20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299317 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1050 på: 25. Jan. 2020, 15:58 »
En litt mer troverdig kilde enn The Sun.

https://www.telegraph.co.uk/football/2020/01/25/saudi-arabias-sovereign-wealth-fund-part-consortium-talks-buy/

Er såvidt jeg fikk med meg Wall Street Journal som kom med historien først. Troverdig kilde det også. Får vi se da, om ikke Ashley klarer å fornærme disse også med idiotisk fylleoppførsel e.l?
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1051 på: 25. Jan. 2020, 16:44 »
Klarer ikke flere "false dawns" nå, så bør helst unngå lese saker om dette for å ikke bli unødvendig håpefull.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1052 på: 25. Jan. 2020, 16:56 »
Klarer ikke flere "false dawns" nå, så bør helst unngå lese saker om dette for å ikke bli unødvendig håpefull.

Jepp!

Forøvrig bor jeg på SKedsmokorset og dypt fornærmet over at du ikke syns det likner på Milano  :-[ :-[ ;D ;D
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1053 på: 26. Jan. 2020, 12:11 »
 ;D

Jeg må si at det sitatet er så gammelt at jeg aner ikke hvor jeg har det fra :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1054 på: 26. Jan. 2020, 15:39 »
Vil mye heller være eid av Mike Ashley enn av Saudi-Arabia.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1055 på: 26. Jan. 2020, 16:25 »
Vil mye heller være eid av Mike Ashley enn av Saudi-Arabia.

11 år med Ashley, den nye eieren kunne vært Idi Amin eller Robert Mugabe. Så lenge de bruker penger så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Føler vi fortjener en eier som bruker litt penger nå. Men har fortsatt null tro på at dette går igjennom.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1056 på: 26. Jan. 2020, 16:44 »
Vil mye heller være eid av Mike Ashley enn av Saudi-Arabia.

Den klarer jeg ikke å forstå, pengene til Ashley er like skitne som pengene til noen rike oljesjeiker.
Så lenge vi får inn en eier med ambisjoner om å vinne noe, og ikke bare ambisjoner om å melke klubben for reklame og penger så bryr jeg meg lite om hvem det blir.
Noen idealist som på magisk vis har fått pengene sine fra blomster og klemmer får vi ikke uansett

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1057 på: 26. Jan. 2020, 18:02 »
Vil mye heller være eid av Mike Ashley enn av Saudi-Arabia.

11 år med Ashley, den nye eieren kunne vært Idi Amin eller Robert Mugabe. Så lenge de bruker penger så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Føler vi fortjener en eier som bruker litt penger nå. Men har fortsatt null tro på at dette går igjennom.

+1

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1058 på: 27. Jan. 2020, 07:09 »
Det betyr vel at vi er en gjeng totalt blottet for noen form for etisk kompass?
Jeg mener - Mike Ashley er ikke en bra fyr, og han har beviselig ikke verdens beste personalpolitikk for ansatte i SportsDirect. Men veien er lang derfra til de onde drittsekkene i Saudi Arabia. Jævla lang.
Jeg kjenner jo jeg er ambivalent til det hele. Kommer til å føle en viss skam.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1059 på: 27. Jan. 2020, 08:07 »
Eier-skam. Årets nye ord i 2020 👌😁 

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1060 på: 27. Jan. 2020, 08:39 »
Jaja, blir eier-skam, fly-skam og kjøtt-skam på neste tur da  ::)

Får drikke økologisk øl
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1061 på: 27. Jan. 2020, 09:09 »
😂 selv om er fra et land som forbindes med ondskap og skit betyr jo ikke at ny eier er satan selv. Syns det males et bilde ut av fantasy her nå.
Tror ikke city har Eier-skam😎
Virker jo faktisk som det er noe i dette. Begynner å bli veldig mange medier som melder dette.
BBC og The will street journal blant annet.
Ryktes om de nye eierne vil hente Rafa tilbake😂😜😳

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1062 på: 27. Jan. 2020, 09:34 »
Hehe. Det er vel folk fra selve regimet i Saudi Arabia, og det regimet anser jeg som en gjeng forbanna drittsekker. Vil dermed sitte med litt eier-skam :P
Jeg tror nok at dette er sanne rykter, men jeg blir redd at slike lekkasjer ødelegger i en forhandlingssituasjon med Ashley. Tror ikke han er fornøyd med dette, og som en påstått kilde sier til BBC - en er veldig nær i boks, MEN Ashley er uforutsigbar, hvilket betyr at det når som helst også kan kollapse dersom han føler seg tråkket på føttene. Det hjelper kanskje ikke at Staveley er involvert, når det gikk som det gikk forrige gang hvor hun til og med sto frem i media selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1063 på: 27. Jan. 2020, 12:44 »
Saudi Arabia er objektivt sett onde. Det blir ikke mye verre. Ashley når ikke opp til tåneglene til Sheiken når det kommer til faenskap.

Jeg kommer til å ha vondt av at laget jeg elsker blir et PR-verktøy for et regime som har som mål å gjøre verden verre.


Saudi Arabia har siden 80-tallet hatt som mål å forgifte den muslimske verden med en uhyrlig form for Islamsk dogmatisme som har ført til ufattelige lidelser. Noen håpet at Prince Mohammed bin Salman skulle forandre ting, men noe av det første han gjorde var å personlig bestille et drap på en journalist bosatt i USA.

Ærlig talt, om du som leser dette ikke engang er villig til å reflektere over konsekvensene av hva som er i ferd med å skje med laget ditt så er du kanskje ikke en særlig bra fyr? Om dette går igjennom kommer jeg i alle fall til å oppleve så mye kognitiv dissonans at jeg er redd hodet mitt kommer til å eksplodere.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1064 på: 27. Jan. 2020, 12:46 »
Eg har ikkje litt tru på dette uansett. Ashley er sikkert eigar om 5 år og. Når den tid kjem er interressa mi for klubben lik 0.

Ryktes om de nye eierne vil hente Rafa tilbake😂😜😳

"And they have made it clear in writing that if successful, they would make a move for the incredibly popular Benitez."

« Siste redigering: 27. Jan. 2020, 12:55 av lgrinde »