20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #825 på: 08. Juli 2019, 11:26 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/08/bzg-have-released-statement-through-capital-radio-uaes-peter-redding/

https://www.nufcblog.com/2019/07/08/latest-update-on-takeover-can-have-many-interpretations/

Ein Peter Redding på Twitter hevdar følgjande:


Following a meeting with Bin Zayed Group officials they would like to put on record the following information for NUFC fans:
"Both parties have worked diligently in finalising a deal, none more so than ourselves. We have completed every aspect required in a takeover process.

Press claims of no bids or Premier League approval processes are simply untrue.

The current owners have cooperated amicably throughout this process and if a deal is not forthcoming it will not be due to lack of effort from both parties".

Først og fremst rart at han skal ha fått den infoen. Her får ein berre fleire spørsmål enn svar! Veldig merkeleg. Eg har ein dårleg følelse på heile greia.

Han har vel vært tett på BZG under hele prosessen? Nevnte selv at han hadde vært i møte med dem ved en tidligere anledning også.

Ikke at eg har troa på noe som helst lenger..

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #826 på: 08. Juli 2019, 11:29 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/08/bzg-have-released-statement-through-capital-radio-uaes-peter-redding/

https://www.nufcblog.com/2019/07/08/latest-update-on-takeover-can-have-many-interpretations/

Ein Peter Redding på Twitter hevdar følgjande:


Following a meeting with Bin Zayed Group officials they would like to put on record the following information for NUFC fans:
"Both parties have worked diligently in finalising a deal, none more so than ourselves. We have completed every aspect required in a takeover process.

Press claims of no bids or Premier League approval processes are simply untrue.

The current owners have cooperated amicably throughout this process and if a deal is not forthcoming it will not be due to lack of effort from both parties".

Først og fremst rart at han skal ha fått den infoen. Her får ein berre fleire spørsmål enn svar! Veldig merkeleg. Eg har ein dårleg følelse på heile greia.

Han har vel vært tett på BZG under hele prosessen? Nevnte selv at han hadde vært i møte med dem ved en tidligere anledning også.

Ikke at eg har troa på noe som helst lenger..

Ikkje eg heller. Hadde hjulpet veldig dersom dette kom fra offisielt hold, type klubben sin egen nettside.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #827 på: 08. Juli 2019, 11:47 »
Løse rykter, men ser flere hevder at sesongbillettsalget har stupt. Noe "positivt" da....

Den uttalelsen fra BZG var meget rar.
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #828 på: 08. Juli 2019, 14:03 »
Alle som tror på at det blir en takeover: Jeg har en kjempeflott bru i Brooklyn å selge dere, dere skal få en skikkelig bra pris!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #829 på: 08. Juli 2019, 14:06 »
Eg lure på kva me Newcastle United fans har gjort for å fortene dette... Skal det aldri gå vår veg.

Går jo mot verste sommaren under Ashley nokonsinne. Det seier ein del. Tenk at seriestart er om 5 veke!
« Siste redigering: 08. Juli 2019, 14:08 av lgrinde »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #830 på: 08. Juli 2019, 14:27 »
Ja det sier en del. Virker som det er fullstendig kaos i klubben der få eller ingen overhodet vet hva foregår. Er så vanvittig mye som må skje før seriestart, nye eiere eller ikke.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #831 på: 08. Juli 2019, 20:51 »
Føler dette nå har blitt en enten-eller sommer.

Og dessverre tror jeg ikke det endre bra....

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #832 på: 08. Juli 2019, 22:36 »
Jeg pleier å være positiv, men tror eller ikke dette ender bra,, tror vi snart er nede å spiller sammen med Sunderland og Gateshead,,

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #833 på: 09. Juli 2019, 00:53 »
Merkelig følelse når man som voksen mann ikke vet om man skal le, gråte, skrike av sinne eller bare ikke forholde seg i det hele tatt til en klubb man har fulgt siden slutten av 90-tallet.. :'( >:( :-\

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #834 på: 09. Juli 2019, 09:28 »
Ta det helt med ro, det blir salg. Som det blir nevnt har de kommet til enighet om alt, da er der bare papirarbeid som gjenstår, og godkjenning fra PL så er vi solgt:)


chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #835 på: 09. Juli 2019, 10:16 »
Takk til optimistiske og posetive sjeler som deg Tommyok og Toon!
Jeg håper så inderlig dere blir belønnet for dette og får rett til slutt!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #836 på: 09. Juli 2019, 11:43 »
Takk til optimistiske og posetive sjeler som deg Tommyok og Toon!
Jeg håper så inderlig dere blir belønnet for dette og får rett til slutt!

Lett å være positiv disse dager. Ser jo ut til at alt er i orden og bare papirarbeid gjenstår.
Man skjønner jo at det er hold i dette iom det ikke er hentet ny manager.
Ashley er en forbanna tosk, men selv ikke han ville latt Benitez gå om salg ikke var i orden.

Spår:
Salg av klubb bekreftet 10-20 Juli
Ansettelse av Mourinho dagen etter bekreftelse.
En overraskende stor signering kommer inn døra( av en eller annen grunn ser jeg for meg aubameyang)
Deretter medfølger det 5-6-7 signeringer som forsterker oss.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #837 på: 09. Juli 2019, 11:56 »
Ble litt mer positiv etter den uttalelsen i går, selv om det kun er fra @dubai_geordie. Vanskelig å vite hva han egentlig blir foret med av info, og av hvem.

Men selv om man velger å ta det for god fisk, skulle jeg gjerne ha ha hørt noe fra klubben eller Ashley. Så direkte som mulig, helst i form av en offisiell uttalelse. Om ikke annet, så hvertfall hvor i løypa man ligger. Er det klappet og klart, og venter kun på PL-godkjenning? Eller er de milevis lenger bak i løypa? Et lite hint fra selgers side hadde vært gull!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #838 på: 09. Juli 2019, 12:41 »
Ble litt mer positiv etter den uttalelsen i går, selv om det kun er fra @dubai_geordie. Vanskelig å vite hva han egentlig blir foret med av info, og av hvem.

Men selv om man velger å ta det for god fisk, skulle jeg gjerne ha ha hørt noe fra klubben eller Ashley. Så direkte som mulig, helst i form av en offisiell uttalelse. Om ikke annet, så hvertfall hvor i løypa man ligger. Er det klappet og klart, og venter kun på PL-godkjenning? Eller er de milevis lenger bak i løypa? Et lite hint fra selgers side hadde vært gull!

Ja helt klart. Men tjukken har aldri brydd seg om å informere supportere. At ting er musestille fra den fronten kan vel også tolkes som positivt. De har hendene fulle😎

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #839 på: 09. Juli 2019, 13:24 »
Ble litt mer positiv etter den uttalelsen i går, selv om det kun er fra @dubai_geordie. Vanskelig å vite hva han egentlig blir foret med av info, og av hvem.

Men selv om man velger å ta det for god fisk, skulle jeg gjerne ha ha hørt noe fra klubben eller Ashley. Så direkte som mulig, helst i form av en offisiell uttalelse. Om ikke annet, så hvertfall hvor i løypa man ligger. Er det klappet og klart, og venter kun på PL-godkjenning? Eller er de milevis lenger bak i løypa? Et lite hint fra selgers side hadde vært gull!

Ja helt klart. Men tjukken har aldri brydd seg om å informere supportere. At ting er musestille fra den fronten kan vel også tolkes som positivt. De har hendene fulle😎

Rart at Steve Bruce skaut opp som favoritt til å ta øve som manager då...