Newcastle United > Generelt
Nedrykkstråden 2021
Thomas:
Ja, jeg sterkt redd for at et nedrykk nå medfører at vi blir værende der Kristoffer. Begge de forrige gangene vi var nede hadde vi brukbare talenter og spillere som tok steget i championship. Det vil ikke være tilfellet denne gangen. I tillegg har vi en eier som gjør at enhver trener med et snev av ambisjoner ikke vil trene oss.
jonni_e:
Helt greit at det blir nedrykk. Manglende ambisjoner over tid viser seg å være en dårlig måte å drive en toppklubb på.
Nå er det jo andre klubber i lignende situasjon og mange gamle storheter som ikke kan kalles storhet lenger selv om de hae sine trofaste supportere.
Vi har jo knapt kunne glede oss over seire de siste årene og er det egentlig så mye å juble over hvis alt handler om å bli nummer 17 hver sesong? Til syvende og sist er det jo mer moro å se laget sitt vinne kamper enn å se dem tape, så for min del vil jeg alltid være glad i Newcastle selv om de uke etter uke gjør det vanskeligere og vanskeligere å være det.
Så lenge øverste ledelse i klubben lever godt med dagens resultater og et nedrykk er det umulig for meg å bli sint skuffet eller lei meg, rett og slett fordi det enkleste er å ikke bry seg for mye, da hadde jeg vært konstant deprimert og så mye er det ikle verdt at noen skarve ballsparkere skal styre livet mitt.
Championship 2021/22 blir neppe et lystig bekjentskap, men kan hende det vanker et par nederlag mot Sunderland og Middlesbrough igjen og det har vi nok savnet alle som en.
Thomas:
Og der skjedde det som ikke måtte skje. Både Fulham og Villa har vært helt tannløse foran mål helt til Villa hadde en gedigen brøler i forsvar som sendte Mitro alene gjennom. Han gjorde ingen feil. Tror ikke Villa kommer tilbake.
Fluffy:
Ser ut som søppel det ene poenget vi fikk nå. Kan være fire poeng unna trygg plass neste runde om Fulham slår Wolves.
oyvind:
Deilig, Villa har snudd kampen til 2-1
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side
Skift til full visning