20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30  (Lest 16519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #75 på: 26. Sep. 2015, 20:43 »
Jeg hørte buing, og dersom begrunnelsen er at vi kan bli tatt på kontring, må vi jo begynne å gjøre det der hver gang vi får en corner.. Send heller opp 3 mann og ligg igjen med masse spillere, da prøver vi hvertfall!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #76 på: 26. Sep. 2015, 20:55 »
Hadde vi ligget høyere på tabellen og ikke så desperat etter poeng, hadde nok den corneren blitt tatt på "vanlig" måte.

Orker ikke irritere meg over den ene saken der, elelr at Toney kom inn når vi skal forsvare oss inn.
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #77 på: 26. Sep. 2015, 21:03 »
Jeg hørte buing, og dersom begrunnelsen er at vi kan bli tatt på kontring, må vi jo begynne å gjøre det der hver gang vi får en corner.. Send heller opp 3 mann og ligg igjen med masse spillere, da prøver vi hvertfall!

De Jong var i tillegg ute til behandling. Vi var så på hæla på slutten der så det var helt greit å bare ro i land 1 poeng.
Det er mer irriterende å tenke på hvordan målene vi slipper inn skjer. Unødvendig frispark på siste målet. Sissoko laget enda ett frispark bare minutter senere bare på andre siden av 16 meteren. Reddet av en god Tim Krul der.
Godt skudd av Ramirez men hvor var den sentrale midtbanen. Der skulle de presset mer.

Håper dette er et vendepunkt. 1. omgangen var veldig god.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #78 på: 26. Sep. 2015, 21:04 »
Enig, Georgia.
Er ekstremt bitter over at vi ikke vinner, men fornøyd som bare det med responsen til laget. Forsvaret med Colombia ib spiss er formidabelt, midtbanen med Anita og Wini beviser at de er gode spillere. Mitrovic og Perez er herlige å se sammen. Innsats som faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #79 på: 26. Sep. 2015, 21:13 »
Enig, Georgia.
Er ekstremt bitter over at vi ikke vinner, men fornøyd som bare det med responsen til laget. Forsvaret med Colombia ib spiss er formidabelt, midtbanen med Anita og Wini beviser at de er gode spillere. Mitrovic og Perez er herlige å se sammen. Innsats som faen.

Må jo nemnast at Colback var veldig god, litt dårleg etter skaden, og etter at han gjekk ut so var det lite som fungerte slik som i første.
1. omgangen viser jo at den midtbana kan fungera veldig godt saman.
« Siste redigering: 26. Sep. 2015, 21:15 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #80 på: 26. Sep. 2015, 21:28 »
Ikke at jeg vil bli sitert på dette her, men Chelsea kom inn i kampen etter at Colback gikk ut. Det har naturligvis sammenheng med at Colback springer mye.  Likevel tror jeg, i motsetning til deg Lgrinde, at den midtbanen ikke vil fungere så godt sammen i alle kamper. Litt av årsaken til at vi gjorde det bra i dag mener jeg, var at Chelsea falt tilbake til gamle synder. De spilte smalt, brukte mange touch og i for stor grad ville spillerne ha ball i fot i stedet for i rom. Det gjorde at Colback og vår øvrige midtbane enkelt kunne komme sideforskyve og få inn et godt press. Colbacks største svakhet, temposvakhet, kommer da ikke til syne. Det så vi derimot mot Watford og Swansea hvor han kom på etterskudd flere ganger. At han nå har flest gule kort, 16, har således ikke bare sammenheng med at han er fysisk i spillestilen, men at han ikke er i stand til å løpe opp spillere fordi han ikke er rask nok.  Colback kan nok starte mot lag hvor fysikk kreves, men jeg tror fortsatt han kommer til kort mot hurtige lag som bruker færre touch enn det Chelsea gjorde i dag.
« Siste redigering: 26. Sep. 2015, 21:33 av Thomas »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #81 på: 26. Sep. 2015, 21:32 »
Enig, Georgia.
Er ekstremt bitter over at vi ikke vinner, men fornøyd som bare det med responsen til laget. Forsvaret med Colombia ib spiss er formidabelt, midtbanen med Anita og Wini beviser at de er gode spillere. Mitrovic og Perez er herlige å se sammen. Innsats som faen.
Vi spiller en fantastisk kamp, men det er ikke verdt noe som helst, så lenge vi ikke får uttelling for det. Ett eller null poeng er samme f... for meg, når det eneste som betyr noe er tre poeng. Vi er i desperat poengnød, vi spiller fantastisk, og vi blir snytt for seieren takket være to fantastiske enkeltmannsprestasjoner fra Chelsea.

Det er mye positivt vi kan ta med oss fra kampen, men med mindre vi gjør nøyaktig det samme i neste kamp, og får med oss poeng fra City, så ser jeg null og niks verdi i at vi ikke gikk all inn for tre poeng helt på slutten. Vi kunne risikert å få en kontring imot, og 2-3, men ærlig talt, hva er ett poeng verdt, når vi MÅ vinne?
Hva er ett poeng verdt, når vi allerede har mistet to?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #82 på: 26. Sep. 2015, 21:37 »
Det største problemet vårt, av mange, er mangelen på rutine. Hadde vore fint kunne setja inn på ein med rutine frå PL i staden for Toney.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #83 på: 26. Sep. 2015, 21:39 »
Enig, Georgia.
Er ekstremt bitter over at vi ikke vinner, men fornøyd som bare det med responsen til laget. Forsvaret med Colombia ib spiss er formidabelt, midtbanen med Anita og Wini beviser at de er gode spillere. Mitrovic og Perez er herlige å se sammen. Innsats som faen.
Vi spiller en fantastisk kamp, men det er ikke verdt noe som helst, så lenge vi ikke får uttelling for det. Ett eller null poeng er samme f... for meg, når det eneste som betyr noe er tre poeng. Vi er i desperat poengnød, vi spiller fantastisk, og vi blir snytt for seieren takket være to fantastiske enkeltmannsprestasjoner fra Chelsea.

Det er mye positivt vi kan ta med oss fra kampen, men med mindre vi gjør nøyaktig det samme i neste kamp, og får med oss poeng fra City, så ser jeg null og niks verdi i at vi ikke gikk all inn for tre poeng helt på slutten. Vi kunne risikert å få en kontring imot, og 2-3, men ærlig talt, hva er ett poeng verdt, når vi MÅ vinne?
Hva er ett poeng verdt, når vi allerede har mistet to?

Totalt ueinig. Sjølvsagt har det alt å sei at me ikkje taper i dag slik kampen utviklar seg. Då hadde me jo berre fått endå mindre tru på det me gjer. Kvifor ikkje ta 1 poeng frå Man C og. Me har greidd det mot Man U borte og Chelsea heima. Nesten mot Arsenal og.
Og so må me få til slike prestasjonar mot laga utanfor topp 4 og. Kampen mot Norwich MÅ me vinna... Og kampprogrammet frå Norwich og fram er ein ekstremt viktig periode med mange kampar der me må få til slik innsats i kvar einaste ein.
« Siste redigering: 26. Sep. 2015, 21:50 av lgrinde »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #84 på: 26. Sep. 2015, 21:56 »
Før jeg ser at vi faktisk greier å følge opp en god prestasjon, så mener jeg at forskjellen på null og ett poeng er fullstendig irrelevant. Selvfølgelig KAN vi greie å stjele ett poeng fra City, men hittil i sesongen har vi ikke greid å følge opp en god prestasjon fra en kamp til en annen. Med mindre jeg ser at vi faktisk greier å gjøre det, så mener jeg at ett poeng i dag var fullstendig verdiløst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #85 på: 26. Sep. 2015, 21:57 »
De jong burde kommet inn før spilte 70min idag. Mbabu er jo verdens beste venstre back. For en innsats han gir idag. Drar av shortsen til hazard og pedro gang etter gang. Kanskje ikke så stabil framover, men han runder ivanavic en gang i det minste. Fordi han ville ha den ballen inn i feltet. Det er i mine øyne jævlig positivt. Mbemba syns jeg nok en gang viser styrke og klasse og fart i alt han gjør. Janmaat elsker jeg mer og mer, synd avslutningen hans ikke går i andre hjørnet. Krul er helt konge bortsett fra innlegget til willian. Den burde han tatt. Mitrovic og perez på topp er ganske genialt.  En med styrke,råskap, vilje og evnen til å holde på ball. En med drible egenskaper,fart og råskap ☺ utrolig deilig å se kampen ikveld. Se hvordan gutta våre ofrer seg, gir alt i taklingene, hvordan vi skaper sjanser framover,hvordan vi til tider spiller ut og kler av fjorårets vinner. .. nedtaket og avslutningen til Ayoze er bare nydelig... jææævlig synd vi ikke holder det til seier, men jææævlig godt å se gutta gi alt, tørre å prøve, og å se dem spille god fotball.
Heier på 4-4-2 😃

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #86 på: 26. Sep. 2015, 22:24 »
Enig, Georgia.
Er ekstremt bitter over at vi ikke vinner, men fornøyd som bare det med responsen til laget. Forsvaret med Colombia ib spiss er formidabelt, midtbanen med Anita og Wini beviser at de er gode spillere. Mitrovic og Perez er herlige å se sammen. Innsats som faen.

Årets autocorrect-post?  ;)

Uansett, fikk ikke sett kampen i dag, og trodde lenge at det var alt som skulle til. Ble rimelig skuffa da jeg gikk inn på vglive og så at 2-0 hadde blitt til 2-2. Likevel har jeg på følelsen at dette må ha vært et skritt i riktig retning, og tror jeg må se kampen i opptak.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #87 på: 26. Sep. 2015, 22:46 »
Sissoko bør heva seg snart, ellers so bør han havna på benken.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #88 på: 26. Sep. 2015, 22:57 »
tror jeg må se kampen i opptak.

En av de få kampene de siste årene som er verdt å se, vil jeg tørre å påstå! Med formen og innsatsen vår i det siste, og Chelsea i gang med sesongen for fullt, er jeg mektig imponert over våre første 60 min! Etter det går tomt, og vi sliter veldig med å flytte bena og holde Chelsea unna. Men en godt gjennomført kamp!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 26.09.15 kl 18:30
« Svar #89 på: 27. Sep. 2015, 07:50 »
Noen som har latt merke til hvordan mitrovic nærmest mishandler perez etter sitt mål og sin assist?

Ser jo direkte ubehagelig ut etter 2. Målet da han river han i håret osv.

Passion men kanskje litt mye?:)