspunkter må være at lagene bak oss (hvertfall 3 av de) ikke tar oss igjen.
Men er vi fornøyd med det?

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #141 på: 14. April 2013, 15:33 »
Krul: Godkjent.  Elliott: Godkjent
Debuchy: Under pari
S.Taylor: Ok, pga innsats
Mbiwa: Under pari
Jonas: Må ut laget i neste vindu.
Cabaye: Skuffande av Dreamboat i dag...
Tiote: Må ut av laget i neste vindu.
Sissoko: Under pari
Gouffran: Under pari
Marveux: Skuffande i dag
Cisse: Ok. Lite å jobbe med i dag

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #142 på: 14. April 2013, 15:35 »
Pardew also confirms that Krul out for rest of season with dislocated shoulder  :thumbd:

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #143 på: 14. April 2013, 15:36 »
Folkens: Vi heier med et fotball lag. Det å heie med Newcastle er styrt av opp og nedturer. Som alt annet i livet. Jeg er selv svært skuffet etter denne kampen, men denne kampen kunne gått begge veier.

I første omgang har Cisse to kjempe sjanser. Cisse får et feilaktig annulert mål i andre omg. Men sunderland hadde også feilaktige avgjørelser i mot seg. Det er synd å tape 0-3 på hjemmebane i mot sunderland, men slik er det dessverre bare. Vi må forsette og støtte laget og satse på at Newcastle forblir en PL klubb også neste år.

Så får vi håpe vi får inn en ny spiss i sommer og at en sterk erstatter for Colo kommer inn. Det er det vi trenger. Holder vi oss skadefrie da kan vi igjen se oppover på tabellen.
etter et nesten 30 årig liv som Magpies er jeg så ekstremt inneforstått med det premisset.. slik er det, slik SKAL det være. Snakket mye med Manure-kompiser som nesten virker å være sjalu på hvor mye MERE følelser man anvender for å være Toon Army. Det er dette som er lagkjærlighet og fotballglede! Når vi først har en opptur er det så mye sterkere etter all driten vi må igjennom. vi holder oss i ligaen og må bare se fremover, med eller uten Pardew(utsikker på langtidskontrakten siste månedene...). Toon Army for Life!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #144 på: 14. April 2013, 15:37 »
Vi i aller høyeste grad fortsatt med i nedrykkstriden, men tror nok vi kommer til å ta nok poeng for å holde oss, tipper 3poeng er nok for at spiller i PL neste sesong.

Men dagens tap etter en generelt ganske dårlig sesong vil legge et vanvittig press på Pardew. Heldigvis for han så driter Ashley i hva fansen sier, jeg tror derfor han vil sitte i lang tid fremover. Tipper vi selger unna et par spillere i sommer med god profit (Cabaye, Tiote, HBA?), men erstatter de med nye spennende spillere. Men i mangel på en manager med en klar fotball filosofi så vil nok aldri bli stabile nok til å kjempe om topp 8 hver eneste sesong.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #145 på: 14. April 2013, 15:37 »
Terningkast 1 på ALLE i dag. At Debuchy er landslagsspiller kan jeg ikkje skjønne. Fy faen han er svak.

Debuchy spilte faktisk en god kamp. Eneste som får godkjent!

Er så langt nede nå :(
« Siste redigering: 14. April 2013, 15:39 av Andymag »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #146 på: 14. April 2013, 15:45 »
Orker faen ikke å se Pardew få neste sesong. Sitter han til oktober er neste sesong ødelagt også og plutselig er 2 år ødelagt.

+1

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #147 på: 14. April 2013, 15:50 »
Jeg er temmelig sikker på at om selger en spiller for 20 mill. Pund så vil alle pengene bli brukt på nye spillere. Såpass burde ledelsen ha lært.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #148 på: 14. April 2013, 16:04 »
Har sittet nå den siste halvtimen og analysert de siste kampene for nedrykksstriden. Godt mulig dere er uenige med hva jeg tror men, here goes!
Så sånn jeg ser det er det realistisk at vi får 4 poeng. Og da havner vi på 40 poeng. Nå ligger Wigan på 18 plass med 2 kamper mindre spilt og har 31 poeng. Og det som er med Wigan er at de klikker jo helt når sesong avsluttingen kommer for da finner de ut at "Shit vi må jo faktisk gjøre noe her sånn at vi ikke rykker ned!" også starter de å sanke poeng. Wigan har City (0 Poeng) West Ham (1 poeng) Tottenham (0 Poeng) West Brom (3 Poeng) Swansea (1 Poeng) Arsenal 1(Poeng) Og Aston Villa (3 Poeng) som gjør at de får 40 poeng. Godt mulig de får mer også! Også har vi Aston Villa! De har jo faktisk begynt å spille mye bedre fotball nå så de rykker nok ikke ned! De har en del vanskelige kamper men! Tror ikke de rykker ned. Aston Villa har Man u (0 Poeng) Sunderland (3 Poeng) Norwich (3 Poeng) Chelsea (0 poeng) Wigan (0 Poeng) Som gjør at de også har 40 poeng! Stoke derimot! De har jo spilt helt på tryne i det siste som lukter nedrykk av! Stoke har Man U nå som de kommer til å ta mot! (0 Poeng) QPR (1 Poeng) Norwich (1 Poeng) Sunderland (0 Poeng) Tottenham (0 poeng) Southampton (0 Poeng) Det gjør at Stoke har 36 poeng! Stoke synes blir vanskelig å predict for de kan plutselig ta poeng mot hvem som helst. Men! De har spilt jævlig dårlig i det siste og har vunnet kun 1 kamp på de siste 10!! Og det er kun Reading og Stoke som har klart det de siste 10 kampene og vi kan si at Reading har sakt takk for seg og rykket ned! Sunderland har Everton (1 poeng) Aston Villa (0 poeng) Stoke (3 poeng) Southampton (1 poeng) Tottenham (0 Poeng) som gjør at Sunderland får 40 poeng. Norwich er det siste laget jeg gidder å ha med for jeg ser for mat det blir for vanskelig for QPR å holde seg opp når det bare er 4-5 kamper igjen. Er såpass mange lagene i bunnstriden som spiller mot hverandre og QPR med sine 24 poeng kommer ikke til å få nærmere 40 poeng. Riktig nok møter QPR Stoke, Reading, Arsenal, Newcastle og Liverpool... og det luker bare 4 poeng der og sist gang jeg sjekket var ikke 28 poeng noe å skryte av i Premier League! Nå! Til Norwich! De møter Reading (3 Poeng) Stoke (1 Poeng) Aston Villa (0 Poeng) West Brom (1 Poeng) City (0 Poeng) som gjør at Norwich får 40 poeng! Godt mulig at dere er uenig med meg men er ihvertfall det jeg tipper bunnstridslagene får! Plutselig er det et lag som tar et uforventet poeng eller 3! alt kan skje! Men en oppsummering av min bunnstridstabell.

13. Newcastle 40p (bedre målforskjell!)  godt mulig at sunderland kommer over oss men vi lever i håpet at vi får bedre mål forskjell
14. Sunderland 40p
15. Wigan 40 p
16. Aston Villa 40 p
17. Nowich 40 p
18. Stoke 36 p
19 QPR - 28 p
20. Reading - 27 p

Glad jeg var der!

Torry

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #149 på: 14. April 2013, 16:06 »
For å ikke bli helt selv destruktiv, så velger eg å dra skyggelappene ned over hele trynet og tro at dette ble gjort med overlegg fra newcastle sin side sånn at vi får muligheten til å spille mot de til enste år :P