20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299424 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.


Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #931 på: 14. Juli 2019, 21:41 »
Dette ser ut til å bli bare verre og verre... Hadde jeg møtt ashley så hadde jeg vist han fingeren og sagt akkurat hva jeg mener om han...

Kan ikke fatte hvorfor mr TooN er så positiv til at et oppkjøp vil skje...

Har ikke hørt en dritt om Sheiken den siste uka. Bruce vil bli den dårligst betalte manageren... spent på hva slags budget han får hentet spillere for...

leste at Fabian Schaer er på vei til AC Milan... noe som også vil si at et oppkjøp av ny eier ikke vil skje...

Hadde det kommet nye eiere så hadde ikke spillere ville dratt. hadde dratt selv om jeg var spiller i klubben, ville ikke spilt for en sånn eier.. Hadde fortalt han akkurat hva jeg mener om han...

Men uansett om spillere som Lascelles hadde sagt noe til han så hadde han ikke brydd seg...


steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #932 på: 14. Juli 2019, 22:29 »
En verre sommer kan jeg faktisk ikke huske vi har hatt

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #933 på: 14. Juli 2019, 22:55 »
Igjen, til å være mr. businessmann så gjør Ashley en elendig jobb her. Hvis første (og eneste) er å holde plassen i PL for å holde pengestrømmen i live så må han for F gjøre noe for å nå det målet! Til nå har han sagt opp treneren og solgt en av de beste spillerne + at flere er linket ut. Slanke en allerede syltynn og skral tropp til å bli enda mindre, uten trener, og likevel prestere bra nok til å holde plassen? Mot konkurrenter som faktisk forbereder seg til ny sesong? Hva faen driver han med!?


Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #934 på: 14. Juli 2019, 23:11 »
Bruce blir nok klar i løpet av i dag eller i morgen. Da blir han den manageren i PL med minst lønn.
Har en teori om at Ashley nå selger møblene før huset skal selges.

Tok ut litt penger i fjor. Tar ut litt penger av Perez salget og Longstaff når han blir solgt. TV pengene ser vi aldri noe til. Rykker vi ned kan han selge spillere for 50-100 millioner pund. 1 sesongen i championship får en noe fallskjerm penger. Mislykkes han med opprykk kan han selge klubben for 100 millioner pund.
Hvorfor er det ingen skikkelige journalister som ser på offentlige regnskap og graver litt? Ashley må jo ha en eller annen plan, og mest sannsynlig er den dårlige nyheter for klubben.

Det finnes masse artikler på dette på nettet..

Klubben skylder Ashley 1.5 milliarder, han har hentet ut noe nå i det siste, men sånn overtid har han ikke tatt penger ut av klubben i særlig grad.

Tapet ligger i at sportsdirect har gratis reklame, verdien på en eventuell kontrakt der vil være det han "stjeler" fra klubben... Over 12år vil det sikkert være mye mer enn de 1.5 milardene han har lånt klubben..

Vis planen hans er å tilbake betale det lånet på 1.5 miliarder å så få solgt, er det bare bra!

Sikkert mye enklere å få kjøper når man slipper en privat gjeld til Mike Ashley på toppen av kjøpe summen..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #935 på: 15. Juli 2019, 00:17 »
Salgsummene som har blitt nevnt, nå sist 350 mill pund, er inludert nedbetaling av gjeld til Ashley.

Pontare, om du kikker under temaet for økonomi, så vil du finne en del rundt det du spør om.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #936 på: 15. Juli 2019, 09:34 »
Dette ser ut til å bli bare verre og verre... Hadde jeg møtt ashley så hadde jeg vist han fingeren og sagt akkurat hva jeg mener om han...

Mr. CAshley er nok klar over at han er over gjennomsnittet upopulær. Husker han godeste Trevor Morley (er det han heter han som sitter i PL studio til TV2 og skjønner norsk men svarer på engelsk?) fortalte at han hadde truffet CAshley på et serveringssted i London på en torsdag, torsdag er vist CAshleys "drinking night out" iflg Morley. Den godeste CAshely var vist en superhyggelig fyr, men med en gang Morley hadde nevnt Newcastle United så hadde CAshely forlatt stedet UMIDDELBART.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #938 på: 15. Juli 2019, 16:38 »
Nja. Vi får nok mange svar i neste uke. Den merkeligste sommeren i newcastles historie.

Javel? Veit du noko me ikkje veit? Det er jo det som er eit av mange problem med Ashley, mangel på informasjon ut til fansen osv. Tippar me ikkje får noken svar i det heile teke og manager kjem inn og alle latar som ingenting. Alt er tipp topp!
Vil heller sei det er den verste sommaren i Newcastle nokensinne.
« Siste redigering: 15. Juli 2019, 17:43 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #939 på: 15. Juli 2019, 18:20 »
Nja. Vi får nok mange svar i neste uke. Den merkeligste sommeren i newcastles historie.

Javel? Veit du noko me ikkje veit? Det er jo det som er eit av mange problem med Ashley, mangel på informasjon ut til fansen osv. Tippar me ikkje får noken svar i det heile teke og manager kjem inn og alle latar som ingenting. Alt er tipp topp!
Vil heller sei det er den verste sommaren i Newcastle nokensinne.

Jeg har kontakter👍😎 vi kan bare glemme Bruce for å si det sånn 🧔🏽
Verste sommer gjenstår jo å se. Kan bli den beste også 😎

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #940 på: 15. Juli 2019, 18:24 »
blir så piss irritert av Det TooN sier. jeg har kontakter.. hvis du har det hva vil det si? og vet du mer enn alle andre?

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #941 på: 15. Juli 2019, 20:15 »
blir så piss irritert av Det TooN sier. jeg har kontakter.. hvis du har det hva vil det si? og vet du mer enn alle andre?

Tror nok han kun sitter og fleiper

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #942 på: 15. Juli 2019, 21:36 »
Cirka 12000 sesongbilletter er usolgt i følge en lokalavis. The Mag rapporterer enda høyere, ca. 13000.

https://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-united-reveal-huge-number-of-unsold-season-tickets-for-201920-477658

https://www.themag.co.uk/2019/07/revealed-how-many-newcastle-united-season-tickets-are-unsold-for-new-season-2019-20/

Har solgt ca 42000 sesongbilletter siste sesongene, som er maks. Er altså kun solgt rundt 30000 til nå for neste sesong. 

Håpe på tomt stadion er nok fånyttes, men kjempekult om det bare møter opp 30-35000 utover høsten, samtidig som det protesteres mot Ashley over alt ellers. Skaper dårlig publisitet for fjotten! :) Dårlig nytt for SD-aksjene.
« Siste redigering: 15. Juli 2019, 21:41 av Geordie »
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #943 på: 16. Juli 2019, 00:22 »
Bruce blir nok klar i løpet av i dag eller i morgen. Da blir han den manageren i PL med minst lønn.
Har en teori om at Ashley nå selger møblene før huset skal selges.

Tok ut litt penger i fjor. Tar ut litt penger av Perez salget og Longstaff når han blir solgt. TV pengene ser vi aldri noe til. Rykker vi ned kan han selge spillere for 50-100 millioner pund. 1 sesongen i championship får en noe fallskjerm penger. Mislykkes han med opprykk kan han selge klubben for 100 millioner pund.
Hvorfor er det ingen skikkelige journalister som ser på offentlige regnskap og graver litt? Ashley må jo ha en eller annen plan, og mest sannsynlig er den dårlige nyheter for klubben.

Det finnes masse artikler på dette på nettet..

Klubben skylder Ashley 1.5 milliarder, han har hentet ut noe nå i det siste, men sånn overtid har han ikke tatt penger ut av klubben i særlig grad.

Tapet ligger i at sportsdirect har gratis reklame, verdien på en eventuell kontrakt der vil være det han "stjeler" fra klubben... Over 12år vil det sikkert være mye mer enn de 1.5 milardene han har lånt klubben..

Vis planen hans er å tilbake betale det lånet på 1.5 miliarder å så få solgt, er det bare bra!

Sikkert mye enklere å få kjøper når man slipper en privat gjeld til Mike Ashley på toppen av kjøpe summen..
Ja finner endel på blogger, men de store avisene med ressurser har laget veldig få opplysende saker.

Angående den stadionreklamen så kan jeg garantere deg at den maks er verdt £1 - £1,5 millioner i året, så at Ashley driver klubben for å cashe inn på stadionreklame er en misforståelse på linje med at han henter cash ut av klubben.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #944 på: 16. Juli 2019, 00:33 »
Cirka 12000 sesongbilletter er usolgt i følge en lokalavis. The Mag rapporterer enda høyere, ca. 13000.

https://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-united-reveal-huge-number-of-unsold-season-tickets-for-201920-477658

https://www.themag.co.uk/2019/07/revealed-how-many-newcastle-united-season-tickets-are-unsold-for-new-season-2019-20/

Har solgt ca 42000 sesongbilletter siste sesongene, som er maks. Er altså kun solgt rundt 30000 til nå for neste sesong. 

Håpe på tomt stadion er nok fånyttes, men kjempekult om det bare møter opp 30-35000 utover høsten, samtidig som det protesteres mot Ashley over alt ellers. Skaper dårlig publisitet for fjotten! :) Dårlig nytt for SD-aksjene.

Har dessverre ikke trua på at det er dette som får Ashley til å snu. Snarere tvert i mot.
Syns egentlig supporter streik blir litt lattelig. Straffer på en måte oss selv+ våre spillere. Tjukken bryr seg ikke så mye. Skal det blø i hans lommer , hjelper det ikke en drit å ha tomme tribuner mot Arsenal. Da må det være tomme tribuner en sesong.