Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

Euronics

(1/2) > >>

Mack:
Jeg må få rette en takk til newutd.coms sponsor, Euronics. Jeg har nemlig vært så heldig å handle der. Vanligvis har jeg vært vant til dårlig service, lite kunnskap og treg saksbehandling hos elektrokjeder. Vanligvis blir du lurt til butikken ved hjelp av håpløse lokketilbud, og varene de presenterer etterpå er også dårlige.

Euronics på Bømlo viser at dette ikke gjelder alle kjeder. Jeg ble møtt med en fantastisk service, kunnskap slik at jeg kunne ta lurt valg, sinnsykt bra priser, rask saksbehandling og så videre. Jeg kan derfor anbefale ALLE, men hånden på hjertet, å handle hos Euronics.

Mack:
Da har jeg også sett bilder fra Idol-Tone og Idol-Christians besøk hos samme Euronics som jeg kjøpte min vare. Hyggelig å se Tone sammen med en trofast newcastlefan.

Benson:
vil oxo takke Euronics for at dei fekk Tone hit til bygda. :P

DanMan:

--- Sitat fra: "Mack" ---Da har jeg også sett bilder fra Idol-Tone og Idol-Christians besøk hos samme Euronics som jeg kjøpte min vare. Hyggelig å se Tone sammen med en trofast newcastlefan.
--- Slutt sitat ---

Er Idol-Christian Newcastlefan??

geordie-olav:
Hold dere ærlig talt saklige nå. Vil også takke Euronics for at de er med på å støtte forumet. Dessuten er det en svært god butikk, med et godt utvalg og ikke noe tull.

Euronics fortjener så mange kunder som de kan få!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning