20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 32093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #285 på: 24. Aug. 2022, 16:52 »
Isak har utvilsomt et stort potensiale, men har ikke vært nevneverdig imponert de to siste sesongene.

Og som Eriksen skriver, hvorfor kunne vi ikke betale disse summene for spillere vi var sterk linket med tidligere?
Håper ikke denne summen går på bekostning av andre signeringer, da eg mener at offensiv midtbane og fleksibel ving også er et must.

Eller blir det Isak og Pedro + en Ashworth-spesial aka en ukjent boks-boks spiller?  :-X (Brighton har hatt stor suksess med dete isåfall)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #286 på: 24. Aug. 2022, 19:27 »
Wilson kjente vel noe på hamstringen mot City. (Howe som sa det i et intervju etter match).

Vi begynner vel å bli desperate etter forsterkninger på topp. Isak, Sveriges Haaland, håper jeg blir et knallkjøp om vi signerer han. Pedro kan vel bekle kantene i tillegg til spiss plassen i en 4-3-2-1 eller 4-3-3 formasjon så få han inn! Paqueta som en liten gulrot på slutten. Ville fått ett rått lag knapt et år etter Ashley.

Vi har som sagt en sterk første elver, men benken er tynnslitt.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #287 på: 25. Aug. 2022, 09:44 »
Håper på det blir bra med Isak, men at dette ikkje går på bekostning av evt Puertas. Har trua på Pedro, og skulle Isak bli for lett for den engelske stilen så har vi Pedro som tross alt har PL erfaring. Har sansen for Conor Gallagher fra Chelsea, og håper han kan bli ein del av laget. Eller selvfølgelig Pagueta. Spennende å følge med no i innspurten 8)
Men er både Pedro og Isak no bekreftede kjøp ?
« Siste redigering: 25. Aug. 2022, 09:49 av Jonny »

HusTak

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #288 på: 25. Aug. 2022, 12:56 »
Håper på det blir bra med Isak, men at dette ikkje går på bekostning av evt Puertas. Har trua på Pedro, og skulle Isak bli for lett for den engelske stilen så har vi Pedro som tross alt har PL erfaring. Har sansen for Conor Gallagher fra Chelsea, og håper han kan bli ein del av laget. Eller selvfølgelig Pagueta. Spennende å følge med no i innspurten 8)
Men er både Pedro og Isak no bekreftede kjøp ?

Ingen av kjøpene er bekreftet, og nyheter om Pedro er mer eller mindre forsvunnet så her kan det like gjerne være mediene som har ønsket å generere klikk (Sarr til Villa var vel og mer eller mindre bekreftet før kontrabeskjed kom noen dager senere). Newcastle har tradisjonelt sett brukt lang tid på signeringer de siste årene så skal aldri si aldri, men jeg er i tvil om noen av disse faktisk kommer (60 mEUR for Isak virker hinsides dersom man har kranglet om 30 m pund for Pedro)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #289 på: 25. Aug. 2022, 14:21 »
Med tanke på kva Howe og teamet har gjort med Joelinton, so har eg stor tru på at dei kan få det beste ut av Isak og.
Me treng vel strengt teke ikkje "Pakketa"? Treng vel meir ein defansiv midtbane for å få Bruno lengre fram.
Og denne overgangen her viser vel berre at ein må ta alle rykter med ei gigantisk klype salt.
Ingenting av det klubben gjer no er tilfeldig.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #290 på: 25. Aug. 2022, 17:27 »
Bruno er jo aldeles strålende også i den defensive delen (kanskje best der karrieremessig ihvertfalll), så ser ingen grunn til å ikke hente inn en offensiv midt. Bruno fungerer utmerket der han spiller nå, har vel flest vunnede dueller i hele PL siden han kom. Og hvor deilig hadde det ikke vært med en brasiliansk trio på midten!

Gallagher er jeg litt mer skeptisk til. Hadde PLs uten tvil rareste statistikker ifjor. Knapt involvert i noe som helst pasningsmessig, men var jo der når ballen dukket opp foran mål. Om det vil fortsette eller passer Howe sin stil er jeg ganske usikker på.
« Siste redigering: 25. Aug. 2022, 17:32 av Andymag »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #291 på: 25. Aug. 2022, 21:50 »
Usikker på om det er Joelinton eller Bruno som har mest vunnede dueller i PL, og det sier jo sitt. Begge er knallgode. Så har vi Willock på sentral midtbane som også er en god spiller. Bak disse har vi Shelvey, Longstaff x2 + Anderson og Almiron til nød. I lengden trenger vi en god fremskutt playmaker som passer perfekt inn med Joelinton og Bruno. Om Longstaffs eller Anderson kan ta den rollen er jeg usikker på. Anderson er vel her kanskje mest relevant.

Vi har altså en veldig god sentral midtbane i Willock, Bruno og Joelinton, men med skader så er vi sårbare. Paqueta eller Maddison hadde passet veldig godt inn på papiret.

Blir spennende å se hva vi går for. Isak blir vel presentert temmelig kjapt. Han fikk møte Sam Fender og Alan Shearer på St. James Park i dag. Så får vi se om vi går for 1-2 spillere til.



For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #292 på: 25. Aug. 2022, 21:53 »
Mitt tips er for øvrig pr. Dags dato:

- Isak £ 58 Mill.
- Pedro £ 25 Mill.
- Maddison eller Paqueta £ 50 Mill.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #294 på: 26. Aug. 2022, 10:14 »
Med tanke på kva Howe og teamet har gjort med Joelinton, so har eg stor tru på at dei kan få det beste ut av Isak og.
Me treng vel strengt teke ikkje "Pakketa"? Treng vel meir ein defansiv midtbane for å få Bruno lengre fram.
Og denne overgangen her viser vel berre at ein må ta alle rykter med ei gigantisk klype salt.
Ingenting av det klubben gjer no er tilfeldig.

ALLE klubber i england trenger en Paqueta vil jeg gå så langt å si.

Å sleppe han til West Ham er en tragedie.

En angripende spiller som kan vinne ball og utfordre og spille på ca alle offensive posisjoner på midtbanen. Fysisk sterk, teknisk osv.

Virkelig hevet laget vårt 2-3 hakk.
« Siste redigering: 26. Aug. 2022, 10:31 av snkz »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #295 på: 26. Aug. 2022, 11:59 »
Med tanke på kva Howe og teamet har gjort med Joelinton, so har eg stor tru på at dei kan få det beste ut av Isak og.
Me treng vel strengt teke ikkje "Pakketa"? Treng vel meir ein defansiv midtbane for å få Bruno lengre fram.
Og denne overgangen her viser vel berre at ein må ta alle rykter med ei gigantisk klype salt.
Ingenting av det klubben gjer no er tilfeldig.

ALLE klubber i england trenger en Paqueta vil jeg gå så langt å si.

Å sleppe han til West Ham er en tragedie.

En angripende spiller som kan vinne ball og utfordre og spille på ca alle offensive posisjoner på midtbanen. Fysisk sterk, teknisk osv.

Virkelig hevet laget vårt 2-3 hakk.
Paqueta og Bruno var vel bestekompiser i Frankrike . Synd om ein så god spiller skal glippe for oss, men grunnen veit me vel ikkje. West H er vel et lag som Newcastle kunne konkurrere med ang plassering i år, kan være dette som avgjør i W Ham sin favør ☺️

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #297 på: 26. Aug. 2022, 13:34 »
Kan noen fortelle meg hvorfor han velger west ham over oss?

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1562908908368588804?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1562908908368588804%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=

Fordi me er ikkje interressert ;)

Da gjør vi en tabbe da vi er ekstremt lette på midten både med og uten skader.

Dette vil som sagt avgjøre i WH sitt favør tror jeg. Dybden og kvaliteten på deres spillere og reserver vis a vis våre.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #298 på: 26. Aug. 2022, 13:44 »
Kan noen fortelle meg hvorfor han velger west ham over oss?

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1562908908368588804?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1562908908368588804%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=

Fordi me er ikkje interressert ;)

Da gjør vi en tabbe da vi er ekstremt lette på midten både med og uten skader.

Dette vil som sagt avgjøre i WH sitt favør tror jeg. Dybden og kvaliteten på deres spillere og reserver vis a vis våre.

Ein an ting er at kanskje WH kan tilby ei løn me ikkje er i nærleiken av å kunne tilby per dags dato. Eg kryssar fingrane for ein crazy DEADLINE DAY, som endar med at me kjøper Maddison :)
« Siste redigering: 26. Aug. 2022, 13:46 av lgrinde »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #299 på: 26. Aug. 2022, 14:29 »
Den høyresiden vår er krise. Vi er en skade på Almiron (som ikke er god nok for våre ambisjoner) fra å spille murphy eller fraser. Det er krise det