20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00  (Lest 17134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #135 på: 02. Jan. 2015, 17:06 »
Krul begynner å trene igjen på mandag, kan være tilbake i spill allerede mot Chelsea neste helg :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #136 på: 02. Jan. 2015, 17:08 »
Får bare håpe Santon finner formen og holder seg skadefri så Dummett kan gå inn i midtforsvaret sammen med Colo. Grøsser med tanke på at Williamson skal være et førstevalg på stopperplass nå. Savner også Krul.

Lurer på hvilke andre fans av andre klubber som ville byttet Dummett og Coloccini med dems? Tviler på det er veldig mange. Et det noen i det hele tatt? Og det er vårt beste nå........

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #137 på: 02. Jan. 2015, 18:18 »
Får bare håpe Santon finner formen og holder seg skadefri så Dummett kan gå inn i midtforsvaret sammen med Colo. Grøsser med tanke på at Williamson skal være et førstevalg på stopperplass nå. Savner også Krul.

Burde jo strengt tatt ikke vært nødvendig med Santon. Jeg syntes Haidara har gjort en bra figur på back med Dummett som stopper, da vi spilte slik var det kanskje vår beste 4er, så jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bare kan fortsette slik?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #138 på: 02. Jan. 2015, 20:49 »
Får bare håpe Santon finner formen og holder seg skadefri så Dummett kan gå inn i midtforsvaret sammen med Colo. Grøsser med tanke på at Williamson skal være et førstevalg på stopperplass nå. Savner også Krul.

Lurer på hvilke andre fans av andre klubber som ville byttet Dummett og Coloccini med dems? Tviler på det er veldig mange. Et det noen i det hele tatt? Og det er vårt beste nå........

Best å ikke tenke på det?

Kjente jeg fikk litt bismak i munnen når jeg foreslo Dummett som et førstevalg på stopperplass...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #139 på: 02. Jan. 2015, 20:52 »
Får bare håpe Santon finner formen og holder seg skadefri så Dummett kan gå inn i midtforsvaret sammen med Colo. Grøsser med tanke på at Williamson skal være et førstevalg på stopperplass nå. Savner også Krul.

Burde jo strengt tatt ikke vært nødvendig med Santon. Jeg syntes Haidara har gjort en bra figur på back med Dummett som stopper, da vi spilte slik var det kanskje vår beste 4er, så jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bare kan fortsette slik?

Spør ikke meg, jeg er enig i den observasjonen, men det virker nesten som opplest og vedtatt at Haidara ikke kan få starte en PL kamp...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #140 på: 02. Jan. 2015, 21:32 »
Det beste vi har sett av Santon holder meget høyt PL nivå. Haidara er vist bra takter han også, men om Santon kommer tilbake i form synes jeg det han har vist har vært best av de 2.
Uansett fantastisk og ha et luksusproblem på ihvertfall 1 posisjon.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #141 på: 03. Jan. 2015, 12:11 »
Det beste vi har sett av Santon holder meget høyt PL nivå. Haidara er vist bra takter han også, men om Santon kommer tilbake i form synes jeg det han har vist har vært best av de 2.
Uansett fantastisk og ha et luksusproblem på ihvertfall 1 posisjon.

Helt enig. Når man tar med i regnestykket at Santon også kan operere like bra på høyreback så står det ikke så gærnt til med backplassene. Janmaat og Santon er helt klart å foretrekke, men må Janmaat ut så er det ikke gærnt å kunne flytte over Santon til høyre og sette inn Haidara. Det irriterer meg litt at sistnevnte ikke har fått flere muligheter i Santons skadefravær.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Burnley 1. Januar kl. 16.00
« Svar #142 på: 03. Jan. 2015, 12:31 »
Jeg er også selvsagt helt enig med dere. Som vi har diskutert tidligere, så er ikke Haidara ferdig utviklet enda, men han har unektelig ett stort potensialet. Spesielt da forsvarsfireren faktisk har fungert best med han på venstreback og Dummett som midtstopper, syntes jeg det er veeeldig rart at dette kun blir brukt som en nødløsning og ikke som noe permanent.