20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301137 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #810 på: 05. Juli 2019, 12:05 »
Er svært bekymret for spillernes motivasjon på banen dersom det ikke blir oppkjøp..

Det blir det 😎

Og skulle det mot all odds ikke bli oppkjøp. Så går verden og Newcastle videre alikevel. Da kommer det en middelmådig manager inn ,som får ræva med midler. Men alikevel tror jeg laget nå er drilla så bra defensivt ,at vi vil klare plassen alikevel.

Men vi må bare tro /håpe det blir oppkjøp. Blir det oppkjøp er det ingen som vil tenke med på hverken Rafa eller Perez. 😎

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #811 på: 05. Juli 2019, 12:26 »
Noe som kan tale for oppkjøp (rettere sagt Fattys ønske om å selge) er jo at de to spanjolene nettopp har forlatt klubben. Hvis vi ikke hadde hatt Benitez og Perez i fjor, så ville vi jo rykket ned. Tviler på at Fatty er veldig keen på å gjøre store investeringer for å sikre seg mot dette i år...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #812 på: 05. Juli 2019, 12:29 »
Noe som kan tale for oppkjøp (rettere sagt Fattys ønske om å selge) er jo at de to spanjolene nettopp har forlatt klubben. Hvis vi ikke hadde hatt Benitez og Perez i fjor, så ville vi jo rykket ned. Tviler på at Fatty er veldig keen på å gjøre store investeringer for å sikre seg mot dette i år...

Det vet vi jo ikke da. Men helt enig. Kan ikke skjønne hvorfor han skulle gamble så vanvittig om det ikke blir salg.
Benitez har vel signert for Kinesisk klubb så er jo mulig Benitez ønsket seg dit uansett😢

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #813 på: 05. Juli 2019, 13:07 »
Tror alle som følger klubben såpass tett at de er på dette forumet har klart å få med seg at Benitez egentlig ville bli i Newcastle. Han hadde visse krav og betingelser, og det ble for mye for CAshley, men som jeg leste på en annen side forleden: har det skjedd før at en klubb har sparket en manager for å være for ambisiøs? Akkurat det sier ganske mye.

Når det gjelder Ayoze så blir det hevdet at han ønsket seg bort nå, hvilket jeg kan ha forståelse for. Og kanskje ble han solgt på akkurat rett tidspunkt, nå som han var mye verdt? Det får vi aldri svaret på. Bare for å ta et eksempel: Gareth Bale hadde hatt bare en bra sesong i Tottenham trøya han også da Real M bladde opp for han, det var vel knapt nok tidenes beste kjøp...

Back on topic så har jeg fortsatt et ørlite LITE håp om at klubben blir kjøpt opp og frigjort fra fæle CAshley all den tid en ny manager IKKE er ansatt.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #814 på: 05. Juli 2019, 17:13 »
Tror alle som følger klubben såpass tett at de er på dette forumet har klart å få med seg at Benitez egentlig ville bli i Newcastle. Han hadde visse krav og betingelser, og det ble for mye for CAshley, men som jeg leste på en annen side forleden: har det skjedd før at en klubb har sparket en manager for å være for ambisiøs? Akkurat det sier ganske mye.

Når det gjelder Ayoze så blir det hevdet at han ønsket seg bort nå, hvilket jeg kan ha forståelse for. Og kanskje ble han solgt på akkurat rett tidspunkt, nå som han var mye verdt? Det får vi aldri svaret på. Bare for å ta et eksempel: Gareth Bale hadde hatt bare en bra sesong i Tottenham trøya han også da Real M bladde opp for han, det var vel knapt nok tidenes beste kjøp...

Back on topic så har jeg fortsatt et ørlite LITE håp om at klubben blir kjøpt opp og frigjort fra fæle CAshley all den tid en ny manager IKKE er ansatt.

Ja aviser/journalister påstår det. Men vi vet jo ikke. Rafa er jo ikke dum...
Han vet jo hvordan han kan beholde status og ikke minst hvordan han håndterer media.

Personlig syns jeg det er oki at Perez går for 30 mill, men da må vi forsterke/erstatte. Spiller ingen trille om Ashley putter de i lomma. Men driter litt i transfers. Vil bare få nye eieren på plass. Så en bra manager, deretter spillere👍
Lysten på aubameyang på topp😎

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #815 på: 05. Juli 2019, 23:22 »
du mr TooN jeg tror du bare kan glemme den optimismen med takeover.. det skjer ikke nå heller.. er bare å glemme nå.. jeg vil selvfølgelig ha feil om dette, men siden dette nå har vart i 6 uker, og ingenting er skjedd, så ser det mørkt ut...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #816 på: 05. Juli 2019, 23:50 »
du mr TooN jeg tror du bare kan glemme den optimismen med takeover.. det skjer ikke nå heller.. er bare å glemme nå.. jeg vil selvfølgelig ha feil om dette, men siden dette nå har vart i 6 uker, og ingenting er skjedd, så ser det mørkt ut...

Ingen ting skjedd. Lese litt oppover da. Fly...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #817 på: 06. Juli 2019, 14:17 »
du mr TooN jeg tror du bare kan glemme den optimismen med takeover.. det skjer ikke nå heller.. er bare å glemme nå.. jeg vil selvfølgelig ha feil om dette, men siden dette nå har vart i 6 uker, og ingenting er skjedd, så ser det mørkt ut...

Ingen ting skjedd. Lese litt oppover da. Fly...

Han graver dypt nå.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #818 på: 06. Juli 2019, 18:38 »


Dette forteller egentlig alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #819 på: 06. Juli 2019, 18:46 »


Dette forteller egentlig alt.

Vi får bare be til høyere makter om at mannen forsvinner for godt i løpet av de neste ukene.  :-\
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #820 på: 07. Juli 2019, 20:17 »
Skjer ikke et salg av denne klubben innen en ukes tid, tror jeg dette er kjørt. Uansett om en ny manager kommer inn, vil det neppe være tid til å handle inn nødvendige forsterkninger (i den grad Ashley slipper midler til det?), nedrykksplass til jul og ingen kjøper er lenger interessert.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #821 på: 07. Juli 2019, 22:58 »
Skjer ikke et salg av denne klubben innen en ukes tid, tror jeg dette er kjørt. Uansett om en ny manager kommer inn, vil det neppe være tid til å handle inn nødvendige forsterkninger (i den grad Ashley slipper midler til det?), nedrykksplass til jul og ingen kjøper er lenger interessert.

Tror det skjer noe denne uka👍
Men tror du skal ta transfer delen med ro. Kan fint handle 10 spillere deadlineday om de vil.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #822 på: 07. Juli 2019, 23:45 »
Kan handle 25 spillere på DLD om man vil, men det handler om å få de samkjørte, i form, tilpasset (en del vil jo bli kjøpt fra utlandet) og alskens utfordringer.

Og ikke minst pris/lønning. Spillere stiger massivt i pris på DLD, fordi klubber vet at kjøper er desperate. Og selv om det sannsynligvis ikke gjør veldig mye for sjeiken, vil FFP ha noe å si. Ja, vi ligger godt under faresonen (og er milevis unna Europa), men totalbildet har en del å si. Kjøper vi 10-15 spillere til blodpris, ødelegger det en del. Man får mindre tilbake for dem, og kanskje sitter de på lønninger de ikke er villige til å bytte ut (høres kjent ut?🙄)

Jeg føler meg meget sikker på at klubben ikke blir kjøpt opp denne uken, uten at det nødvendigvis skal bety at alt er dødt og begravet allikevel.
Men det begynner virkelig å haste, og jeg tror ikke sjeiken kan redde oss denne sommeren dessverre!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #823 på: 08. Juli 2019, 06:59 »
Skjer ikke et salg av denne klubben innen en ukes tid, tror jeg dette er kjørt. Uansett om en ny manager kommer inn, vil det neppe være tid til å handle inn nødvendige forsterkninger (i den grad Ashley slipper midler til det?), nedrykksplass til jul og ingen kjøper er lenger interessert.

Er redd du har rett.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #824 på: 08. Juli 2019, 11:19 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/08/bzg-have-released-statement-through-capital-radio-uaes-peter-redding/

https://www.nufcblog.com/2019/07/08/latest-update-on-takeover-can-have-many-interpretations/

Ein Peter Redding på Twitter hevdar følgjande:


Following a meeting with Bin Zayed Group officials they would like to put on record the following information for NUFC fans:
"Both parties have worked diligently in finalising a deal, none more so than ourselves. We have completed every aspect required in a takeover process.

Press claims of no bids or Premier League approval processes are simply untrue.

The current owners have cooperated amicably throughout this process and if a deal is not forthcoming it will not be due to lack of effort from both parties".

Først og fremst rart at han skal ha fått den infoen. Her får ein berre fleire spørsmål enn svar! Veldig merkeleg. Eg har ein dårleg følelse på heile greia.