20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 31732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #270 på: 18. Aug. 2022, 19:17 »

Transfer News Live
@DeadlineDayLive
🚨 Bruno Guimarães would become Real Madrid's number 1 option to replace Casemiro, should he leave the club.

It is thought Newcastle would ask for more than double what they paid for Bruno, which was €52m.
Spanske aviser som skriver dette......

Real Madrid må holde fingrene frå fatet !!!  Denne mannen må og skal være der han er!! Meget viktig mann for vårt nye lag.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #271 på: 19. Aug. 2022, 09:32 »

Transfer News Live
@DeadlineDayLive
🚨 Bruno Guimarães would become Real Madrid's number 1 option to replace Casemiro, should he leave the club.

It is thought Newcastle would ask for more than double what they paid for Bruno, which was €52m.
Spanske aviser som skriver dette......

Real Madrid må holde fingrene frå fatet !!!  Denne mannen må og skal være der han er!! Meget viktig mann for vårt nye lag.

Mye "hvisomatte, dersomatte" med den saken der, men om det nå skjer at Real Madrid ender med å by, så må de nok grave dypt i lommeboka. Til slutt står og faller det nok mest på hva Bruno vil selv, om det kommer et bud?

Blir noen spennende dager fremover. Får håpe Newcastle får hull på byllen og får signert et par spillere til. En mest sannsynlig på lån virker det som, og er vel de avtalene som oftest inngås på tampen av vinduet? Frustrerende, men lite annet å gjøre enn å vente å se.

Vi må også bli kvitt flere spillere, har så vidt jeg kan telle 28 spillere over 21 år, 3-5 må ut, avhengig av hva vi evt. henter inn.

Håper Viaplay kjører en ordentlig sending på Deadline day, da skal det bunkres opp med ale og potetgull!
« Siste redigering: 19. Aug. 2022, 09:37 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #272 på: 20. Aug. 2022, 10:26 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/08/20/watford-insider-reveals-new-joao-pedro-whispers-after-brazilian-pulls-out-of-saturdays-game/

Ser ut som denne kan bli noe av. Watford er lite lystne på å miste han, tyder vel på at han har kvaliteter.
20 år, så  trenger ikke registreres i 25-manns troppen. Vil også være en såkalt "home grown player" 1. januar 2023 om han fortsatt spiller i England da.

https://www.nufcblog.co.uk/2022/08/19/george-caulkin-reveals-eddie-howes-transfer-demand-as-toon-push-for-two-permanent-deals/

Caulkin i The Athletic mener vi er ute etter 2 permanente overganger til, samt påstår vi har unngått avtaler med spillere der Howe mener de ikke har rett mentalitet.
« Siste redigering: 20. Aug. 2022, 10:39 av Geordie »
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #273 på: 20. Aug. 2022, 14:27 »
Synes det jeg så av Pedro sist sesong på et svakt Watford var ganske bra. Han er definitivt et stort talent og hos oss kan han kanskje blomstre og få ut potensiale med tiden.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #274 på: 21. Aug. 2022, 10:51 »
Ser flere kilder melder at vi har lagt inn bud på Edson Alvarez, som spiller defensiv midtbane i Ajax. Budet skal ha blitt avslått, men vi skal visstnok ikke ha gitt opp. Vet ikke hvor mye man skal legge i dette, men veldig rart dersom dette stemmer mtp. at vi skriker ettter kreativitet og offensive fibre i laget!

Hadde håpet på enten Bamba Dieng (Marseille) eller Kamaldeen Sulemana (Rennes), som vi også har blitt linket heftig med. Unge fremadstormende spillere med mye tempo og stort potensiale, som kan bekle flere av angrepsposisjonene våre. Rimeligere enn mye av det andre vi er linket til også.

João Pedro er forsåvidt spennende nok, men Watford begynner å pushe prisen vel mye oppover nå. Virker uansett som at denne dealen er "pri 1" atm! Ser også noe skriverier om at vi muligens vil prøve å kuppe Sarr-overgangen til Aston-Villa, i en dobbeldeal med Watford :P

Håper det skjer noe denne uken hvertfall! Håper fortsatt på 2-3 spillere inn, før 1.september.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #275 på: 22. Aug. 2022, 20:46 »
Fabrizio Romano
1h
João Pedro to Newcastle, done deal and here we go! Full agreement as Watford have now accepted final, official bid worth £25m fixed fee, £5m add-ons. 🚨⚪️⚫️🇧🇷 #NUFC

Deal will also include sell-on clause for 10%. Personal terms already, as been told contract will be until 2028.

Hva tenker dere om denne? Ikke akkurat wow-faktor. Synes det har vært veldig fornuftige signeringer til nå av Howe. Han har fått inn spillere med mer enn bare et navn, men som også har holdningene og personlige egenskaper som passer i gruppen. Håper denne føyer seg inn i rekken. Om han derimot skulle floppe, så ser det veldig skummelt ut på topp. Wilson er en kjeks og Wood er relativt ubrukelig, så det er godt mulig at vi får se en del av Pedro denne sesongen!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #276 på: 23. Aug. 2022, 09:35 »
Om overgangen blir noe av, ser det er en del motstridene meldinger, håper jeg Pedro blir av typen talent som slår gjennom :) Romano har bomma før, selv om han normalt er ganske troverdig.

Alltid usikkerhet knyttet til denne type overganger, men Howe vil ha han, Watford vil ikke miste han, så er nok lagt til grunn en solid speiderrapport.

Spennende spiller, som vil gi nødvendig backup på en posisjon som skriker etter nettopp dette. Og som jeg skrev tidligere, vil han ikke telle på 25-mannstroppen i år, og vil være en "home grown" om ikke lenge. Viktige elementer dette også.
No fate but what you make

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #277 på: 23. Aug. 2022, 18:20 »
Dette er ein spelar som etter som eg forstår er spiss, mener brukt oftere som kantspiller i Watford.
Dette å kan besette fleire posisjoner er eg svært positiv til 8). Enno ein brasilianer i troppen, kan være positivt det, og hjelp i dei 2 andre Brassene til å tilpasse seg !!!

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #278 på: 24. Aug. 2022, 14:27 »
Alexander Isak kan være på vei. Stort utlegg, bare 22 så kan klart utvikle seg. Men så han en del i La Liga i fjor og virket som han har stagnert litt.

Captein_Kane

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #279 på: 24. Aug. 2022, 14:50 »
Aleksander Isak muligens inn ja! Syntes det kan være spenndene signering!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #280 på: 24. Aug. 2022, 15:42 »
Kan bli kjempebra, men dårlig målstatistikk i fjor. Ikke helt overbevist  :-X
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #281 på: 24. Aug. 2022, 16:12 »
Litt av en pris som siteres i media. Hvorfor bydde vi ikke slike summer for Diaby eller Maddison da? Er Isak et bedre kjøp enn disse?

HusTak

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #282 på: 24. Aug. 2022, 16:13 »
Isak er ikke den signeringen jeg hadde håpet på. Dårlig målstatistikk for Sociedad (33 på 105) på et lag som har vært med å kjempe i toppen til tider. Usikker på hvor sterk han er i kroppen, men ser veik ut og mot store forsvarsspillere på diverse lag i PL kan det bli tungt. Har dog sett lite av han, men i det lille jeg har sett så har han vist seg å ta gode løp og mange riktige avgjørelser.

Tviler på at dette er en spiller som en kan selge videre uten å måtte ta større tap på investeringen med mindre han tar store steg i premier league.

Virker noe rart at Pedro skal være ganske nær overgang til Newcastle også har man jobbet intenst med Isak også?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #283 på: 24. Aug. 2022, 16:16 »
Isak er ikke den signeringen jeg hadde håpet på. Dårlig målstatistikk for Sociedad (33 på 105) på et lag som har vært med å kjempe i toppen til tider. Usikker på hvor sterk han er i kroppen, men ser veik ut og mot store forsvarsspillere på diverse lag i PL kan det bli tungt. Har dog sett lite av han, men i det lille jeg har sett så har han vist seg å ta gode løp og mange riktige avgjørelser.

Tviler på at dette er en spiller som en kan selge videre uten å måtte ta større tap på investeringen med mindre han tar store steg i premier league.

Virker noe rart at Pedro skal være ganske nær overgang til Newcastle også har man jobbet intenst med Isak også?

Helt enig. Hvor troverdige er disse rapportene om Isak? Jeg synes det virker merkelig og ulikt det nye lederskapet i klubben. Høres mer ut som den vanlige sprøyten som de useriøse mediaene serverer.

Sitat
West Ham United have made a bid worth €40m for Lyon midfielder Lucas Paqueta. The player's agents are in London and want to conclude a deal with a Premier League club before the end of the window. Talks continuing between the clubs. #WHUFC #OlympiqueLyonnais

Det var ingen dårlig pris. Dersom det er prisen han går for, så lurer jeg på hvorfor vi ikke var på denne.
« Siste redigering: 24. Aug. 2022, 16:20 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #284 på: 24. Aug. 2022, 16:24 »
Liker Isak, og det finnes ingen tvil om at han er et stort talent. Men om/når Wilson blir skadet, er jeg usikker på om han er rette mann til å lede linja per i dag. Og det er ingenting som tyder på at Wood er rett mann. Kul signering, men om det er hva Newcastle trenger akkurat nå er jeg faktisk litt usikker på.


Og om Paqueta går til West Ham håper jeg inderlig at det er fordi Paqueta selv insisterer på det, og ikke fordi Newcastle ikke har prøvd seg. Paqueta er drømmesignering #1 her i huset.
Nei.