Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

Månedens forumbruker for april - avstemning

(1/5) > >>

Mack:
De nominerte er som følger:

Thomas Beckheim - Mange lange og bra innlegg. Sjelden usaklig eller useriøs.

Christian - Han imponerer mer og mer med det han skriver. Han har denne måneden vist at han også har mye politisk engasjement og kunnskap inne, og jeg er imponert over kvaliteten på innleggene i diskusjonene om vårt kjære fotballag også. På tross av ung alder, viser han en imponerende evne til refleksjon og argumentasjon. Han viser at han har kunnskapen, som er nødvendig for å kunne uttale seg om en sak.

Joakim - Med sine saklige, kvalitetsmessige og underholdende innlegg.

Mack - Pga sakelege og gode poster. Du kan alltid stole på at Mack held seg til saken, argumenterar godt og ikkje snakkar over seg.

Nordin - Han har tidligere ikke vært den ivrigste forumbruker, men den siste måneden har han vært her og skrevet mange gode innlegg. Tross sin meget unge alder og fyldige agenda har han tid og overskudd til å debattere på forumet.

Avstemningen er åpen i tre dager.

Nordin:
Thomas Beckheim - Mange lange og bra innlegg. Sjelden usaklig eller useriøs.

Torjus:
Nordin. Han har vært veldig aktiv på forumet og skriver lange gode innlegg.

DanMan:
Mack!  :) Imponeres stadig av din saklighet og evne til å begrunne dypt og meningsfylt. Og så hjalp du meg med å komme inn hit på chatten på elegant og svært behjelpelig vis,noe som helt klart ikke er et minus!  :) (betyr IKKE at min stemme er kjøpt! Hehe..)

geordie-olav:
Var med på å nominere Joakim, men nå i etterkant har jeg tenkt på at Mack fortjente en stemme fra meg. Mack er en av de mest aktive forumbrukerne på forumet her, holder nivået oppe og har erfaring.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning