20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton (Premier League) - 24.09.17, 17:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 6470 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

Premier League
søn. 24. sep., 17:00
Falmer Stadium, Brighton


Velkomen til ny kamptråd, jenter og gutar! Sjølv om eg er på HV-øving må eg laga min 4. strake kamptråd ;) Er ikkje ofte ein skriv "etter 3 strake sigrar..." i PL samanheng, men no kan me utruleg nok det. Etter tre strake sigrar møter me Brighton borte på sundag. Tidlegare ville eg sagt at det er stor sjanse for skli på eit bananskal her, men med Benitez er me vorte eit sterkt bortelag. Hughton har tapt alle tre sine mot Benitez. Likavel trur eg dette verte ein tett kamp som verte vanskeleg å vinna. Kven kjem til å starta for oss? Køyr diskusjon.

Preview finn du her: http://newutd.no/preview-brighton-hove-albion/

Howay the lads!
« Siste redigering: 22. Sep. 2017, 18:48 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Tipper vi starter ganske likt som de foregående kampene. Om det ikke er noen skader jeg ikke har fått med:

                      Elliot

Yedlin   Lascelles    Clark     Mbemba

               Hayden   Merino

       Richie        Ayoze       Atsu

                      Joselu

Og en brukbar benk der Rafa kan velge mellom Woodman (bankers), Gamez, Lejeune, Manquillo, Aarons, Diame, Shelvey, Saivet, Murphy, Gayle og Mitro.

På skadelista finner vi Haidara (bombe), Dummett og Darlow i følge physioroom.com

Er vel ikke helt usannsynlig med en rokering eller to på de som starter, men, men...

Som vanlig umulig å spå noe resultat syns jeg!! :) Imidlertid gode muligheter for poeng om vi kan opprettholde den gode innsatsen og intensiteten fra de foregående kampene.

Toon, toon!
« Siste redigering: 23. Sep. 2017, 09:54 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Mitro er suspendert denne runden og.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Ser ingen grunn til å endre nevneverdig på laget fra de forrige rundene! Måtte eventuelt vært Shelvey inn for Hayden.. Men tror RB vil beholde sistnevnte som arbeidshest!

Tror det blir en jevn kamp, der eg tror (og håper) at vi trekker det lengste strået! På tide at angriperne våre begynner å produsere mål nå!

Vi har relativt "lett" program frem til desember, så krysser fingrene for poeng i hver runde frem til da👌😁

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Jeg vil gjerne se dette laget:


                      Elliot

Yedlin   Lascelles    Clark     Mbemba

               Shelvey  Merino

       Richie        Ayoze       Atsu

                      Joselu

Så kan heller Hayden komme inn for Shelvey på 2-0 til Newcastle 😜😂. Kanskje sammen med Aaronsen og murphy. Så kontrer vi inn 3-0🎉

Har sterk tro på seier og vår 4. Plass tilbake.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Laget:
Elliott, Yedlin, Lascelles, Clark, Mbemba, Ritchie, Hayden, Merino, Atsu, Perez, Joselu

Benk:
Darlow, Manquillo, Murphy, Diame, Shelvey, Gayle, Gamez


Ingen endring altså! Men hvor er Lejeune og Aarons?🤔

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Lejeune bel igjen hjemme, hadde visst føling med en skade, så ville ikke risikere noe.
Aarons er ikke skadet i følge Rafa. Lejeune, Dummet og Haidara er på skadelista denne kampen.

Sitat
It means that United only have three players in the treatment room at the moment.

Benitez said: “Along with Florian there’s just Paul Dummett and Massadio Haidara and the rest are fully fit.”

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Lejeune bel igjen hjemme, hadde visst føling med en skade, så ville ikke risikere noe.
Aarons er ikke skadet i følge Rafa. Lejeune, Dummet og Haidara er på skadelista denne kampen.

Sitat
It means that United only have three players in the treatment room at the moment.

Benitez said: “Along with Florian there’s just Paul Dummett and Massadio Haidara and the rest are fully fit.”

Oki, takker👌 Veldig merkelig med Aarons da, hvis han er skadefri og alt? Sto jo over forrige kamp også..

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Lejeune bel igjen hjemme, hadde visst føling med en skade, så ville ikke risikere noe.
Aarons er ikke skadet i følge Rafa. Lejeune, Dummet og Haidara er på skadelista denne kampen.

Sitat
It means that United only have three players in the treatment room at the moment.

Benitez said: “Along with Florian there’s just Paul Dummett and Massadio Haidara and the rest are fully fit.”

Oki, takker👌 Veldig merkelig med Aarons da, hvis han er skadefri og alt? Sto jo over forrige kamp også..


Ja, virker som han må vise mer for Rafa før han er verdig en plass i stallen.

Har trua idag, håper Merino fortsetter storspillet!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Brighton kjører kampen nå...

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Tenk om vi hadde hatt en god målskorer.... Kommer til å koste oss endel poeng i løpet av en sesong, om han fortsetter sløse med slike sjanser!
« Siste redigering: 24. Sep. 2017, 17:27 av laaars »

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Definitivt et spissproblem for tiden.
Brenner for mange sjanser. Poeng i kveld vil være bra. Orker ikke tap mot begge de to andre vi rykket opp sammen med.

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Dårlig følelse med dinna dommaren :(

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Svak første halvtime, men vi er jo faktisk farlige de gangene vi kommer.  Både Joselu og Perez har sløst to ganske gode sjanser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Vi er gode når vi kommer fremover ja..åpen kamp.