Newutd.no > Tilbakemeldinger / info
Vennligst les dette før du poster!
Nordin:
Hei og velkommen til vårt nye forum!
Det forrige var fullt av feil og så meget trist ut. Vi håper at aktiviteten blir minst like høy på dette forumet. Her kan alle bidra med å spre ordet til venner og kjente, både Newcastle-fans og vanlige fotballelskere.
Det ble ganske mye å rydde opp i på det gamle forumet når det gjelder feilposter. Det står klart å tydelig hva som skal postes i hvert enkelt forum på forumhovedsiden, og det hadde værrt meget hyggelig om folk passet ekstra godt på før de poster.
Ellers vil vi slå hardt ned på lav-kvalitetsinnlegg som postes under klubb-forumene. Vil du absolutt diskutere spillerens utseende skal tråden plasseres og postes i small talk.
Det hadde også vært bra for kvaliteten på forumet om debattanter postet lengre og saklige innlegg fremfor å bare slenge ut en link eller skrive hvorvidt du er enig eller ei.
Thomas Beckheim:
Meget bra forum. Likte dette mye bedre enn det forrige.
Her kommer jeg nok til å slå meg ned!!
Håper dette forumet vil trekke til seg mange Newcastle fans..
Jeg håper det kan bli et ryddig forum og at det ikke tar helt av med tulleposter her!!
geordie-olav:
Ja, vil også fastslå at forumet er bedre enn tidligere. Håper at det ikke blir for mye tullposting, men en eller to morsomme kommentarer en gang iblant er ikke å fornekte. Selv lover jeg å forbedre meg på den siden :wink:
Torjus:
Går det, og legge sånn link nede på denne siden slik det var på forrige forum hvor man kunne trykke på NewUtd så gikk man til www.newutd.com ???
Supert at du fikser det!!!!!
Nordin:
Takk for tipset Torjus. Det skal jeg klare å fikse i løpet av helga.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning