20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Kven er verst?

Dalglish
9 (28.1%)
Gullit
16 (50%)
Souness
7 (21.9%)

Stemmer totalt: 32

Avstemning er avsluttet: 11. Jan. 2007, 23:00

Skrevet av Emne: Verste manageren.  (Lest 4129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Verste manageren.
« på: 11. Jan. 2007, 23:00 »
Kven syns de er den verste manageren vi har hatt i Newcastle dei siste åra, Dalglish, Gullit, Souness eller Roeder?

Syns sjølv Dalglish er den klart verste. Han tok oss frå topp til botn, selde spelarar som Ferdinand, Ginola, Beardsley og Asprilla. I tillegg kjøpte han spelarar som Rush, Barnes og Guivarch. Kva meinar dykk?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #1 på: 11. Jan. 2007, 23:05 »
Jeg holder en knapp på Gullit. Han skulle innføre "sexy football" , noe som gikk rett ad undas.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #2 på: 11. Jan. 2007, 23:37 »
Jeg mener Dalglish!! Han solgte jo unna det drømmelaget Keegan hadde bygd opp. Satt nesten og grein da jeg så Ginola, Ferdinand, P. Albert, Beardsley (greit, vet han var gammel), osv. ble solgt. Og det ble ikke bedre at han erstattet dem med Rush, Barnes, og husker noen en som het Gary Brady (eller noe sånt). Faktisk det værste NUFC minnet jeg har i hodet når disse forandringene skjedde.

Jeg mener at det værste denne klubben har gjort var å sparke Keegan. Da var vi så vanvittig gode. Og jeg mener vi fremdeles holder på å fikse ødeleggelsen Dalglish gjorde for oss. Han satte oss flere "lyssår" tilbake i tid da fotball Europa var i forandring. Tenker på flere lag i CL og liknende. Da Keegan ledet oss var det vel bare et lag fra hvert land i CL!!??

Men så skal det sies at Gulitt og Souness IKKE hjalp oss så mye fremover de heller!! Souness visste vi vel kom til å drite seg ut!!??

Men mannen med "ett øyenbryn" (Dalglish) er den største DRITTSEKKEN som har ledet Newcastle United FC etter min mening!!!! Han var en KATASTROFE!! Helt UBRUKELIG var han!!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #3 på: 12. Jan. 2007, 04:16 »
keagen har vell aldri blitt sparka.. Gikk selv han.. Etter tottenham kampen tror jeg. 7-1 seier
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #4 på: 12. Jan. 2007, 14:25 »
Gullit for sure! Verste maen altså! :?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #5 på: 12. Jan. 2007, 16:43 »
Sitat fra: "Frode"
Jeg mener Dalglish!! Han solgte jo unna det drømmelaget Keegan hadde bygd opp. Satt nesten og grein da jeg så Ginola, Ferdinand, P. Albert, Beardsley (greit, vet han var gammel), osv. ble solgt. Og det ble ikke bedre at han erstattet dem med Rush, Barnes, og husker noen en som het Gary Brady (eller noe sånt). Faktisk det værste NUFC minnet jeg har i hodet når disse forandringene skjedde.

Men mannen med "ett øyenbryn" (Dalglish) er den største DRITTSEKKEN som har ledet Newcastle United FC etter min mening!!!! Han var en KATASTROFE!! Helt UBRUKELIG var han!!


A-faenmeg-MEN ass!! Kunne ikke sagt det bedre selv. Idioten ødela alt vi hadde bygget opp med spillere som Maric,Stephen Glass,Kevin Gallagher og de overnevnte. Deretter henter han Duncan Ferguson,Pistone, Andersson og Cordone.

Fy faen for en sopp. Er helt enig med Frode, vi jobber enda med å rette opp det han gjorde den gangen. Tror bare Ketsbaia var det eneste kjøpet han klarte å komme med, som presterte.

Og faen ikke nok med det, husker når han en fin vinterdag begynte å bruke den enda mer ubrukelige sønnen sin som spiss, putta vel 1 mål hele sesongen i Fa cupen..

Nei, som folk kanskje har skjønt faller min stemme uten tvil på Kenny the useless. Blir forbanna bare jeg tenker på han faktisk.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #6 på: 12. Jan. 2007, 16:48 »
Det var Bobby som hentet Gallacher ( et kupp forresten, gjorde sakene sine godt til å være så billig som han var) og Cordone.

Men er enig. Dalglish hadde jeg absolutt ikke sansen for. Men Gullit topper min verstingliste.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #7 på: 12. Jan. 2007, 17:03 »
ok, stemmer det.. sorry var så sint når jeg skrev det innlegget at jeg bare ramset opp værstingspillerne og gikk utifra at det var Kenny :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #8 på: 12. Jan. 2007, 17:05 »
1) Daglish heilt klart. Ødela det beste Newcastle laget ever ? Tror det vil ta noken hundre år før me har eit like bra lag igjen.
2) Roeder: Har han gjort noke fornuftig ?
3) Gullitt: katastrofe manager
4) Souness: Styrka stallen med klassespillere og luka vekk svinvalpane. Men var ikkje i stand til og få laget til og fungere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #9 på: 12. Jan. 2007, 17:08 »
Det var vel forresten Dalgliosh som hentet Given så en liten pluss i margen skal han ha, men den er liten den..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #10 på: 12. Jan. 2007, 17:19 »
Sitat fra: "Romance"
Det var vel forresten Dalgliosh som hentet Given så en liten pluss i margen skal han ha, men den er liten den..


Den blir liten ja.
Han kalrte på eit halvt år og kvitte seg med Les Ferdinand, Tino Asprilla, Peter Beardsley og David Ginola for og ersatte dem med Ian Rush, John Barnes, Andreas Andersson, Paul Daglish og ein pinglete John Dahl Tommason lenge før han blei god.

Lurer seriøst på om maen virkelig ville Newcastles beste.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Verste manageren.
« Svar #11 på: 12. Jan. 2007, 18:35 »
Gullit, HELT KLART! Mannen som ville kvitte seg med kongen og ødelegge fotballen for resten av jordens levetid!

Jeg var ikke store karen da han var manager, men GUD hvor jeg hatet han.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Verste manageren.
« Svar #12 på: 13. Jan. 2007, 00:06 »
For meg blir det idioten Gullitt med Dalglish hakk i hæl.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

  • Gjest
Sv: Verste manageren.
« Svar #13 på: 02. Feb. 2007, 13:00 »
Det er ingen tvil i mitt sinn om at Gullit var den største managerkatastrofen Newcastle har hatt i min fotballevetid. Sortiet, med å vrake Shearer i et Tyne-Wear derby, og tape, forteller i og for seg alt det er verdt å fortelle. Han får et stort pluss for kjøpet av Kieron Dyer, men dette veies i overkant opp med kjøpene av de to verste spillerne jeg kan huske - Karelse og Marcelinho.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Verste manageren.
« Svar #14 på: 02. Feb. 2007, 13:12 »
Dalglish er i en egen klasse. Solgta unna alle stjernene og erstatte de med faenskap. Eneste bra han gjorde var å hente Given og Solano.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."