20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301214 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #495 på: 07. Juni 2019, 18:11 »
Holder på og bytte ut SD skiltene på stadion denne veka. Ashley hadde vel ikkje brukte penger på nye skilt om han holder på å selge.. Er vel på tide å skifte fokus over på kem ashley henter som Benitez ersatter i sommer..
Fy søren for en deprimerende tanke. Om vi fortsetter med Ashley og Rafa forsvinner dreper det all min entusiasme for kommende sesong.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #496 på: 07. Juni 2019, 18:23 »
De er tatt ned for å "renses", ikke lest noe om at det er hengt opp nye?

https://www.geordiebootboys.com/news/is-it-a-sign-sports-direct-removals-at-sjp-fuels-fan-takeover-dispute

Sirkulerte bilder på nett i går med søppelcontainere fulle av SD-skilt.
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #497 på: 07. Juni 2019, 18:42 »
Folk på stadiontur i dag som bekrefter det.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #498 på: 07. Juni 2019, 21:54 »
Ble vel sagt (kom rykter) om at de bildene er gamle også?
Veit blant annet Chronicle har snakket om skiltene, men noen mente de stammet fra da det var rugby-match sist.

Er jo så mye rykter uansett, ei fjær blir til 350 millioner høns....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #499 på: 07. Juni 2019, 22:45 »
Tror folk skal lete etter en sannhet mellom min og benson sin. 😂😎

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #500 på: 08. Juni 2019, 22:25 »
Som jeg sa når det her startet er det nok helt sikkert enda bare en godt mekka smokescreen for å få fansen til å tenke på noe annet mens Rafas kontraktskrav om penger osv blir skjult bort i alt kaoset. Gode gamle Mike.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #501 på: 09. Juni 2019, 20:41 »
Mens José Mourinho skal ha fortalt venner av ham at han vurderer å bli manager for Newcastle. I følge The Sun vurderer den tidligere United-manageren det så seriøst, at han er åpen for å ta en prat med Sheikh Khaled bin Zayed Al Nehayan, som er interessert i å kjøpe klubben. Al Nehayan skal ha Mourinho på ønskelisten over managere.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #502 på: 09. Juni 2019, 22:23 »
Virker som den nye eieren ikke har Benitez med i planene fremover. Og spør du meg er det like greit. Misforstå med rett. Benitez har gjort en kjempe jobb i Newcastle, men jeg tror om vi skal opp og frem og skal sprøyte inn med mye kroner i laget ,så trenger vi en mer moderne/offensiv manager. Skulle gjerne sett Mr. Ajax inn. Gått gradene under guardiola. Og har forvandlet Ajax fra å være utslått i kvalik for RBK ,til å spille semi i champ league på 2 år ! Artig spiller de også!!

At han vurderer Mourinho håper jeg bare er sprøyt. Benitez vs Mourinho= rimelig like typer.

Blir en artig tid fremover. Håper det går i orden snart så vi kan splashe litt før vinduet stenger😎

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #503 på: 09. Juni 2019, 23:50 »
Tja, er det vel svært få som vet hva sjeiken tenker om Rafa versus noen andre om han nå tar over.

Jose har CV'n i orden, men minst like defansiv i stilen som Rafa, pluss en ordentlig surpomp. Tar Rafa any day!

Chronicle hevder de har fått positiv respons fra BZG: http://www.nufcblog.com/2019/06/09/another-positive-update-from-bin-zayed-group-on-newcastle-takeover/

"All good"....jaja....får håpe på en positiv bekreftelse snart.
« Siste redigering: 09. Juni 2019, 23:54 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #504 på: 10. Juni 2019, 09:49 »
Heldigvis er kilden til TooN The Sun. Men altså faen, hvis man vurderer Mourinho inn og Rafa ut, er dette prosjektet skakkjørt allerede.

Erik ten Hag er treneren til Ajax. Ajax har som du sier imponert med en uredd, offensiv og nesten litt rampete innstilling. Helt nydelig og til å få vann i munnen av. Jeg hadde elsket og sett dette i Newcastle. Problemet oppstår i det du ser på klubbstrukturen i disse klubbene. Ten Hag jobber under en tydelig, aktiv og dyktig sportslig ledelse. I en klubb der alle er ansatt med samme filosofi og som drar i samme retning. Disse har også vært enige om retningen siden ja.... lenge før farge TV.

Newcastle derimot. Rafa sitter på toppen og «gjør alt». (Misforstå meg rett her.)
Jeg er pro Rafa også etter oppkjøpet, til eier får bygget en struktur til å få inn en mer moderne trenertype. Men det krever langsiktighet, tolmodighet og ressurser inn mot sportslig ledelse. Ikke bare svi av cash på enkeltspillere/manager.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #506 på: 10. Juni 2019, 21:31 »
Heldigvis er kilden til TooN The Sun. Men altså faen, hvis man vurderer Mourinho inn og Rafa ut, er dette prosjektet skakkjørt allerede.
Ja da er det for alvor krise  ::) ::)

Rafa er vel uansett tapt no?.. 10 dager siden kontrakten hans gikk ut..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #507 på: 10. Juni 2019, 21:40 »
Heldigvis er kilden til TooN The Sun. Men altså faen, hvis man vurderer Mourinho inn og Rafa ut, er dette prosjektet skakkjørt allerede.
Ja da er det for alvor krise  ::) ::)

Rafa er vel uansett tapt no?.. 10 dager siden kontrakten hans gikk ut..

Går ut 30. juni
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #508 på: 10. Juni 2019, 21:47 »
Jeg vil helst beholde Rafa men hadde ikke gitt opp om vi hadde fått in Mourinho om Rafa først stikker.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #509 på: 10. Juni 2019, 23:33 »
Får vi inn Mourinho kan vi legge ned klubben, alt er bedre enn han,, uff håper vi unngår han.. Benitez syns jeg skal få forsette